2021-09-10, 21:19
  #85
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Ändå omplacerade de inte förra vändan. Och det med att de inte kan göra något om inte dömd var det biträdande hälso- och sjukvårdsdirektör som sa. Men spelar knappast roll vem - hela organisationen är nog lika det.
Njae, jag känner (känner och känner...) folk som fått gå på dagen p.g.a. att de ljugit eller betett sig. Allt från drogmissbruk, olämpligt beteende till patientutsagor där de blir förflyttade.

Bara att börja gå igenom IVOs data så kommer du se vad som kan göras.
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Men det är ju det jag skrev. De KAN göra massor. Men region Gävleborg fegade förra gången och gjorde inget. Och uttalar sig lika lamt nu, som om de inte kan göra något om han inte döms. Vilket är helt fel.
Tolkade din syn som nattsvart, ville pigga upp lite, inget ont menat.
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2021-09-10 kl. 21:52.
Citera
2021-09-10, 21:47
  #86
Medlem
Hoppsan

Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
OK. Jag jobbar inom psykiatrin. Tack för omdömet . . .

Minoritet
__________________
Senast redigerad av TheSparkcykel 2021-09-10 kl. 22:04. Anledning: Regret
Citera
2021-09-10, 21:48
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Njae, jag känner (känner och känner...) folk som fått gå på dagen p.g.a. att de ljugit eller betett sig. Allt från drogmissbruk, olämpligt beteende till patientutsagor där de blir förflyttade.

Bara att börja gå igenom IVOs data så kommer du se vad som kan göras.

Men det är ju det jag skrev. De KAN göra massor. Men region Gävleborg fegade förra gången och gjorde inget. Och uttalar sig lika lamt nu, som om de inte kan göra något om han inte döms. Vilket är helt fel.
Citera
2021-09-10, 21:51
  #88
Medlem
Det är ju något fel. En man som på daglig basis lägger upp visdomsord om att tänka positivt och så bilder på sig själv där han poserar lättklädd. Inte så vanligt.

Tycker han ger ett narcissistiskt intryck.
Citera
2021-09-10, 22:15
  #89
Medlem
GameOvereems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
#litenochsmalballe på BC

Kan du skicka länk på PM?
Citera
2021-09-10, 23:16
  #90
Medlem
Man är inte säker i Sverige längre, från det säkraste till de osäkraste, särskilt för samhällets svagaste.. tjejer på hemväg från krogen, barn som säljer majblommor, tanten som ska ta färdtjänsten, barn och ungdomar på hvb- och sis-hem, patienter inom psykiatrin..

Allt för att Sverige är svängdörr till tredje världen, har världens slappaste rättsväsende och ingen som tar ansvar för någonting, en naivitet över det normala. Sedan en avvecklad psykvård som gör att många som egentligen borde vara inlåsta istället kan vara på andra sidan som vårdare.

En tanke om att alla ska med. Nyanlända, med gud vet vilka värderingar och brottsligt bagage, placeras som extrahjälp inom äldrevården, skolan och dagis. Där våra svagaste ska vara skyddade! Fy fan för detta sossesamhälle. En anabolatorsk som får arbeta som sjuksköterska och när första anmälan kommer görs inget. Går ju knappt att avskeda folk i Sverige så massa idioter får husera fritt. Nä, staten har mycket blod på sina händer..
Citera
2021-09-10, 23:21
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
Haha så är det i varje tråd där gärningsmannen visar sig vara en svenne.

"men men men... han är säkert adopterad eller har bytt namn"
När det gäller sådana här specifika fall (våldtäkter inom offentlig verksamhet) så har jag nog bara läst om GM som är blattar så inte konstigt om tankarna far ditåt.. håller inte med förövrigt. Klart att det finns svenska mördare och våldtäktsmän, ingen på fb som förnekar det, är nog dina fantasier som skenar.

