2021-07-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Yes! Men det är inte alltid jag kör 10+3. Kan även köra 7+4 exempel.

Ja, det får jag men som mest har jag vunnit strax under 70.000 kr på 10+3.

Anser att det är grymt jävla svårt att pricka 5+2 oavsett hur många nummer du har. Det är ändå mellan 1-50 som du ska pricka fem nummer och sedan två bonusnummer. För att detta ska gå in så måste mars stå i konjunktur med jupiter.

Du borde växla till vikinglotto om du kör så, jackpotten är nu tex större ön eurojackpot och chansen ör störrre att vinna där.
Citera
2021-07-03, 08:59
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geebird1
Du borde växla till vikinglotto om du kör så, jackpotten är nu tex större ön eurojackpot och chansen ör störrre att vinna där.

Har sett det, det har gått ut miljoner nu tre veckor i rad sedan de minskade antal bonusnummer till fem.
Citera
2021-07-22, 11:10
Medlem
Statistik över vinnare av Eurojackpot ..

Dragning 23 Juli 2021 = Jackpot just nu ca 452 miljoner i potten, återstår att se vilket
land som tar hem vinstsäcken, lutar väl åt Tyskarna igen, tänkbar vore Norge eller Danmark ..
Sverige har nitlotten som vanligt, har lyckats bara 5ggr - "om inte jag tar hem skiten nu"

Dragningen sköts av Tyska: https://www.westlotto.de

Och Tyskarna har lyckats släpa hem storvinsten 40 ggr
**https://www.euro-jackpot.net/sv/statistik/vinnare
Senast redigerad av SKIL 2021-07-22 kl. 11:14.
Citera
2021-08-12, 15:05
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Statistik över vinnare av Eurojackpot ..

Dragning 23 Juli 2021 = Jackpot just nu ca 452 miljoner i potten, återstår att se vilket
land som tar hem vinstsäcken, lutar väl åt Tyskarna igen, tänkbar vore Norge eller Danmark ..
Sverige har nitlotten som vanligt, har lyckats bara 5ggr - "om inte jag tar hem skiten nu"

Dragningen sköts av Tyska: https://www.westlotto.de

Och Tyskarna har lyckats släpa hem storvinsten 40 ggr
**https://www.euro-jackpot.net/sv/statistik/vinnare

Dragning imorgon. 900+ miljoner... Kunde inte låta bli att köpa en rad.

Nu är det dags att fantisera om vinsten som man aldrig lär få..
Citera
2021-08-14, 03:48
Medlem
Det blev Polen och Finland som fick dela på potten, 459'922'500 kr var.

46-31-39-4-43+4-1

2 rätt till mig på en enkelrad.
Citera
2021-08-14, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
68.000 kr. Efter det har jag aldrig fått 4+2. Ligger och pendlar mellan 2+1 och 3 rätt.
Idag (igår) hade det gett 490'644 kr.
Citera
2021-08-14, 11:02
Medlem
Amnshnocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det blev Polen och Finland som fick dela på potten, 459'922'500 kr var.

46-31-39-4-43+4-1

2 rätt till mig på en enkelrad.

Kul med två vinnare, varför valde vi inte deras nummer för?
Citera
2021-08-14, 11:25
Medlem
Känns som om att det är helt omöjligt att ens pricka in 2 rätt på detta spel om man inte kör systemspel eller något.

Frågan är om man skall spela många rader en gång om året eller fortsätta köra på 1-2 rader i veckan, det sistnämnda känns som om att kasta pengarna i sjön.
Citera
2021-09-04, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Känns som om att det är helt omöjligt att ens pricka in 2 rätt på detta spel om man inte kör systemspel eller något.

Frågan är om man skall spela många rader en gång om året eller fortsätta köra på 1-2 rader i veckan, det sistnämnda känns som om att kasta pengarna i sjön.
Jag har kört en eller två enkelrader länge nu varje vecka, slumpvist valda. I början fick jag ofta 1+2 eller 2+1 lite då och då som ändå höll humöret uppe. Säkert nybörjartur!

Denna vecka hade jag en enkelrad plus del i system jag köpte i spelbutik i en mataffär. Det var 6+3, alltså system 6 med 3 stjärnnummer = 18 rader.

Båda fick ett 0+1 rätt.

Förra veckan hade jag en enkelrad plus del i system 5+6. Resultat enkelrad 0+1 och system 0+0.

Mina enkelrader ger alltså oftare något rätt men sällan utdelning i pengar. Men hade det varit lätt att vinna något så vore det ju som en bankomat med gratis uttagning!
Citera
2021-09-08, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jag har kört en eller två enkelrader länge nu varje vecka, slumpvist valda.

Min uppfattning är också att du måste investera många rader och spela stort för att ha en chans.

Tex att spela för 100kr varje fredag kommer aldrig ge något.

Men spela för 200kr. Lite mer sällan.

Enda gångerna man vunnit något som delvis eller helt täcker insättningen har varit på större spel. 20 rader.

Många storvinster är ofta systemspel eller flera personer som lägger ihop ochså , helt enkelt fler rader och chanser att vinna per dragning. Snarare än kvanitet och speltillfällen
Citera
2021-09-10, 18:14
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .RIHTT
Min uppfattning är också att du måste investera många rader och spela stort för att ha en chans.

Tex att spela för 100kr varje fredag kommer aldrig ge något.

Men spela för 200kr. Lite mer sällan.

Enda gångerna man vunnit något som delvis eller helt täcker insättningen har varit på större spel. 20 rader.

Många storvinster är ofta systemspel eller flera personer som lägger ihop ochså , helt enkelt fler rader och chanser att vinna per dragning. Snarare än kvanitet och speltillfällen

Tror det är bäst att köra en huxflux enkelrad varje vecka. Så kör jag iallafall.. Blir det bara 100kr / månad. Set it and forget it.

Edit: Lycka till alla som spelar ikväll, 400+ miljoner till någon lycklig själ.
Citera
2021-09-10, 18:18
Medlem
Lungcancers avatar
Hej, jag vill spela Eurojackpot ikväll. Vill ni svara på detta inlägg med vilka siffror jag ska ha? Jag lämnar in strax före start och kollar i denna tråd efter svar.

Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Lycka till alla som spelar ikväll, 400+ miljoner till någon lycklig själ.
Hjälp mig
Senast redigerad av Lungcancer 2021-09-10 kl. 18:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in