Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Har googlat på ordet genomeffektivt, fanns inte citerat i en ända studie eller journal. Fanns faktiskt inget kopplat till medicin överhuvudtaget. Påhittade termer är såklart svårt för andra att ta hänsyn till hur tillvida dom stämmer eller inte om personen (du) som hittat på termen inte först förklarar vad det betyder.
Oj, inte en ända studie kom det heller. Alltså, ingen förtydligande av vad din påhittade defination betyder och ingen studie som visar hur du kom fram till din slutsats, övertygande! Vi var klara där va eller vill du göra ett nytt försök?
Oj, jag fick upp över 24 miljoner träffar. Du kan få lite synonymer om du vill: verksam, nyttig, dugande, funktionell, rationell, produktiv, resultatrik, verkningsfull, slagkraftig.
Något som också styrks av de otaliga studier rörande vaccinets effektivitet. En sammanfattning kan du ju läsa om här.
https://thl.fi/sv/web/infektionssjukdomar-och-vaccinationer/aktuellt/aktuellt-om-coronaviruset-covid-19/vacciner-och-coronaviruset/vaccinernas-effekt-mot-coronavirus
Men visst ja - du har ju lite svårt att förstå skriven text. De flesta analfabeter till vaccinmotståndare brukar ju ha problem med det, så antagligen förstår du inte ett dugg av det jag skriver till dig, men nu får du ju i vart fall en chans till. Inte för att jag tror det hjälper....