Citat:
Ursprungligen postat av
ajnoshort
Det finns en lång lista på namngivna personer som regelbundet läggs ut i tråden, varav bara en bråkdel har anhållits eller häktats.
Har du en referens på vilken sida eller inlägg det börjat pratas om att familjen Andersson var inblandad? Det har jag missat.
Vad som är rent juridiskt olagligt är lite knivig fråga ? På Facebook finns en sluten grupp som heter Busted , denna grupp namnger tjejer slem killar , våltäksmän och annat slödder med namn , adress , foton . Denna grupp har varit granskad utan och innan och den får vara kvar pga den är inte då olaglig så att säga . Män namnges och m bild även fast de inte är dömda för brottet men en person som någon / några anser att tjejer ska passa sig för . Är själv med i gruppen . Både sådana grupper , Flashback och även media kan man tycka skriver saker som är över gränsen men de finns och det skrivs . Det finns många misstänkta / åtalade som kan vara skyldiga som synden men ändå frikänns pga bristande bevis … tyvärr 😕 Frikänd då är man inte längre misstänkt och därmed en ” fri person , men deras liv är blött och nött och varenda sak runt dem är synade i minsta lilla söm . Vad är ok ? Min kompis 19 årige son blev knivhuggen till döds för flera år sedan på studenten . Han dog i ambulansen på väg till sjukhuset .. kniven tog direkt i hjärtat . Kompisen ringer mig hysteriskt efter rättegången då FUP är ute för allmänheten och alla obduktions bilder på ” Andreas finns för allmän beskådning. Uppskuren , hjärtat utplockat , bilder som visar allt .De finns fortfarande att se tyvärr i FUP som finns här på Flashback om detta mord . Hur påverkar det syskon och släkten att se sin son ligga ute på Flashback m länken ? Såklart förjävligt….
Men även i detta fall så är det inte olagligt men man kan tycka ör det ok ?
C bror nu då som de har pratats om ? Han vet vad han gjorde denna natt .. vill man ju tro i alla fall ! är han absolut inte inblandad i något så kommer han snart va glömd även här inne . Namn kommer droppas och diskuteras för Flashback är en snillen spekulerar tråd som är helt laglig att ventilera sina tankar i och blöta och nöta ” misstänkta , skumma människor