Däremot är ju överrepresentationen så pass stor så inget vänstern ska få använda ("det finns faktiskt svenska gärningsmän också", "det är ett mansproblem") för att flytta och tysta debatten. För att det finns etniskt svenska gärningsmän behöver man inte importera tusentalts nya, inte som att det är några "flyktingar" det är tal om ändå.
__________________
Senast redigerad av sweintoo 2021-09-10 kl. 23:27.
Citera
2021-09-11, 03:12
  #92
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Theoxues
Han är hatad av alla runt omkring sig och ryktas att han slagit sina tidigare ex upprepande gånger och fått hembesök av polis flera gånger men tjejerna valt att ej anmäla. Att han sitter häktad för detta är inte konstigt för någon som vem vet han är. Riktigt jävla råtta

Inte hört talas om honom men ser en del kriminella och/eller missbrukare bland hans vänner.

Eller gilla-markeringar, snarare.

Han såg ju redigt stor ut dessutom. Där har det nog som några andra nämnt använts lite extra hjälp.

Vilken idiot.

Hur hamnade han på den arbetsplatsen?
Citera
2021-09-11, 03:59
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Man är inte säker i Sverige längre, från det säkraste till de osäkraste, särskilt för samhällets svagaste.. tjejer på hemväg från krogen, barn som säljer majblommor, tanten som ska ta färdtjänsten, barn och ungdomar på hvb- och sis-hem, patienter inom psykiatrin..

Allt för att Sverige är svängdörr till tredje världen, har världens slappaste rättsväsende och ingen som tar ansvar för någonting, en naivitet över det normala. Sedan en avvecklad psykvård som gör att många som egentligen borde vara inlåsta istället kan vara på andra sidan som vårdare.

En tanke om att alla ska med. Nyanlända, med gud vet vilka värderingar och brottsligt bagage, placeras som extrahjälp inom äldrevården, skolan och dagis. Där våra svagaste ska vara skyddade! Fy fan för detta sossesamhälle. En anabolatorsk som får arbeta som sjuksköterska och när första anmälan kommer görs inget. Går ju knappt att avskeda folk i Sverige så massa idioter får husera fritt. Nä, staten har mycket blod på sina händer..

Absolut, men nu var det ju en svennebanan som misstänks ha våldtagit tre pers.
Citera
2021-09-11, 04:05
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickehogberg
Hur svårt ska det vara för alla jävla smarta flashbackare att ta en printscreen på vederbörande när ni ändå är ute på facebook... Så jävla urusla. Haha! GW Light

Men det går ju inte att ladda upp bilder på denna cp-sida, ingen pallar gå in på en bilduppladdningssida och ladda upp skiten, kopiera adressen och sedan klistra in här. Det går ju mycket snabbare för dig att kopiera länken och tabort stjärnan i adressen eller helt enkelt gå in på Facebook och skriva in hans namn än för någon att screenshota och sedan ladda upp på någon efterbliven sida.

Såg förövrigt att han redan finns på Lexbase. Är han dömd för något tidigare?
__________________
Senast redigerad av Anonym555 2021-09-11 kl. 04:15.
Citera
2021-09-11, 04:16
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Inte hört talas om honom men ser en del kriminella och/eller missbrukare bland hans vänner.

Eller gilla-markeringar, snarare.

Han såg ju redigt stor ut dessutom. Där har det nog som några andra nämnt använts lite extra hjälp.

Vilken idiot.

Hur hamnade han på den arbetsplatsen?

Enligt sig själv på hans facebook är det psykiatrin han sökt sig till, är intresserad av och vill jobba inom. Så en gissning är att han medvetet sökt arbete inom just psykiatrin.

En tanke som lätt slår en är att psykiatrin är en av de ställen inom vården med störst risk (eller chans, om man ser det så..) att personal behöver agera rent fysiskt för att övermanna eller kontrollera en patient...
Citera
2021-09-11, 04:17
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Men det går ju inte att ladda upp bilder på denna cp-sida, ingen pallar gå in på en bilduppladdningssida och ladda upp skiten, kopiera adressen och sedan klistra in här. Det går ju mycket snabbare för dig att kopiera länken och tabort stjärnan i adressen eller helt enkelt gå in på Facebook och skriva in hans namn än för någon att screenshota och sedan ladda upp på någon efterbliven sida.

Såg förövrigt att han redan finns på Lexbase. Är han dömd för något tidigare?

Han är dömd för dopingbrott 2020.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in