Citat:
Ursprungligen postat av
Greensky
Tja, jag kan bara tala för mig själv och jag tror inte på CL, verkar liksom inte finnas så mycket på honom så jag avvaktar. Ett psykiskt och fysiskt vrak som är halvvägs ner i graven (enligt uppgifter i tråden) har ingen anledning att ljuga tycker jag.
Btw! En kille i 30-årsåldern -92 som raggar på tjejer är liksom snarare ett friskhetstecken än tecken på psykisk sjukdom.
Men, men? Jag vet inte vad polisen har på honom? Måhända dom tog en chansning för att knäcka honom i syfte att få fram sanningen?
https://www.youtube.com/watch?v=rLpnHPlMaXA
Dom har ju som sagt gått igenom 29 år av utredningar , och hittat mer om CL än vad dom såklart går ut med . Och dom hittade nåt som alla andra gick bet på . Och det räcker inte med en ljus bil den kvällen .
Kalla Fall skulle inte dra detta ärende så långt , och fortsätta jobba med honom som han forfarande vore häktad , i oförminskad fart el styrka om dom inte har mer .
Kalla Fall är inga amatörer som vi på tråden . Vad har 15 års spekulationer på Flashback lett till ? Inget förutom att 99% procent av alla som nämnts som delaktiga i Helenas försvinnande hängts ut med namn adresser arbeten och deras liv har fläkts ut för offentligheten.
Och för dom som levt sina liv här i tråden under snart 15 år så svider det så klart när man inte längre kan fortsätta sprida sina spekulationer och lögner om dessa tidigare nämnda .
Vi får bara vänta och se vad Kalla Fall nästa steg blir , har dom haft helt fel om CL så är det bara att forska vidare , men jag har stark tilltro för denna myndighet och Önskar dom lycka till