Resultat: Bör kvinnor bli av med rösträtten?
JA!
41,95%
73 röster
NEJ!
58,05%
101 röster
2021-09-03, 15:38
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä precis, och om det är det så är där i a f inga aborter så det jämnar ut sig. Lite fler bomber kanske.

Tveksamt om det är fler bomber också, vi har massor av bombdåd i Sverige.
Citera
2021-09-03, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Tveksamt om det är fler bomber också, vi har massor av bombdåd i Sverige.
Nåja, så himla många tusentals döda har vi inte haft. Inte jättemånga attacker mot skolor och flygplatser eller vilt skjutande talibaner.

Men vi har ju fler aborter så har det inte dött 40 000 i Afghanistan i skjutningar och bombdåd det senaste året så är nog Afghanistan att föredra, tror du inte det?
Mycket lugnare och fredligare.
Citera
2021-09-03, 16:18
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Nåja, så himla många tusentals döda har vi inte haft. Inte jättemånga attacker mot skolor och flygplatser eller vilt skjutande talibaner.

Men vi har ju fler aborter så har det inte dött 40 000 i Afghanistan i skjutningar och bombdåd det senaste året så är nog Afghanistan att föredra, tror du inte det?
Mycket lugnare och fredligare.

Här riktar de in sig mer mot bostadshus när de spränger men det blir inte längre några nyhetsartiklar om det så du tror inte det är så vanligt. Det händer hela tiden.

Nu lär det också bli lugnare i Afghanistan när talibanerna styr men i Sverige lär problemen öka.
Nåja, i takt med att vi importerar fler Sharia-anhängare så kommer vi få hårdare nypor mot kvinnor, inget ont som inte har något gott med sig.
Citera
2021-09-03, 17:26
Avslutad
Citat:
Här riktar de in sig mer mot bostadshus när de spränger men det blir inte längre några nyhetsartiklar om det så du tror inte det är så vanligt. Det händer hela tiden.

Nu lär det också bli lugnare i Afghanistan när talibanerna styr men i Sverige lär problemen öka.
Nåja, i takt med att vi importerar fler Sharia-anhängare så kommer vi få hårdare nypor mot kvinnor, inget ont som inte har något gott med sig.
Öka och öka, om skjutningarna och bombdåden ökar men aborterna minskar så går det väl på ett ut.

Jo jag förstår att du längtar till talibanistan.
Citera
2021-09-03, 17:39
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Öka och öka, om skjutningarna och bombdåden ökar men aborterna minskar så går det väl på ett ut.

Jo jag förstår att du längtar till talibanistan.

Nu är det ju kvinnorna som röstar för massimport av sharia-anhängare så ni vill väl ha det antar jag. Då blir det fler skjutningar, bombdåd, balkongflygningar men inga aborter.
Citera
2021-09-03, 17:42
Avslutad
Citat:
Nu är det ju kvinnorna som röstar för massimport av sharia-anhängare så ni vill väl ha det antar jag. Då blir det fler skjutningar, bombdåd, balkongflygningar men inga aborter.
Och dig spelar det ju ingen roll om grannarna skjuter när du går ut eller om grannarna gör abort, så du har ju inget att klaga över.
Citera
2021-09-03, 17:47
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Och dig spelar det ju ingen roll om grannarna skjuter när du går ut eller om grannarna gör abort, så du har ju inget att klaga över.

Jo det är klart jag inte gillar det men kvinnorna röstar ju fram detta vansinne. Själv kommer jag snart lämna landet pga detta samt allt högre skatter.
Citera
2021-09-03, 18:00
Avslutad
Citat:
Jo det är klart jag inte gillar det men kvinnorna röstar ju fram detta vansinne. Själv kommer jag snart lämna landet pga detta samt allt högre skatter.
Ja, jag föreslog ju t ex Afghanistan.
Citera
2021-09-03, 18:11
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ja, jag föreslog ju t ex Afghanistan.

Om jag ville ha det som i Afghanistan skulle jag stanna i Sverige
Citera
2021-09-03, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enoent
Ja, precis. Men du skrev

(min fetning).

Så min fråga var hur kön kan bero på miljö, utöver gifter som kan påverka celldelning hos föräldrarna, och så vidare. Hur menar du annars att miljön kan påverka kön? Könsroller är en annan sak, eventuellt, beroende på politisk syn.
Jag skrev ju kön och könsroller. Det sistnämnda lär ju definitivt ha både en genetisk och miljömässig koppling. Det förstnämnda anser jag är helt eller nästan helt genetik. Jag var nog otydlig i mitt första inlägg. Ursäkta detta.
Senast redigerad av PooSausage 2021-09-03 kl. 18:34.
Citera
2021-09-03, 18:39
Avslutad
Citat:
Om jag ville ha det som i Afghanistan skulle jag stanna i Sverige
Med 40 000 aborter per år?
Citera
2021-09-03, 18:43
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Med 40 000 aborter per år?

Svensk lag kommer anpassas till sharia i takt med massinvandringen som jag skrev, det kommer bli pli på kvinnorna, är de olydiga blir det en balkongflygning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in