Citat:
Ursprungligen postat av
univers123
Kanskje ikke så viktig, men må bare spørre: Vet du at det er kun MBs og VEs vitneutsagn som gir TH alibi? Måtte lese meg litt opp på hva som egentlig står om dette i boka og der står det ikke noe om at de to var de eneste som var på jobb når TH ankom. Sitat fra boka: "Kollegaen (altså VE) beskriver forsvinningsdagen som en vanlig onsdag. Da han kom på kontoret klokken 07.50, var det kun regnskapsføreren (MB) som var der. Hagen kom først ved nitiden." Om det kom andre i tidspunktet mellom VE og TH står det ikke noe om.
Såvidt jeg kan se av firmaopplysningene er det 5 ansatte i TH Eiendom AS.
Dette inkluderer såvidt jeg forstår også TH selv.
Jeg klarer ikke å finne ut om antallet var det samme i 2018.
Den gamle nettsiden (fra før VE kom inn) viser kontaktinformasjon til 5 personer,
Det er vel rimelig å anta at samtlige av dem som var på jobb den aktuelle dagen, har
vært innkalt som vitner.
Det jeg stusser litt på er at det stort sett har vært påpekt at TH er observert
ved ankomst, men at det står svært lite om arbeidsdagen forøvrig. Men politiet
uttalte på et tidspunkt at det var "huller" i tidslinjen der TH "forsvant" i perioder den dagen.
Det har vært noen antydninger om en felles lunsj på kontoret. Ellers lite informasjon.
Hva vet politiet om THs bevegelser i tidsrommet mellom 10:07 og 11:13, og mellom 11:17
og 13:06?
Jfr. Minnimus' tidslinje:
- 10.07 Anrop til AEH fra THs gamle Nokia. Ikke besvart.
- 11.13 Anrop til AEH fra TH. Ikke besvart
- 11.14 Anrop til AEH fra TH. Ikke besvart
- 11.17 Anrop til AEH fra TH. Ikke besvart
- 13.06 Anrop til AEH fra TH. Ikke besvart
Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Han vampyren der er ikke RD, nei. Hvor i all verden kommer disse bildene fra? Tinder?