2021-09-10, 16:30
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Morgan Johansson kommenterade just den här rapporten med att invandrare förvisso står för de flesta skjutningarna, men de står även för flest personer i sjukvården, så jag får väl anta att utlänningar både förekommer bland förövarna och bland sjukvårdarna.
Men dom jobbar inte som sjuksköterskor som flesta jobbar i hemtjänsten och är inga sjuksköterskor finns dom som jobbar som läkare. Men har aldrig träffat en utländsk sjuksköterska lessen men nu har du fel.
Citera
2021-09-10, 16:32
Medlem
Trodde också på psykiatri, iofs lätt att påstå i efterhand. Men där sker övergrepp även i verkliga livet, inte bara i patienternas fantasi. Finns inlägg i andra trådar om hur personal kan ha svårt att hantera kvinnor med borderline-beteende…🥺 nu menar jag inte att det skulle vara fallet här.
Han är anabol så det sprutar…förmodligen svårt med impulskontroll och omdöme.
Citera
2021-09-10, 16:35
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Ser då inte helt svensk ut.
Har du bild så kan jag få avgöra själv. För här på fb ser folk vad dom vill se. Han som kraschade bilen i Norge var "neger " det såg alla. På en bild som var mörk och han hade en svart mössa. Sen visar det sig att han var mer kritvit än en finne. Hur kan en utlänning ha svenskt efternamn?
Citera
2021-09-10, 16:47
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det syns att John tillför sin kropp hormoner för att kunna frambringa en sådan fysik. Jag säger inte att bruk av aas är en bidragande orsak men det syns tydligt att han använder aas.

Det var min tanke också när jag såg bilder på MGM.

Är inte våld, aggressivt beteende och ökad risk för att begå sexuella övergrepp sådant som ofta följer med användning av anabola steroider?

http://dopingjouren.se/sites/default/files/filer/dokument/AAS%20och%20våld.pdf

«Det är slående att omgivningen beskriver hur en gradvis personlighetsförändring med bl.a. ökat kontrollbehov, empatilöshet och irritabilitet har föregått våldsdådet. I samtliga fall har personlighetsförändringen beskrivits som relaterad till AAS-bruket.»

Senast redigerad av lasternassumma 2021-09-10 kl. 16:50. Anledning: citat
Citera
2021-09-10, 16:53
Medlem
Kommer upp några bilder på förmodad GM en som ser svensk ut, bodybuilding/fitness typ är det han?
Citera
2021-09-10, 16:53
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Har du bild så kan jag få avgöra själv. För här på fb ser folk vad dom vill se. Han som kraschade bilen i Norge var "neger " det såg alla. På en bild som var mörk och han hade en svart mössa. Sen visar det sig att han var mer kritvit än en finne. Hur kan en utlänning ha svenskt efternamn?

J**n Östeber*

På facebook
Citera
2021-09-10, 16:56
Medlem
Han blir nog av med jobbet förhoppningsvis.
Citera
2021-09-10, 16:57
Medlem
GameOvereems avatar
Säkert några borderlineslynor som har gått ihop och vill sätta dit honom för att han inte är tillräckligt snäll och ger ut valium m.m på studs. Underskatta aldrig hur onda dessa kvinnliga sociopater faktiskt kan vara.

Sen är det åt hvete att dela namn, bilder m.m på MGM på nätet innan en dom har verkställts.
Citera
2021-09-10, 17:03
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letsgethuge
J**n Östeber*

På facebook
Tack! Det kontot som det fanns länk till är borttaget. Denna kille jag fick fram ser inte ut att vara någon anabola trasan. Ser väl svensk ut eller omöjligen en blandning.
Citera
2021-09-10, 17:10
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letsgethuge
J**n Östeber*

På facebook
Nu hittade jag rätt. På första bilden har han ju färgat skägg om man tittar runt ser man att det är en helsvensk. Han var STOR. Tittar man på gamla bilder så sätter jag hela lönen på att det är mycket steroider där.
Citera
2021-09-10, 17:12
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Ser då inte helt svensk ut.
Jo det gör han titta runt på gamla bilder. Skägget är färgat på första bilden och så stor har han inte blivit utan tillförs hjälp.
Citera
2021-09-10, 17:15
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Tack! Det kontot som det fanns länk till är borttaget. Denna kille jag fick fram ser inte ut att vara någon anabola trasan. Ser väl svensk ut eller omöjligen en blandning.
Nej, kontot som länkades i tråden fungerar... om man är smart nog att ta bort *
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in