Citat:
Ursprungligen postat av
Lampan.
Spelångest är den värsta känslan som finns. Vill dö.
Spelade iof endast bort vinstpengar idag men det är så jävla korkat. Typ back 160 kr totalt idag men va plus flera tusen för några timmar sedan.
Ja den är fruktansvärt hemskt! Jag vet exakt vad du talar om. Var inne & spelade lite själv idag på Unibet från en insättning på 500kr och gick rätt snabbt upp till över 23k på en timma ungefär, är glad som satan och känner mig på topp. Tänker jag höjer insatserna lite och spelar antingen tills jag når 30k eller ner till 20k sen tar jag ut.
Nu har spel djävulen och min missbrukar hjärna gått igång, när jag väl når 20k tror du jag tar ut då som jag sagt till mig själv? Nej det gör jag inte utan jag fortsätter att spela och spelar högt ändå tills det är nollat alltihopa på ungefär 10 minuter suck......