2021-09-10, 22:47
Medlem
Swe1227s avatar
Blev en lugn nykter kväll denna fredag och började tänka tillbaka på de senaste dejterna.
Jag och en fin tjej hade bestämt att träffas i onsdags men i sista stund hade hon blivit inbjuden av några tjejer från hennes klass att kolla på fotboll. Kvällen innan kände hon ingen här i stan så jag trodde det skulle vara ganska enkelt att få till en träff. Men självklart skulle det lyckas vara fotboll just den kvällen vi skulle träffas.

Helgen före skulle det komma en tjej från en annan stad och hennes kompis och träffa mig och en vän. Vi skulle ses ute på krogen men plötsligt slutade hon svara på meddelanden så jag tänkte att man blev väl dissad. Men nej då, morgon efter fick jag reda på att hon blivit våldtagen utomhus och tillbringat natten på sjukhus (ja jag vet det är mer synd om henne än om mig).

Helgen före det hamnade jag i säng med en tjej som var väldigt intresserad och på, men det visade sig att hon hade mens så det blev inget direkt den gången heller.

Såhär har det varit sedan gymnasiet, förutom några ggr förra sommaren och 2016.

Är det någon mer som känner igen sig?
Är det någon som varit med om att en dejt blivit inställd och sedan fått till en ny?
Citera
2021-09-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Helgen före det hamnade jag i säng med en tjej som var väldigt intresserad och på, men det visade sig att hon hade mens så det blev inget direkt den gången heller.
Kanske ge henne en chans till om 1-2 veckor. Och sluta behandla tjejer som sexdockor?
Citera
2021-09-10, 22:54
Medlem
Du ger mig lite incel vibes tbh, det är bara att fortsätta leta för eller senare hittar du någon sålänge du inte är en hemsk person eller något.
Citera
2021-09-10, 23:21
Medlem
Citat:
Blev en lugn nykter kväll denna fredag och började tänka tillbaka på de senaste dejterna.
Jag och en fin tjej hade bestämt att träffas i onsdags men i sista stund hade hon blivit inbjuden av några tjejer från hennes klass att kolla på fotboll. Kvällen innan kände hon ingen här i stan så jag trodde det skulle vara ganska enkelt att få till en träff. Men självklart skulle det lyckas vara fotboll just den kvällen vi skulle träffas.

Helgen före skulle det komma en tjej från en annan stad och hennes kompis och träffa mig och en vän. Vi skulle ses ute på krogen men plötsligt slutade hon svara på meddelanden så jag tänkte att man blev väl dissad. Men nej då, morgon efter fick jag reda på att hon blivit våldtagen utomhus och tillbringat natten på sjukhus (ja jag vet det är mer synd om henne än om mig).

Såhär har det varit sedan gymnasiet, förutom några ggr förra sommaren och 2016.

Är det någon mer som känner igen sig?
Är det någon som varit med om att en dejt blivit inställd och sedan fått till en ny?

De ställer in för de förmodligen känner av krypiga vibbar av dig
Citera
2021-09-11, 00:05
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
De ställer in för de förmodligen känner av krypiga vibbar av dig
Tack för synpunkten. Har reflekterat över om jag skulle kunna uppfattas som creepy men kommer inte fram till något. Dessutom var det bara en av tre i exemplen som ställde in så vad fick dig att tro att jag var creepy?
Citera
2021-09-11, 01:03
Medlem
Citat:

Hur dum och naiv är du? Om det lockar mer än att träffa dig är det antingen en vit lögn eller så var du bara en backup för tidsfördriv ifall det inte fanns något annat att göra, alternativt träffade hon någon annan. En tjej som är intresserad ser till att det blir av, det har ingenting med "otur" att göra.
Citera
2021-09-11, 04:45
Medlem
Har haft liknande perioder med samma utfall.
Men även perioder med massa dejter där alla dök upp. Är kvinna

Ett tips är att inte vara så på. Var lite kallare och mindre intresserad. Det brukar få upp intresset....
Citera
2021-09-11, 06:36
Medlem
Citat:

Har inte så mycket råd om något här men blev lite nyfiken, va det hon eller du som inte ville ha sex pga mensen?
Citera
2021-09-11, 08:46
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Har haft liknande perioder med samma utfall.
Men även perioder med massa dejter där alla dök upp. Är kvinna

Ett tips är att inte vara så på. Var lite kallare och mindre intresserad. Det brukar få upp intresset....
För en kvinna kanske...
Senast redigerad av lakritc 2021-09-11 kl. 08:50.
Citera
2021-09-11, 09:45
Medlem
note-its avatar
Börja borsta tänderna regelbundet och gå till frisören nån gång.
Citera
2021-09-11, 10:02
Medlem
Du väljer fel tjejer helt enkelt.
De verkar inte vara intresserade av dig utan vill mest bara träffas o knulla runt. Antagligen hann någon före dig.
Välj tjejer som inte vill knulla på första träffen. Normala tjejer.
Tjejer som är flickvänsmaterial o kan bli mor till dina barn. Inte dekadenta horor som åker kuk-karusell varje dag.
Citera
2021-09-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
För en kvinna kanske...

Funkar för män också. Gäller att ha is i magen. Det är bara loserkillar som väntar på tjejer som är kalla.

Har pratat med hundratals killar online och sett ett mönster. Nyckeln för killen är att ranka sig själv som attraktiv och träffa många. Vill säga tills det är "rätt" tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in