Enligt baksidan av boken, så är det John Byrnes första nio äventyr med FF, mellan 1981-1982.
Och på insidan, så kan vi se omslagen till Fantastic Four #232-#240. Vilket gör att jag tror att det är de numrena...
Marvel har spårat ur totalt och kommer nog gå under rätt snart. Man kan inte släppa nya hjältar som "Snowflake" och "Safespace" och tro att de ska sälja tidningar. Och ja, de hjältarnas förmågor är precis vad man kan gissa.
Marvel har spårat ur totalt och kommer nog gå under rätt snart. Man kan inte släppa nya hjältar som "Snowflake" och "Safespace" och tro att de ska sälja tidningar. Och ja, de hjältarnas förmågor är precis vad man kan gissa.
Safespace, Snowflake, Screentime, Trailblazer och B-Negative. Näe, New Warriors är inte populära
Klippet har över 191K dislikes -i jämförelse mot de smått 4K likes'en (ca 837K visningar).
Vad det talas tystare om, dock, är Vita Ayalas Children of the atom. Den nya X-men-titeln
Men den är nog, enligt mig något pinsammare. 24K tummen ned mot 1667 tummen upp på 160K visningar.
Karaktärer vars djupa bakgrundshistorier inkluderar TikTok, Instagram och Reddit
Kommentarsfälten i bägge videoklippen brukar dock vara ganska roliga.
Ingen, förutom Marvel själva, verkar tycka att detta är en bra idé!
De enda som kommer köpa (om de fortfarande går att köpa serier när coronapandemin är över*) dessa ovanstående serier är serierecensenter som kommer att såga dem strax under fotvalven och en och annan woke influencer som ska posera med den på Instagram
Ja, tyvärr så är det flera som tror att den lockdown som nu är i USA kan innebära döden för den amerikanska seriemarknaden, då Diamond inte längre kan leverera serier, vilket gör att de få butiker som inte har fått stänga, inte har nytt material att sälja, vilket i sin tur gör att förlagen inte får in pengar att betala skaparnas löner, osv. Men den diskussionen tar vi i en annan tråd, nämligen (FB) Stöd lokala butiker; Diamond Comic stoppar sin distribution
Ställde en liknande fråga i MCU tråden men tror att kanske någon här kan svara på det bättre. Vad kan Disney ta för "storylines" från serietidningarna för att upprätthålla intresset för filmerna? Hur toppar man en filmserie där man först räddar universum och sedan med all sannolikhet multiversum?
Ställde en liknande fråga i MCU tråden men tror att kanske någon här kan svara på det bättre. Vad kan Disney ta för "storylines" från serietidningarna för att upprätthålla intresset för filmerna? Hur toppar man en filmserie där man först räddar universum och sedan med all sannolikhet multiversum?
Secret Wars, dvs. den från 2015, och göra en reboot till en värld där mutanter (X-Men) finns.
Galactus är ganska mäktig. Slukar planeter och kan bli skitstor:
Citat:
Thanos may seem powerful with the infinity gauntlet, but he pales in comparison to Marvel's most powerful, fearsome villain: Galactus
Secret Wars, dvs. den från 2015, och göra en reboot till en värld där mutanter (X-Men) finns.
Secret Wars känns absolut som ett sätt att fortsätta MCU:s "storyline". Att föra in X-Men i MCU tror jag sker redan om några år innan konfrontation med nästa stora skurk.
Det är exakt det jag vill komma till! Blir det inte bara skurk efter skurk dem ska besegra. Finns det inget annat intressant från serietidningarna dem kan göra som inte är en Kang eller Galactus som dem ska slåss mot?
Secret Wars känns absolut som ett sätt att fortsätta MCU:s "storyline". Att föra in X-Men i MCU tror jag sker redan om några år innan konfrontation med nästa stora skurk.
Ja, men de behöver göra det på ett rimligt sätt.
Tidsresande är så klart en möjlighet, dvs. som en bieffekt i strid mot Kang.
House of M är en annan möjlighet.
Även om jag verkligen gillar vad som hänt med mutanterna nu (bortsett från X of Swords) hoppas jag innerligt att de inte försöker sig på det i MCU för det kommer bara att bli en rejäl flopp.
Det är exakt det jag vill komma till! Blir det inte bara skurk efter skurk dem ska besegra. Finns det inget annat intressant från serietidningarna dem kan göra som inte är en Kang eller Galactus som dem ska slåss mot?
Jag håller med dig.
Det kan bli ungefär som i Star Wars:
Första trilogin har ondingarna en dödsstjärna och en laserstråle som kan spränga en planet och i senaste har ondingarna en supermäktig bas som får dödsstjärnan att blekna i jämförelse och kan spränga flera planeter på en gång med en delad laserstråle. Mer blir inte nödvändigtvis bättre. Men upprepningar blir ofta skit.
Om inte delar av Planet Hulk redan filmatiserat kunde det blivit en grym film och uppföljaren World War Hulk kunde säkert bli minst två underhållande filmer. Där blir antagonisten Hulk, som oftast är hjälten. Serieböcker där Korg och Miek har större djup än i filmerna. Även om jag uppskattar Korg i filmerna , är han mer intressant i serierna.
Om inte delar av Planet Hulk redan filmatiserat kunde det blivit en grym film och uppföljaren World War Hulk kunde säkert bli minst två underhållande filmer. Där blir antagonisten Hulk, som oftast är hjälten. Serieböcker där Korg och Miek har större djup än i filmerna. Även om jag uppskattar Korg i filmerna , är han mer intressant i serierna.
Absolut! Nu tror jag att det skeppet har seglat iom Thor: Ragnarök.
Off-topic: Jag tycker att den filmen hade faktiskt något som saknas i många övriga MCU filmer. Relationen mellan Thor och Hulk i en slags "buddy-cop" film fungerande väldigt bra.
Någon annan "storyline" som du tror kan bli intressant att göra film av?