Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-07, 12:11
Medlem
flugornass avatar
Har följt tråden en tid, men just nu känns den mer som en tråd för CB:s gamla ex och arbetskamrater.
Hur fan har alla ni hittat tråden?
Bittra och och googlar honom hela dagarna eller ?
Citera
2021-09-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
Det är väldigt märkligt hur många fd arbetskollegor till Christian som finns här på flashback. Mig veterligen brukar man inte berätta om vilka man knullar och inte till sina kollegor. Att han skulle misshandlat någon är också en väldigt grov anklagelse om det inte finns bevis för det. Att vara narcissist och psykopat är två diagnoser som ska sättas av en utbildad PSYKOLOG! Inte av er. Detta beteende säger mycket mer om er än om C.

Du - Bauer har haft många tidigare kollegor pga att han bytt jobb tämligen frekvent. Inget märkligt att många vet om hans eskapader med kvinnor. Att han missat arbetsmöten pga uppraggningar och alkohol. Jag har hört detta "på stan" redan ett par år innan han träffade Pernilla!

Ett par har skrivit om hans dåliga relation till framförallt sin yngsta dotter. Om socialtjänstutredningar mm.
En person, som känner en utav mammorna verkar veta mycket men kan inte skriva allt här.
Fysisk och psykisk misshandel har varit på tal.

Besök Pernillas blogg så det du där att hon gladeligen kallar många för psykopater, psyksjuka mm. Samt värre saker av en rabiat "Eric". Dessa saker låter Pernilla gladeligen förbi publicerade, wonder why...

Detta är FLASHBACK.

Säger så här: ingen rök utan eld. Brukar stämma.
Senast redigerad av minnie.e.nord 2021-09-07 kl. 12:33.
Citera
2021-09-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Du - Bauer har haft många tidigare kollegor pga att han bytt jobb tämligen frekvent. Inget märkligt att många vet om hans eskapader med kvinnor. Att han missat arbetsmöten pga uppraggningar och alkohol. Jag har hört detta "på stan" redan ett par år innan han träffade Pernilla!

Ett par har skrivit om hans dåliga relation till framförallt sin yngsta dotter. Om socialtjänstutredningar mm.
En person, som känner en utav mammorna verkar veta mycket men kan inte skriva allt här.

Besök Pernillas blogg så det du där att hon gladeligen kallar många för psykopater, psyksjuka mm. Samt värre saker av en rabiat "Eric". Dessa saker låter Pernilla gladeligen förbi publicerade, wonder why...

Detta är FLASHBACK.

Kunde inte ha summerat det bättre själv.
Citera
2021-09-07, 13:01
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:

Detta är FLASHBACK.

Alla gånger är det så. Finns inget skräp om lillkillens pappa. Här går människor igång i en tråd (som varit lugn )pga av CB.

F ö undrar jag om familjen tittar på annat än sig själva på TV( möjligen sport med C).

Pernilla har +6 timmar i skärmtid, på det jobb. Orka vara ihop med en så upptagen människa?!

Oklart hur länge hon orkar. Om personporträttet stämmer så:…. jävla jobbigt för honom.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-09-07 kl. 13:05.
Citera
2021-09-07, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

F ö undrar jag om familjen tittar på annat än sig själva på TV( möjligen sport med C).

Pernilla har +6 timmar i skärmtid, på det jobb. Orka vara ihop med en så upptagen människa?!
ä

Så urbota pantad och larvig som Pernilla är börjar man ju tyckas synd om Bauer!

Säger som en annan kändis sa om henne: Pernilla har en övertro till sig själv och har lite väl bra självförtroende!

Så rätt så rätt!
Citera
2021-09-07, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
Det är väldigt märkligt hur många fd arbetskollegor till Christian som finns här på flashback. Mig veterligen brukar man inte berätta om vilka man knullar och inte till sina kollegor. Att han skulle misshandlat någon är också en väldigt grov anklagelse om det inte finns bevis för det. Att vara narcissist och psykopat är två diagnoser som ska sättas av en utbildad PSYKOLOG! Inte av er. Detta beteende säger mycket mer om er än om C.

Tråden gick ifrån att värna om PW till att man nu försöker baktala henne
Citera
2021-09-07, 16:39
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verpalu
Tråden gick ifrån att värna om PW till att man nu försöker baktala henne
Hennes beteende är inte statiskt. Folk har väl fallit för mindre.

Tänk om …. hmmm…. valfri publikfriare men säger Jenny Strömstedt ( obs gillar!) låter sån skit pågå i hyllningskören?

Vad sades i podden om troll?
Citera
2021-09-07, 18:29
Har inte skrivit på ett tag...men vill förtydliga att det är bekanta till mig som berättat hur C B är och detta är absolut allvarliga saker. Sen att sätta diagnos på hans beteende gör jag inte mer än att då jag själv levt i en relation med en narcissistik person så ser jag likheter...
framtiden får väl utvisa om så fallet med denna mr perfect i pernillas ögon
och som nån skrivit, om hon väljer att kalla oss i tråden psykfall och krösamajor så får hon faktiskt skylla sig själv, men kom inte sen och säg att åh jag blev lurad, varningarna har haglat...!
Citera
2021-09-07, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nettanlar
I ett avsnitt trodde P att andra världskriget började nån gång på 1800-talet....

Hon kanske har blandat ihop det där med att Sverige inte varit i krig på så länge ungefär ...
Citera
2021-09-07, 18:41
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Men Pernilla framstår ju mer och mer som helpantad, total brist på självinsikt och mognad - så absolut har min bild av henne försämrats de sista månaderna.
Vad är det som har gjort att du har ändrat uppfattning? Är det pga hon numer drar in massor med pengar , bygger lyxhus , har ett jättefint hus i Spanien och verkar kär och lycklig ?
Citera
2021-09-07, 18:46
Alla Erics inlägg är borta på Pernillas blogg!
Citera
2021-09-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad är det som har gjort att du har ändrat uppfattning? Är det pga hon numer drar in massor med pengar , bygger lyxhus , har ett jättefint hus i Spanien och verkar kär och lycklig ?

Så personen skulle tycka det pga avundsjuka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in