2021-09-07, 14:37
Medlem
fittknullares avatar
säkert den där totala odugligheten P Lernström
Citera
2021-09-07, 14:39
Medlem
l00zekks avatar
Hoppas han står på sig. Helt meningslöst att göra en pudel och be om ursäkt när alla bara är ute efter en anledning att sänka varandra.
Citera
2021-09-07, 14:39
Medlem
fittknullares avatar
[/quote]

fyfan vad han ser sliten ut
Citera
2021-09-07, 14:40
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter Ward
Nej, jag har inte pratat med Anders, jag känner inte honom. Jag känner däremot folk på TV4 som har bekräftat det för mig, inte ryktesvägen utan med bevis. Jag vill inte posta några bevis här eftersom jag inte vill hänga ut någon av mina "källor"... Sen om du tror på mig eller inte skiter jag fullständigt i. Jag vet att jag har rätt, men tack för att du kallar mig idiot. Kram på dig!

Men se där, vad bra att du kom på hur man skriver ut sin källa.

Tråden är full med folk som namedroppar och säger att dom är säkra. Du har hängt på flashback länge nog för att förstå att man måste skriva ut mer än bara att man 100% vet.

Kram.
Citera
2021-09-07, 14:41
Moderator
Carlboms avatar
Vad är meningen med att plocka bort honom från marknadsföringen av programmet om det ändå ska sändas med honom som programledare?
Citera
2021-09-07, 14:41
Medlem
Mailmanss avatar
Om det nu är Anders, det.går fortfarande reklam om hans program, senast idag på TV4.
Citera
2021-09-07, 14:42
Medlem
På TV4 kan du enbart få synas i rutan om du är A) Homosexuell (Pilblad,Henrik Alsterdal mfl) B) Kvinna (Tilda mfl) C) Invandrade D) Socialdemokrat,miljöpartist eller vänsterpartist.

Världens i särklass äckligaste kanal.
Citera
2021-09-07, 14:46
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Markus Aujalay , Pär Lernström, Anders Bagge. Tror det kan vara nån av dessa 3 kräk som inte är så trevliga som en del kan tro..

Känner du dessa 3 personligen?
Citera
2021-09-07, 14:46
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Dessutom i kylboxen hos fyran sedan GW nöp till honom. Han slipper vi se mer där

Fan - att GW nöp till Bingo har jag totalt missat! När? Var? Hur?

Synd att det inte tycks vara Per L-m, den fjanten är ju med överallt och stör och förstör. Likadan jämt, samma flin och påklistrade entusiasm. Usch.

Snickarn är ju ännu en ovårdad Christer Pettersson/Torsten Flincktyp som numera syns alldeles för ofta i fyran, han ska väl fungera som motpol till Jolm-Per?
Citera
2021-09-07, 14:47
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Efter att Anders Öfvergård var med i det där träningsprogrammet så blev han lika utmärglad som skelettet i "Skrotnisse och hans vänner".

Således har hans tolerans mot alkohol också minskat.
Citera
2021-09-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare

fyfan vad han ser sliten ut[/quote]

Jag bryr mig inte om honom på så sätt. Ser aldrig på struntprogram på TV men var tvungen att ta reda på vem denne AÖ är.

Narkoman och alkoholist var det första jag tänkte på när jag såg fotot. Jösses...
Citera
2021-09-07, 14:48
Medlem
peterZiipens avatar
Haha, hur fan blir det med årets upplaga av Robinson då? Han är väl borta i söderhavet och spelar in nästa säsong as we speak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in