2021-09-06, 13:29
Medlem
oceandrives avatar
Vem var det som sköt?
Citera
2021-09-06, 16:10
Medlem
Har läst boken om Mille,rätt bra bok med en hel del skratt åt hans berättelser. Nu tror jag nog att Mille saltar rätt friskt i boken samt att han till vissa delar var mytoman. Med det sagt så lutar det ändå åt att mycket han sa om adeln och deras förehavanden stämmer, de bekräftar egentligen det själva genom sitt handlande i denna affär. Om bara en bråkdel av det Mille berättar i boken stämmer så måste han ha haft tusentals fiender i den kriminella världen och borde blivit tagen av daga tidigare om han var så vild och obekväm som boken framhåller.

Jag tror inte statligt anställda knäppte honom,det gjordes av anlitad skytt från undre världen. Däremot är frågan vem som lade ut kontraktet? Jag tror uppdragsgivare finns i de finare salongerna.
Citera
2021-09-06, 16:35
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Vem var det som sköt?
Markovic' näst sista fru skriver i sin bok Gift med maffian lagom tydligt utskrivet att Michael Badelt var anstiftare till mordet, Milles gamla "amfetaminbank" Patrik var lockfågel och två unga killar i en vit japansk bil var gärningsmän.

Patrik med tatuerade ögonbryn var enligt boken häktad i mordutredningen vid ett tillfälle. De två yngre killarna var också häktade. Det bör stå här i tråden.
Citera
2021-09-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Markovic' näst sista fru skriver i sin bok Gift med maffian lagom tydligt utskrivet att Michael Badelt var anstiftare till mordet, Milles gamla "amfetaminbank" Patrik var lockfågel och två unga killar i en vit japansk bil var gärningsmän.

Patrik med tatuerade ögonbryn var enligt boken häktad i mordutredningen vid ett tillfälle. De två yngre killarna var också häktade. Det bör stå här i tråden.

Det är givetvis också en möjlighet,frågan är då om motivet var ”klippa eller klippas”? Kanske misstänkte man att den gode Mille tänkte agera och valde att dra först?
Citera
2021-11-17, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Har läst boken om Mille,rätt bra bok med en hel del skratt åt hans berättelser. Nu tror jag nog att Mille saltar rätt friskt i boken samt att han till vissa delar var mytoman. Med det sagt så lutar det ändå åt att mycket han sa om adeln och deras förehavanden stämmer, de bekräftar egentligen det själva genom sitt handlande i denna affär. Om bara en bråkdel av det Mille berättar i boken stämmer så måste han ha haft tusentals fiender i den kriminella världen och borde blivit tagen av daga tidigare om han var så vild och obekväm som boken framhåller.

Jag tror inte statligt anställda knäppte honom,det gjordes av anlitad skytt från undre världen. Däremot är frågan vem som lade ut kontraktet? Jag tror uppdragsgivare finns i de finare salongerna.
Vad Heter Boken?
Citera
2021-11-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albysotaren
Vad Heter Boken?

Mille Markovic Biografin.
Citera
2022-01-08, 02:01
Medlem
Har hört att han har en son Ale*ander Bengt**on (Sacha) och som är helt slut, leker låtsas-gangster och vill leva lite som sin far. någon som vet mer? eller försöker kanske mer var som en samir och viktor/blattelito version av sin far när jag tänker efter. ;-)
Senast redigerad av Hvbhem 2022-01-08 kl. 02:28. Anledning: tillägg
Citera
2022-01-08, 20:25
Medlem
Citat:

Vad heter Patrik i efternamn?
Citera
2022-01-09, 11:42
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Vad heter Patrik i efternamn?
Enligt tråden här, N*lsonne, född 59. (i)
Citera
2022-01-10, 09:36
Medlem
Citat:
Enligt tråden här, N*lsonne, född 59. (i)
Tack! En gammal räv alltså ,,,,,,
Citera
2022-04-07, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hvbhem
Har hört att han har en son Ale*ander Bengt**on (Sacha) och som är helt slut, leker låtsas-gangster och vill leva lite som sin far. någon som vet mer? eller försöker kanske mer var som en samir och viktor/blattelito version av sin far när jag tänker efter. ;-)

Det jag vet är att han har skyddad ID och är rädd. Mycket mycket rädd.

I övrigt stämmer det vad du har hört.
Citera
2022-04-08, 00:15
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrubber
Det jag vet är att han har skyddad ID och är rädd. Mycket mycket rädd.

I övrigt stämmer det vad du har hört.

Varför har han skyddad id?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in