Citat:
Ursprungligen postat av
frdk
4 pensionärer med synth neon kläder... hur tänkte man där?
Skivbolaget måste seriöst sparka den som ligger bakom det fiaskot..
Skön musik annars, rösten är inte på gamla nivån men musiken är precis där man minns de
Menar du neondräkterna som avatarerna har på sig?
I så fall associerar jag det till en slags tidskapsel - att de kan resa bakåt i tiden med ny teknik och ny musik..?
Eller menar du den andra bilden från nutiden?
I så fall är det väl just dessa dräkter som de spelat in Avatarernas rörelsemönster och dans med till kommande konserter i London?
Så tolkar jag det iaf...
Hur som: Briljant idé det här med Avatarerna. Somliga blev besvikna över att inte abba själva skulle ge konserter. Jag tyckte det var fiffigt! För nog vet de om att de ändå är till åren komna. Dels finns väl inte orken för att hålla igång flertalet konserter så där riskerar de att falla platt och göra fansen besvikna, men sen är det väl ändå så att någon kanske ett tu tre blir sjuk eller bryter lårbenshalsen eller får en hjärtinfarkt eller en stroke eller som helst som kan hända i den åldern. Jobbigt läge att då veta att man sålt en massa biljetter världen över men måste ställa in pga krämpor. Nu har dom ju "Vikarier" som är unga för evigt och som dom nu har haft under "upplärning". Bra ju..!
Jag älskar de nya låtarna och soundet är sig likt!!
Edit: Såg nån som undrade över Fridas barn. Vet att hennes dotter omkom i en bilolycka när hon var 30 år gammal. Kort därpå dog även Fridas man blott 49 år.
Sonen vet jag inte så mycket om.