Okay, ja är helt ny på det här med IPTV men känner at jag betalat allt för mycket för det jag har idag med utbud via parabol, streamingtjänster och galet dyra Cmore under hockeysäsongen.
Jag har kollat runt lite på nätet men det är ju en djungel vad man ska välja.
Och hur bra är de när det kommer till pålitlighet, kvalité, anonymitet, och enkelhet?
Jag vill inte att de en vacker dag slutar att fungera. Är det en risk man tar att de plötsligt kan släckas ner?
Ja blir även galen om kvalitén blir kass, om de är lagg eller annat strul. De ska gå och se de jag vill se när jag har lust utan krångel.
Sen har ja ju ingen lust att någon plötsligt en dag tömmer mitt konto, eller att "tv-pejlingen" bankar på dörren.
Och hur är de med box, eller kan man kolla genom app i tvn lika smidigt och bra?
Måste man "börja om från början" varje gång man startar med att välja land, språk, text osv eller sparas sånt?
Jag har förstått att man inte får nämna div leverantörer (synd även om ja förstår varför), men hur ska jag tänka för att hitta rätt?
Vill se allt Svenskt/Nordiskt, film (med svensk text), serier osv. Några trevliga myskanaler hade inte heller skadat (då går de bra utan svensk text haha).
Och sist men inte minst.
Hur brukar betalning gå till?
Vill ju inte använda mitt bankkort eller annat som kan spåras eller kapas.
Ser att många vill ha betalt i kryptovaluta men de låter rörigt. Hur fungerar det?
Tack på förhand för alla bra svar jag kommer att få!