Citat:
Ursprungligen postat av
-tomten-
Detta är en mardröm för mig:
För tre månader sedan åkte jag till en stor stad för att besöka en thaimassagesalong. Besöket var mycket trevligt och resultatet för mig blev det önskade, men.........
När jag kom ut och skulle gå till bilen så stod det en tjej på gångbanan bredvid min bil. På långt håll liknade hon min sambos ena dotter och ju närmare jag kom henne såg jag att det var hon. Hon började gå mot mig och vi möttes, jag sneglade mot henne men hon tittade bara rakt fram. Så vi hejade inte eller sa något vilket hade varit det normala mellan oss eftersom det är drygt tio år sedan jag träffade henne första gången och känner henne väl. När jag vände mig om efter henne gick hon bara rakt fram utan att vända sig om en enda gång. Jag var 100% säker på att det var hon men nu är jag nog bara säker till 98%. Hon bor två mil utanför den här stora staden och borde jobbat vid den tiden så det borde vara osannolikt att det var hon men kan jag verkligen ha så fel? Eller var det någon som är nästan identiskt lik och med samma klädstil?
Hon har pratat med sin mamma i telefon flera gånger sedan dess men inte sagt något.....för det hade jag definitivt fått reda på. Jag har inte träffat henne sedan dess men det är ju oundvikligt att det snart blir så. Är enormt orolig för vad ett sådant möte kommer att innebära.
Ni behöver inte moralisera över att jag var otrogen för det skäms jag för trots att jag valde att besöka en thaisalong. Det var i alla fall ett botemedel att möta henne, vem det nu var, för sedan dess har det inte blivit några besök alls.
Det du behöver göra är att börja med en normaiseringsprocess, dvs du måste övertyga din sambo att det är helt normalt att gå på thaimassage och att det inte händer nåt dumt där.
Vi vet att 90% av alla ställen i de stora städerna erbjuder extra i 9 av 10 fall. I mindre städer är det mycket mindre extra och de flesta ställen är helt seriösa. Från olika Fup:ar så kan vi utläsa att tjejerna säljer extra till 1 av 3 kunder. Denna kunskap är samlad till de flesta i detta forum, några poliser och en del andra. Resten av befolkningen tror att thaimassageställen är seriösa och nån enstaka drar en handtralla ibland. Några få människor tror att alla ställen är bordeller.
Summan av det hela är att väldigt många människor går på thaimassage utan att få extra. Vad du måste göra är att bygga ett case runt ditt behov av massage, ont i ryggen, stel efter hemarbete, göra slut på friskvårdspengar mm. Sen går du på seriösa massage ställen (Svenska) och inser att det är mycket enklare, billigare och bättre att få riktig thailändsk massage av en gammal tant som vet hur man botar din onda rygg. Du berättar att du går helt öppet och rekommenderar din sambo att också gå på massage.
När du normaliserat detta är det ingen fara att bli "upptäckt" att komma ut från salongen, sen måste du undvika Swish och dölja dina extra utlägg på ett smidigt sätt