Citat:
Ursprungligen postat av
Herr.Dittling
Händer tyvärr lite titt som tätt numera.
Njurarna börjar tröttna rejält för mig.
Ännu har ingen "olycka" skett, men jag måste tacka nej till uppdrag som är för långt bort.
Hade en helt fruktansvärd upplevelse i Paris. Det var under en period där jag inte hade pengar, men en familj jag kände tog med mej till Disneyland (jag vet! Sjuk tur!) Problemet för mej var att jag hade så oss lite pengar att jag inte ens hade råd med vatten. På hotellet vi bodde + Disneyland kostade en halvliter vatten 35kr. Jag hade nån hundring som behövde räcka över 5 dagar 😅 Alltså drack jag inte ens en halvliter per dag.
Dag 3 tog vi tåg från disneyland in till Paris och familjen bjöd mej på middag. Under middagen fick jag så mycket vatten jag ville och jag drack tills jag mådde illa. När vi var klara hade jag ett snabbt toabesök, men redan knappt 100 meter senare blev jag paniknödig igen. Jag ville vända tillbaka, men familjen blev less på mej. Dom sa:
”Du har just varit på toa, du klarar dej!”
”[svärdotters namn] har inte heller så mycket pengar, men hon klagar inte!”
Jag hade skuldkänslor så jag följde med. När vi sedan gick på tåget tillbaka mot hotellet kände jag att jag hade några få minuter på mej att hitta en toa innan det helt enkelt bara skulle börja rinna. Så, likt en kissnödig actionhjälte slängde jag mej ut genom tågdörren trots att den redan börjat gå igen. Familjen skrek efter mej, men jag flydde in mot tågstationen i jakt på en toa. Jag hittade ingen. Till sist sprang jag in på en affär, gråtandes, med händerna på magen och sa ”Pleeeeease.”
Mannen där frågade om jag var gravid och jag typ: ”JAAAAAA!!” eftersom jag var rädd att annars inte få använda en toa.
Trots att jag inte sa toa så drog han med mej till en allmän toalett på stationen. En kvinna jobbade där inne och hon började genast skrika på mej när jag försökte ta mej in. Jag var så desperat att jag kastade på henne min plånbok och sa: ”Ta vad du vill!” På svenska 🤣 Sen flydde jag in på toan, kissade, kräktes, grät… och letade mej tillbaka till hotellet.
På vägen träffade jag mannen i familjen som bjudit mej på resan. Han hade gått av tåget för att leta mej. Trodde att alla skulle vara arga och det var dom tills jag kräktes igen.
Jag åker aldrig mer till Paris.