2021-09-05, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?

Själv har jag förberett mig med jägarexamen. Kommer troligtvis ta en stuga i norrland som tillfällig tillflykt för mig och min familj. Bygger just nu upp lager med diverse förberedelser. Har också sedan långt tidigare köpt stora mängder BTC. Även om jag har stora tillgångar och en plan tänker jag dock att det blir svårt att långsiktigt agera ensam.

Hur tänker ni andra överlevare göra?

Om 90% av befolkningen dör så behövs det ingen jägarexamen utan då får man göra som man vill.
Varför välja en stuga i Norrland där det är svårt att odla?
Jag tänker ta Öland eller Gotland.
Gotland har ju en del stridsvagnar som jag kan leka med i naturen
Borde finnas någon Gripen jag kan köra runt med lite också.

BTC? HAHA ditt CP. Om 90% stryker med så blir det en samhällskollaps.
Man kan gå in på riksbanken o köra ut pallvis med pengar om man nu vill det. Vad skall du ha pengar till när alla människorna är borta?

Kanske man kan göra Stockholm till sin egen privata go-cartbana?
Vi får se hur jag gör
Citera
2021-09-05, 01:31
Medlem
Trodde inte folk kunde bli dummare, men den här trådstarten är så obehagligt korkad så man nästan svimmar. Använd hjärnan så förstår ni varför man inte skulle göra ett vaccin som dödar människor i massor. Ett fåtal sa samma sak om vaccinet mot svininfluensan, de allra flesta lever ännu haha. Även om en promille fick narkolepsi. Foliehattar är obehagliga, samma typer som köpte sig en plats i någon grotta för att jorden skulle gå under 2012......Skaffa er ett liv för helvete, ni har så jävla värdelöst liv att ni måste sitta och läsa sidor som inte en normal människa läser. Lättlurade byfånar och somalier som går på skiten. När detta blåst över så kommer samma idioter att hitta något annat att lägga sin alldeles för långa fritid på. Antar att man får leva med dessa puckon vandrandes på våran jord, tack och lov så är det väl 0,0001% som är såpass sjuka, men de hörs mycket då de gör allt för att få synas och höras.
Citera
2021-09-05, 02:17
Medlem
Lycka till för er 10-15% som tar över Sveriges statsskuld på 1 220 miljarder SEK. Hoppas ni har rejält med BTC på era icke fungerande bankkonton då så att ni kan betala av lite. Skulle 90% av alla vaccinerade dö så blir jag överlycklig över att vara en av de vaccinerade jordfästa så att jag slipper eländet som de överlevande kommer att få uppleva.
Citera
2021-09-05, 03:07
Medlem
Man kan bara hoppas att 90% dör. De består bara av 🐑 ändå. No big loss.
Citera
2021-09-05, 04:10
Medlem
Ja lycka till med din fantasi. Vi bjuder på den. Frågan är hur du skall försöka skaffa mening i ditt liv om tre år när du inser att du än en gång lät dig blåsas av pajasar på BitChute.
Citera
2021-09-05, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupacLever
Lycka till för er 10-15% som tar över Sveriges statsskuld på 1 220 miljarder SEK. Hoppas ni har rejält med BTC på era icke fungerande bankkonton då så att ni kan betala av lite. Skulle 90% av alla vaccinerade dö så blir jag överlycklig över att vara en av de vaccinerade jordfästa så att jag slipper eländet som de överlevande kommer att få uppleva.

Huvudelen av fordringsägarna gällande statsskulden är svenska institutioner och privapersoner. Just statsskulden blir knappast ett problem eftersom de 15% överlevande kommer ärva även allla fordringar.
Citera
2021-09-05, 04:13
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Man kan bara hoppas att 90% dör. De består bara av 🐑 ändå. No big loss.

Jepp. Sen är det bara att röka weed varje dag. Glöm det där med affärer och annat offentligt.
Citera
2021-09-05, 06:24
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelIsland
Men kom igen. Det är inte direkt eliten som skulle överleva. Det är ju u-länderna och invandrarna i ghettona. Hur trovärdigt är detta? Inte alls.

Exakt, de flesta som inte är vaccinerade är flyktingar här i landet och små ungar. I Afrika och dessa länder så har de inte kommit så långt heller med sprutor.

Så de 800 miljoner människor som finns kvar på jorden kommer mestadels vara exakt samma skit som vi har så enormt stora problem med här i Sverige idag. Världen skulle falla tillbaka ordentligt i utvecklingen och den vita människan hade varit i stor minoritet.
Kanske skönt att man är vaccinerad och slipper leva i den världen😀
Citera
2021-09-05, 07:06
Medlem
Citat:
Internetkrasch är ett perfekt tillfälle att köpa mer. Tips till er som inte är inne än. Om internet kraschar kommer allt dippa ned till noll och tokvända upp igen.

Ja det blir ju lätt att köpa btc om internet är nere! Satsa du på fysiskt guld istället.
Citera
2021-09-05, 07:32
Medlem
Nu har jag tyvärr tagit vaccinet, så jag kan konstatera att för mig är då resan över.
Men för er andra; gratulerar, en reducering med ca 70 % av världens befolkning vore enbart av godo.
Jag hade också satsat på en självförsörjande "Lone Wolf"-strategi, men för mig är det som sagt för sent.
Citera
2021-09-05, 07:44
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?
Intressant teori, och ärligt talat lite lockande faktiskt. Skulle väl personligen åka till byn min släkt har sommarstugor i eftersom det finns brunnar, hus med vedeldade spisar och möjlighet att värma hela husen med ved. Plus att byn ligger precis vid havet, så då får man väl börja fiska för att få mat.

Alternativt kanske köra ner till Sydeuropa och ''sno'' en segelbåt. Skulle vara kul att leva på en sån och segla runt.
Citera
2021-09-05, 08:04
Medlem
guderis avatar
Om 90% av världens befolkning skulle dö inom 3 år så skulle civilisationen som vi vet den gå under. Förmodligen skulle kaos och därefter en återgång till primitiva samhällen följa då de resterande 10% inte skulle ha kunskapen eller kapaciteten att upprätthålla dagens standard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in