Citat:
Ursprungligen postat av
StorstBastVackrast
Så vad fick du för dina 129kr? Låt mig gissa, ingenting! För det finns ingen dom. Det borde väl till och med du fatta! Eller är du så dum i huvudet att du tror att det finns en dom?
Ebba och Niklas är väl fortfarande skrivna på samma adress, inget konstigt med det. Det finns som sagt flera bostäder på adressen, inte heller det fattade du visst

och tjurgubben Esbjörn vägrar ju släppa in Ebba i hennes eget hus.
Den generella värderings
uppskattningen på 4.6 - 6.1 miljoner visar att Ebba betalat ett alldeles för högt pris.
Det är klart det inte finns en dom.För att det ska finnas en dom måste ett mål ha
prövats i domstol. Ebba valde att erkänna det brott hon begått, och då fick hon, som alla andra vars brott har rätt till strafföreläggande. Chansen att skriva på ett sådant. Ett strafföreläggande är att jämställa med en dom. Så Ebba brott, det vill säga grovt förtal av juridiskt ombud, som
Hon erkänt och skrivet på att hon begått är allts att likställa med en dom angående grovt förtal. Att hålla på att låssas något annat är bara att slåss mot väderkvarnar och det vet du oxå.
Å ja lite anmärkningsvärt är det att vara skrivna på samma adress nästan 2 år efter skilsmässan. Ytligare en anledning att tycka det är anmärkningsvärt. Är att Ebba talat om uppsagt hyreskontrakt och bostadslöshet för henne och barnen. Är Niklas så hjärtlös att han skulle slängt ut henne och barnen från det hus du påstår att hon hyr. Eller bor Ebba hos mamma och pappa? De hyr väl oxå av Niklas? Och lite anmärkningsvärt är det oxå. Att två exmakar bor på samma tomt och att dessutom ex svärföräldrarna bor där.
För det är ju ändå en tomt vi talar om. Inga marker, de köpte det för 7 miljoner om jag inte missminner mig. De bor alltså Ebba och Niklas och mamma/pappa Busch allihopa i vars hus. Sunt, hörrudu
Om den generella värderingsuppskattningen visar 4,6-6,1 miljoner. Hur kan då Ebba
Betalat för mycket när hon betalade 3,9? Som jag ser det betalade Emma mellan 700 000 och 2,1 miljoner för lite.