2021-09-04, 19:26
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belphemor
Jag kan inte motstå frestelsen att låta diverse ofrälse nassesvin, incels och allmänt autistiska rövhål få möjligheten att uppleva hur en normal svensk med ett i och för sig onormalt högt intellekt uttala sig om vem det kan vara som åsyftas utan en dåres tillkortakommanden.
Se och beundra, grisar.

Flickan i Expressen nämnde Mastiff. Vi vet redan att det är ett folkkärt program som precis i dagarna avslutat sin inspelning och att en Deltagare blev utsatt för ett känt svin. Då går man om man inte har ett rötet huvud helt sonika till Google och ser vilka program som Mastiff gör för Tv4.
Lo and behold så ser vi folkkära Robinson, Robinson har Deltagare och förra året spelades det in mellan slutet av juli och september. Om vi förutsätter att samma tidsperiod gäller även i år så hade de precis en slutfest. I submit to you, my honor, that the case is closed.

Jag gjorde som du föreslog: googlade. Att det är en kvinna som avses i rubriken är för mej underförstått

Kvinnan med det dåliga ölsinnet borde vara (håll i er nu) Hannah Widell. Jag är inte förvånad. Jag såg det komma.
Citera
2021-09-04, 19:33
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Ja fyllot steffo passar in, tv 4 profil och gillar spriten och skyller detta på att han är livsnjutare av mat och dryck.

Skulle vara kul att höra anledningen till brottningsmatchen, var det en inkvoterad hedersapa som kände sig kränkt av fyllot när han på fyllan talar om för ockupanten vad han verkligen tycker om svartskallar och negrer?

Steffo är lite halvalkad och därmed ett proffs. Jag skulle bli förvånad om det var han.
Citera
2021-09-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag gjorde som du föreslog: googlade. Att det är en kvinna som avses i rubriken är för mej underförstått

Kvinnan med det dåliga ölsinnet borde vara (håll i er nu) Hannah Widell. Jag är inte förvånad. Jag såg det komma.
Nja…. Hanna Widell är höggravid!
Citera
2021-09-04, 19:42
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Vilka patrask umgås PL med? På vilket vis beter han sig som patrask?
Lernström är väl pingstvän och helnykterist?
Citera
2021-09-04, 19:44
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Steffo är lite halvalkad och därmed ett proffs. Jag skulle bli förvånad om det var han.

Han är för gammal. För 20 år sen hade jag tippat på Steffo.
Citera
2021-09-04, 19:45
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MammaMu72
Nja…. Hanna Widell är höggravid!

Graviditet hindrar ingen rasande kvinna. Vilken månad?
Citera
2021-09-04, 19:50
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Oavsett vem den kände TV4 Profilen är, så är det nog bara en tidsfråga att TV4 blir tvungen att uttala sig eller att personen själv visar lite stake och kliver fram och erkänner. Sen är det väl slutspelat för TV4 profilen, vem nu det är
Ja han borde kört en Paolo direkt dagen efter på Nyhetsmorgon.
Citera
2021-09-04, 19:51
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Anders är ju världens trevligaste snubbe.

Jag tror på Henrik Schyffert. Han beter sig som ett jävla cp när han fått i sig för mycket alkohol.

En kraftfull fylla kan få vem som helst att tända till. För snudd ingenting. Angreppet genererades säkert av svartsjuka. Jag tror hennes man har valt nån yngre att knulla nu när hon har grav-mage. Det tål inte mrs Widell.
Citera
2021-09-04, 19:55
Avslutad
Är det nån i tråden som skrivit Malou von Sivers än? I så fall gör jag det

(FB) Skvaller om Arga snickaren? (Anders Öfvergård)
Citera
2021-09-04, 20:22
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Oavsett vem den kände TV4 Profilen är, så är det nog bara en tidsfråga att TV4 blir tvungen att uttala sig eller att personen själv visar lite stake och kliver fram och erkänner. Sen är det väl slutspelat för TV4 profilen, vem nu det är

Personen i fråga har bett om ursäkt och ingen har blivit allvarligt skadad. Att han skulle förlora jobbet pga ett misstag låter otroligt men vem vet i dessa tider.

Uppståndelsen är patetiskt. Misslyckade skvallerkärringar som önskar andras olycka är sorgliga individer.

Borde stannat bakom stängda dörrar där parterna gör upp.
Citera
2021-09-04, 20:28
Medlem
Silltunnas avatar
Gw?
Citera
2021-09-04, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Är det nån i tråden som skrivit Malou von Sivers än? I så fall gör jag det

(FB) Skvaller om Arga snickaren? (Anders Öfvergård)
tänkte på henne men det stod han i texten. Men hon verkar ju kunna allt och är expert inom alla ämnen dessutom avbryter alla hon intervjuar, kanske hon är en han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in