2021-09-11, 22:36
Medlem
AlWpLxdjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Det handlar inte om osäkerhet. Det handlar om att vissa saker är privata och angår inte andra.

Kvinnors munnar klappar i ett. Det är något man får leva med. Eller börja knulla män. Valet är upp till dig.

Sitta och nojja sig över att en kvinna pratar om sexet med sina väninnor. Fjolligt.
Citera
2021-09-11, 23:02
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Det handlar inte om osäkerhet. Det handlar om att vissa saker är privata och angår inte andra.
Bra skrivet. Det handlar om att kunna uppföra sig och bete sig utan att skämma ut sig.
Att aldrig chikanera sin partner är just en sådan sak man aldrig ska göra.
Trevlig helg
Citera
2021-09-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlWpLxdj
Kvinnors munnar klappar i ett. Det är något man får leva med. Eller börja knulla män. Valet är upp till dig.

Sitta och nojja sig över att en kvinna pratar om sexet med sina väninnor. Fjolligt.

Det går aldrig att komma ifrån det. Du får veta vilka som knullar i arslet och att hon nästan kommer av det, vilka av tjejerna som är otrogna mot sina killar och allt möjligt.
Citera
2021-09-11, 23:24
Medlem
AlWpLxdjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det går aldrig att komma ifrån det. Du får veta vilka som knullar i arslet och att hon nästan kommer av det, vilka av tjejerna som är otrogna mot sina killar och allt möjligt.

Jo, precis. Att kvinnor kacklar är lika naturligt som män knullar allt som är attraktivt. Det är ofrånkomligt, ligger i dess natur. Att bli irriterad över det är skrattretande.
Citera
2021-09-11, 23:25
Medlem
Citat:
Jo, precis. Att kvinnor kacklar är lika naturligt som män knullar allt som är attraktivt. Det är ofrånkomligt, ligger i dess natur. Att bli irriterad över det är skrattretande.

Roligaste är "hon sa att jag inte fick säga det till någon, bara så att du vet."
Citera
2021-09-11, 23:40
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Nu har hennes vänner börjat att anklaga mig för att vara störd och kontrollerande också
Jag tycker inte det är kontrollerande att be henne ha integritet, hennes kompisar må vara lojala till henne för de är hennes "flying monkeys". Håll dig borta även från dem. Hela det gänget ger wt-vibbar, jag tycker du gjorde bra som gjorde slut.

Visa henne vem som är boss och strö salt i gängets ego-sår genom att dejta den tjejen som blev "utesluten"
Citera
2021-09-12, 00:00
Medlem
hbtq4lifes avatar
Citat:
Är det verkligen något att störa sig på? Är du så pass osäker?

Fy fan vad äckligt du är TS som inte låter kvinnor göra precis vad de vill precis som de vill. Vidare, hur vågar du be henne att inte prata om saker? Det är för fan värre än våldtäkt!

Du är en osäker cuck-beta för att du inte tar allt hon som absolut rätt och moraliskt rättfärdigt, hon är ett offer för att hon är kvinna. Allvarligt TS, du är så jävla osäker att du säkert kommer med krav på trohet också!

Citat:
En av mina ex var extrem, hon berättade fan i mig allt, storlek, vilka ställningar vi gillade, kinks och var vi knullade (precis överallt). Satt jag och nojjade mig över detta? Nej, kunde inte bry mig mindre. Om en av hennes väninnor frågade om det stämde så kunde jag kontra med "vill du vara med?".
[/quote]

Jag tycker att det här är ett utmärkt råd för att inte behålla sin tjej.

Jag fattar inte att jag behöver förklara det här för män gång på gång: Kvinnor ska alltid göra exakt som de känner, exakt när de känner för det, och allt de gör ska alltid leda till ypperliga resultat, annars är de förtryckta. Kan ni fan fatta!
Citera
2021-09-12, 00:43
Medlem
Citat:
Gjorde för ett tag sen slut med en tjej för att hon pratade för öppet om vårat sexliv.
Jag var tydlig från början att jag bara var okej med att hon berättar vagt om vårt sexliv, men att hon inte fick gå in på detaljer.

Sen fick jag reda på att hon har pratat rätt så fritt om vad vi gör i sängen med sina vänner. När jag konfronterade henne om det så anklagade hon mig för att vara kontrollerande. Själv tycker jag att hon var väldigt egoistisk. Det är inte hennes sexliv det är vårt. Dessutom så gick hon bakom ryggen på mig och bröt min tillit. Känns inte särskilt kul när flera i vänskapskretsen vet hur stor kuk man har och vad man går igång på.

Nu har hennes vänner börjat att anklaga mig för att vara störd och kontrollerande också, bara för att jag inte anser att det är lämpligt att prata om sex när alla parter inte vill det.

Sen har hon som berättade för mig att mitt ex berättade om vårt sex liv blivit utesluten ur tjejgänget för att hon var tydligen en "backstabber". Själv tycker jag att hon var king som berättade. Riktiga backstabbern är min hora till ex.

