Citat:
Ursprungligen postat av
Surtruten
Nej, ingen har pratat om att 3 till 4 sprutor om året kommer att behövas, det stämmer och det håller jag fortfarande med dig om.
För mig är inte det samma sak som att det sedan januari 2021 talats om att en tredje spruta kommer att behövas för att upprätthålla ett bra skydd.
Du fortsätter med ditt prat om en tredje spruta när jag pratade från första början om den sjunkande effekten och hur det inte rapporteras i media.
Fan, den femte gången jag får säga det.
JAG - SKITER - FULLSTÄNDIGT - I DEN- TREDJE SPRUTAN.
Det var aldrig mitt argument överhuvudtaget?
Det har jag sagt från första början sedan du citerade mig.
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Citat:
Att vi eventuellt får en tredje dos är inte samma sak som vi pratade om, vilket var: Att man inte har rapporterat om den sjunkande effekten av vaccinet.
Till och med i original inlägget så säger jag även:
Citat:
Nej, du kommer sprida det mer eftersom allt för många antar att man är totalt skyddad efter två doser. Ingenstans har man i Sverige till exempel meddelat att skyddet sjunker med tiden
Tillochmed du skriver:
Citat:
Gör dig inte dum, tom. Aftonbladet skriver om att skyddet minskar med tiden, senast den 23 augusti.
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Du är bland de mest ohederliga skribenter i denna tråd och vrider och vänder med osanningar och falska påståenden så det passar ditt narrativ.
Det är skillnad på att skriva om en eventuell tredje dos och att vaccinets skydd sjunker med tiden.
Seriöst, förstår du inte ens skillnaden?
Detta är fan topp 3 bland de mest tappade diskussioner jag har haft i denna tråd.
Du motsäger dig själv hela tiden och kan inte ens förstå grundläggande argument, samtidigt som du håller på med ohederlig argumentation.
Patetiskt.
Väx upp, jag är seriös.
Edit:
Alltså, jag har inte mer tid med detta.
Vilket totalt slöseri med min tid.