2020-02-28, 11:41
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
Han var inte alls 17, nästan 18. Han var 16 år och 13 åringen vart inte försedd med alkohol av killarna. Alla hade sin egen sprit och fina, oskyldiga 13 åringen blandade alkohol med antidepressiva/lugnande. Stod och kastade av sig kläderna och skrek att hon ville bli knullad och att hon ville ha den andra killen som också blivit dömd *obin (*=R) *ordlund (*=N) och vad jag vet från andra som var med så var Antonio som avbröt hans kompis när han fingrade på lilltjejen (som skrek ut framför allt och alla att hon ville det).
Dessutom gäller dessa anklagelser inte honom så ni borde fan skämmas som diskuterar honom här och säger så vidriga saker. Han har ingenting med det här att göra.

Hur "vet" du allt detta?
Var du på plats eller har du hört det av en Book?
Citera
2020-02-28, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Tror inte det är LazyF det handlar om. Dels är hon inte 27 år gammal, dels har jag svårt att tro att åtal redan skulle ha väckts.

Hon vart gripen 2 juli 2019 och fyller år 30 juli, alltså var hon visst bara 27 år när det hände.
Citera
2020-02-28, 12:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Hon var inte tillsammans med Simon från BL. Hon var tillsammans med vinnaren av BL från året därpå Hristos för några år sen men vad fan har det med saken att göra? Är man en tjuv för att ett förhållande inte funkade? Tidigare relationer har ingenting med saken att göra och bara för att man varit tillsammans med ett rötägg så blir man ju inte det själv

Det spelar ingen roll vad du säger, Felicia Book ÄR ett rötägg, det är även hennes bror.
Low life båda två och Anna Book är en totalt misslyckad mamma och misslyckad människa över huvud taget. Low life även hon.
Senast redigerad av trottwell 2020-02-28 kl. 12:15.
Citera
2020-02-28, 12:27
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det spelar ingen roll vad du säger, Felicia Book ÄR ett rötägg, det är även hennes bror.
Low life båda två och Anna Book är en totalt misslyckad mamma och misslyckad människa över huvud taget. Low life även hon.
Dont feed the Trolls...eller bookarna. Rätt uppenbart Trottwell, andas lugnt och ge dig inte in i detta, uppenbart att det är någon som lever efter devisen anfall är bästa försvar
Citera
2020-03-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Hur "vet" du allt detta?
Var du på plats eller har du hört det av en Book?

Känner dom allihopa och har såklart fått höra om händelsen från dom. Så jag ”vet” inte, jag VET!
Citera
2020-03-01, 21:13
Medlem
Citat:
Känner dom allihopa och har såklart fått höra om händelsen från dom. Så jag ”vet” inte, jag VET!
Fått höra av honom själv? Ja det låter ju som den minst trovärdiga källan.....
Citera
2020-03-02, 02:58
Medlem
Citat:
Hon vart gripen 2 juli 2019 och fyller år 30 juli, alltså var hon visst bara 27 år när det hände.

Tack för att du upplyser om det uppenbara långt efter att åtal är väckt............. Suck.
Citera
2020-03-02, 08:48
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Av alla dina korkade inlägg är detta det mest korkade.

Du VET att det är sant för det har familjen Book sagt.🤣🤣🤣
Citera
2021-09-05, 12:49
Medlem
Boopidoos avatar
Uppdatering.
Han har öppnat ett nytt konto på IG.
I de senaste liven har han filmat en rundtur i Märstahuset, berättat att han förlorat körkortet och att han varken jobbar eller studerar men får pengar på ett annat sätt.
Han planerar också att skriva en ”självbiografi”
Citera
2021-09-07, 18:09
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/hdFxyvt

Såg några av hans lives häromdagen och han har helt klart mognat.
Han skriver en självbiograf sa han.
Inte en självbiografi utan en självbiograf 😁
Vill gärna vara med i Malou efter tio och berätta om sitt liv.
Han sa att han mognat och hittar sig själv så sakteliga.
Plockar in i diskmaskinen och sånt hemma.
Efter en stund kommer syrran in och säger att han får faktiskt komma och plocka undan efter sig.
Mycket motvilligt går gossen ut och man hör hur han säger att det var ju bara några saker ju.
Ja men jag plockar alltid upp efter dig kontrar syrran.
Då den där mognaden får han nog jobba på lite till.
Pappa frågar om han vill ha pasta och det ville han ju.
Han går ändå inte ut och äter och när Roberto för andra gången upprepar att det finns pasta säger han "Jag kommer" medan han tyst säger "om en timme "

Han vill inte vara en följare utan en ledare!

Han har ju läst på flashback säger han och ser hur han blivit så fel uppfattad.
Förutom av en som skrivit ett inlägg om vad som skedde den kvällen.
Han nämner den riktiga våldtäktsmannen vid namn.

Att röka på helt ok säger han.

Sedan pratar han om hur polisen behandlar "oss utlänningar "
När någon säger att han väl inte utlänning så svarar han att det är han väl!
Spanjor!

Han har gått hos psykolog och han har haft kontaktperson.
Har ADHD och en annan diagnos.
Åt medicin i grundskolan, concerta.
Han har bränt sina broar när det gäller förtroende hos föräldrarna.

Har inga komplex förutom en tand som är sned.
Kanske fixar han tänderna som mamma gjort säger han.
Han är oerhört nöjd ned sitt utseende säger han.
Ok 🙄

Han har träffat en tjej i Örebro och visar gladeligen upp en bild på henne.
Hon har barn tydligen.
Hon är inte felfri och blev irriterad på honom när han ville hjälpa henne med hennes tillkortakommanden.
Konstigt.

Han visade en bild från julafton som han själv tyckte var riktigt läcker.
Blev väldigt förvånad när ingen annan tyckte att den bilden var den han skulle använda på Instagram.
Citera
2021-09-07, 18:18
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...anhorig-atalad

Ska ha inträffat vid dörrförsäljning - återigen, är vi säkra på att det är Antonio och inte Lazy F? Dom är rätt noggranna med att undvika att "köna" den "anhörige" och Felicia jobbade väl med elförsäljning...

ETA: när jag läser vidare i artikeln så är jag mer och mer övertygad om att det är Felicia det rör sig om faktiskt. Någon borde väl kunna kolla för att bekräfta då personen är åtalad nu...

Här är rättegången.

https://youtu.be/QihSou0fiQY
Citera
2021-09-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Uppdatering.
Han har öppnat ett nytt konto på IG.
I de senaste liven har han filmat en rundtur i Märstahuset, berättat att han förlorat körkortet och att han varken jobbar eller studerar men får pengar på ett annat sätt.
Han planerar också att skriva en ”självbiografi”

Jag hittar fasen inte något IG som tillhör honom. Har han stängt det eller är jag dum i huvudet och inte hittar??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in