Låter som små snorungar som inte vuxit upp ännu. Men sånt där förekommer tyvärr i kvinnokretar på 40+ också tyvärr. Jag tycker det är helt rätt av dig att tycka som du tycker och att hon har gjort fel i det hela. Sexlivet är inte hennes utan det var erat. Det är skillnad om hon skulle vara singel o knulla runt en massa... Då skulle hon kunna prata öppet om hennes sexliv om hur äckliga gubbar som tränger in sina sliskiga snoppar i henne för att straffa den äckliga horan, det kan hon gott å väl berätta. Hoppas hon dör inom snar framtid eller bli handikappad. Döden är nog för enkel men fan så kul om hon blir förlamad och få sitta i en stol och se på när hela livet åker förbi. Tjejer som henne är sånna som förtjänar att bli knullade i ett jävla dike för att sen lämnas jordiga och blöta, luktande rutten fiskfitta utan att någon jävel bryr sig om henne.
Citera
2021-09-12, 02:15
Medlem
Citat:
Gjorde för ett tag sen slut med en tjej för att hon pratade för öppet om vårat sexliv.
Jag var tydlig från början att jag bara var okej med att hon berättar vagt om vårt sexliv, men att hon inte fick gå in på detaljer.

Sen fick jag reda på att hon har pratat rätt så fritt om vad vi gör i sängen med sina vänner. När jag konfronterade henne om det så anklagade hon mig för att vara kontrollerande. Själv tycker jag att hon var väldigt egoistisk. Det är inte hennes sexliv det är vårt. Dessutom så gick hon bakom ryggen på mig och bröt min tillit. Känns inte särskilt kul när flera i vänskapskretsen vet hur stor kuk man har och vad man går igång på.

Nu har hennes vänner börjat att anklaga mig för att vara störd och kontrollerande också, bara för att jag inte anser att det är lämpligt att prata om sex när alla parter inte vill det.

Sen har hon som berättade för mig att mitt ex berättade om vårt sex liv blivit utesluten ur tjejgänget för att hon var tydligen en "backstabber". Själv tycker jag att hon var king som berättade. Riktiga backstabbern är min hora till ex.

Så går det när man är uppfödd på sex and the city och pasta... Jävla grekälskande dårar som är fast beslutna att förstöra något så vackert som frihet med att TA för mycket av det.
Citera
2021-09-12, 02:51
Medlem
Chinatowns avatar
Jag förstår att kvinnor pratar mer än män generellt och att det kan ske något i sovrummet som de vill ha annans åsikt om. Jag vet inte om någon kille någonsin gått in på detaljer kring en tjej de haft sex med när de pratat med mig. Hur stora blygdläpparna var, vad hon sa under sexet, hur länge det pågick, ställde hon upp på analt osv.

Säg att en oerfaren tjej har sex med sin kille. Killen gör något och tjejen blir osäker på om det egentligen är normalt/något man ska acceptera. Det kan jag någonstans köpa att hon tar upp. Killen kan ha konstigheter för sig som hon inte bör ställa upp på. Hon frågar andra om de råkat ut för samma sak.

Att prata om detaljer kring ens nuvarande partner med folk som känner personen känns omoget om inte partnern aktivt sagt att det är okej.

Med tiden kan det kännas mer naturligt. Tjejer har "girls night" och pratar sex. Amanda nämner något om hennes X som de andra aldrig träffat eller förmodligen kommer träffa. Tre tjejer diskuterar att du inte ville köra med kondom för femton år sedan? Tror du klarar dig. Det känns lite mer resonabelt än att halva din umgängeskrets ska veta hur din förhud ser ut dagen efter du haft sex med en tjej du gillar

Tycker inte det är särskilt kontrollerande att vilja ha något privat - Privat. Dock kanske hon verkligen vill prata om sitt sexliv och du som är mer privat bör söka annan typ av tjej. Hon hittar annan typ av kille.
Citera
2021-09-12, 03:09
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinatown
Jag förstår att kvinnor pratar mer än män generellt och att det kan ske något i sovrummet som de vill ha annans åsikt om. Jag vet inte om någon kille någonsin gått in på detaljer kring en tjej de haft sex med när de pratat med mig. Hur stora blygdläpparna var, vad hon sa under sexet, hur länge det pågick, ställde hon upp på analt osv.

Män är prestationsinriktade samtidigt som elefanten i rummet är både kukstorlek och förmågan att tillfredsställa en kvinna. Vissa vill helt enkelt inte höra om dominans eller det som går bortom vanilj oavsett hur nära vänner man är - ämnet är för känsligt.

Citat:
Tycker inte det är särskilt kontrollerande att vilja ha något privat - Privat. Dock kanske hon verkligen vill prata om sitt sexliv och du som är mer privat bör söka annan typ av tjej. Hon hittar annan typ av kille.

Agreed. Har gett mina ex grönt ljus om i stort sett allt vg tjejkvällspratande men har man inte haft den överenskommelsen öga mot öga och ord mot ord är det ett övertramp som kvalar in på sveklistan.
Citera
2021-09-12, 03:51
Avslutad
Att sexlivet är privat och ingen har med det att göra kan jag hålla med om, börja grina och dumpa tjejen för att hon pratar om det med sina vänner är fan bara löjligt..

skulle inte kalla det kontrollbehov men skulle absolut säga att det är bevis på skört ego eller komplex av något slag eller att du skäms av det du tänder på t.ex att hon bajsar på dig innan hon tvingar på did gagball och tar dig med falukorvsdildon, ligger det på den nivån så skulle jag också skämmas.

Att det var respektlöst av henne att babbla trots att du sagt till håller jag med om till viss del och fruntimmer babblar, de kan fan aldrig hålla käft om nånting.. inget någon kan göra ett dugg åt.. lev med det eller var singel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in