2021-09-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franz.Biberkopf
Bild på Patrik och Carola

https://www.familjeliv.se/vantar/1.1382516

Vibbar?

Dåliga.
”Den 3 oktober fick Patrik och Carola en son, som har fått namnet Viking.”
Citera
2021-09-10, 18:47
Medlem
dannbaggens avatar
Jävligt instabil kille som på ett decennium går från att vara politiker för miljöpartiet till SD. De är varandras totala motpoler inom i stort sett varenda fråga.

Hur är det möjligt att svänga så, ens under en livstid...
Citera
2021-09-10, 18:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Mannen dömdes 2020 bra jobbat. Vem fån är blind?
2 sossar har dömts för mord i år. En i söder och en i norr.
Citera
2021-09-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Jävligt instabil kille som på ett decennium går från att vara politiker för miljöpartiet till SD. De är varandras totala motpoler inom i stort sett varenda fråga.

Jag tror (!) det är en väldigt osäker och egocentrisk människa. Politiker till yrket för att få uppmärksamhet och känna sig viktigt, skit samma vilket parti det är.

Tänk då att din fru eller älskarinna vet något, sett något som skadar självbilden, och som inte tänker vara tyst om det? Då kan de råka ut för "en olycka". Hoppas jag har fel, fick bara en magkänsla av det lilla vi vet hitintills.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Mannen dömdes 2020 bra jobbat. Vem fån är blind?

Dömdes för vad då?
Citera
Medlem
Citat:
Åklagare Per-Erik Rinsell uppger för Borås Tidning att offret är en kvinna. Han är i övrigt förtegen kring omständigheterna kring mordet.

– I och med att han är häktad på skäligen misstanke, innebär det att det är inte riktigt så starkt som det kanske brukar vara vid häktning. Vi får se var utredningen tar vägen men min uppfattning är att vi avser kunna styrka brott så småningom, men i dagsläget är utredningsläget sådant att det är skäligen misstanke, säger han.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OrEpW1/sd-politiker-haktad-misstankt-for-mord

Åklagaren säker på att få en högre misstankegrad. Det låter inte direkt som åklagaren tänker släppa honom den närmsta veckan. Ny häktningsförhandling om en vecka kommer att äga rum.
Citera
2021-09-10, 18:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen

Tycker det är bra att sånt skräp rensas ut. Han ser verkligen ut som en blandning mellan den tokige miljöpartisten Daniel Hellden och E-type. Den sist nämnde gillar också vikingar så det kanske finns något broderskap? Ingen som kommer sörja honom inom partiet förmodligen och livet går vidare.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-09-10 kl. 18:58.
Citera
2021-09-10, 18:59
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Dömdes för vad då?

Släpp det. Inlägget du besvarar syftar på en sosse som dömts för mord och har inget med det aktuella fallet att göra. Viss har fått för sig att två sossepolitiker dömts för mord "i år", när det snarare rör sig om två sossar som dömts för mord "inom ett år" där den ene dömdes redan 2020.

Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Vad som däremot är lätt att kontrollera och bekräfta är Flashbacks vinkling och att en tråd som denna fortfarande inte ens hamnat bland aktuella ämnen.

Med tanke på att den toppar "Aktuella ämnen" under rubriken "Nyheter (brott, kriminalitet och olyckor)" är det lite tveksamt vad du menar att vinklingen skulle vara.
Senast redigerad av Vintergrisen 2021-09-10 kl. 19:01.
Citera
2021-09-10, 19:00
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
2 sossar har dömts för mord i år. En i söder och en i norr.
Vilka då frågar jag igen. Av dom nämda dömdes mannen 2020 kvinnan i januari men mordet begicks förra året. Dom känner jag till.
Citera
2021-09-10, 19:01
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Dömdes för vad då?
Du får läsa tillbaka det var inte denna mannen.
Citera
2021-09-10, 19:03
Medlem
LegoLazzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lars-olle
Regerings kontrollerade svt/sv radio (DDR media) rapporterar nu om den misstänkte sd politikern i varje
Nyhetsprogram,
Trots en veritabel smutskastningskampanj från vår DDR media har SD vuxit i varje val..

Du behöver ju gå om hela grundskolan eftersom du uppenbarligen inte kan skilja på Sovjetunionen och svensk fristående media kompis.
Citera
2021-09-10, 19:04
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Vilka då frågar jag igen. Av dom nämda dömdes mannen 2020 kvinnan i januari men mordet begicks förra året. Dom känner jag till.
Du får hålla reda på dina sossar själv. Orkar inte engagera mig i dessa individer och deras kriminella handlingar som pågått i decennier. Hon som mördade sin kollega förra året var en typisk sosse och riktigt obehaglig. Hemsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in