2021-09-07, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
"Angrep".

Vad kan det betyda i dagens samhälle?
Det undrar jag också. det har sagts nåt om ta tag i handlederna och även brottningsmatch. Brottningsmatch kan det bli om man försöker hindra någon att attackera en själv.
Citera
2021-09-07, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Arga snickaren skrev jag redan ganska tidigt, jag tror fortfarande att det är han? Robinsson 2022 kanske får en annan programledare?
Hmm, det kan ju vara svårt I ett redan inspelat program att byta ut programledaren.
Citera
2021-09-07, 17:17
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datoridiot
"Enligt Expressens uppgifter är programmet inte inspelat än. Produktionsbolaget bakom det planerade programmet avböjer att uttala sig om programmet respektive programledaren. "

Robinson är väl redan färdiginspelat? Eller är han aktuell med fler program just nu?

Sveriges värsta bilförare var han aktuell till
Citera
2021-09-07, 17:17
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Det undrar jag också. det har sagts nåt om ta tag i handlederna och även brottningsmatch. Brottningsmatch kan det bli om man försöker hindra någon att attackera en själv.

Ja, hur vet vi att han inte fick en aggressiv rödvinskärring på sig?
Citera
2021-09-07, 17:19
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Hmm, det kan ju vara svårt I ett redan inspelat program att byta ut programledaren.

Är det inspelat redan, det ska vara i Västindien?Ansökningen gick ut i Maj?
Citera
2021-09-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det låter inte som Anders. Då skulle man inte prata om att problemet var att avsätta honom från ett program som inte är inspelat, utan hur man skulle göra med en av TV4s topprogram, som just är helt färdiginspelat. Robinson, alltså.

Fast det här är en för liten grej för att TV4 skulle låta det påverka produktionen och utgivningen.
Citera
2021-09-07, 17:21
Medlem
https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2021/07/26/masked-singer-sasong-2-tv4/

Masked Singer ska spelas in i höst. Vet dock inte om det har gått någon reklam om det?
Citera
2021-09-07, 17:23
Medlem
Jag gissar på Rickard Sjöberg från vem vill bli miljoner eller vad det heter nu förtiden.

han finns inte med på tv4as lista med programledare.

https://www.tv4.se/programledare
Citera
2021-09-07, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattmedjolle
Jag gissar på Rickard Sjöberg från vem vill bli miljoner eller vad det heter nu förtiden.

han finns inte med på tv4as lista med programledare.

https://www.tv4.se/programledare

Snyggt hittat!
Citera
2021-09-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
TV4 plockar bort direkt för en knuff. SVT däremot fortsätter att hylla kriminella invandrare som hamnar i finkan.

Glöm inte Kronér… SVT ser mer än gärna mellan fingrarna…
Citera
2021-09-07, 17:28
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
TV4 har gått ut med marknadsföring av programmet och annonserat på sin sajt om att den populäre programledaren ska leda programmet. Namnet borde ju komma fram snart...
Citera
2021-09-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Är det inspelat redan, det ska vara i Västindien?Ansökningen gick ut i Maj?
Jag trodde att man fortfarande höll på med inspelningen, men någon annan skrev att den just var avslutad.
Senast redigerad av KlartSur 2021-09-07 kl. 17:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in