Resultat: Bör kvinnor bli av med rösträtten?
JA!
41,95%
73 röster
NEJ!
58,05%
101 röster
2021-09-02, 23:13
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Fast nu ligger det i samhällets intresse att oönskade barn inte föds och det är därför sjukvården bistår kvinnor i att avbryta graviditeten så att det inte föds så många sådana.

Hur kvinnor knullar är inte en fråga av samhällsintresse men tydligen för dig.

Det ligger i samhällets intresse att alla barn är önskade och denna abort-politik leder till att många blir gravida med oönskade barn. Detta bör förstås motverkas och inte stimuleras med abort.

Mord ska aldrig vara en lösning på att kvinnor knullar runt utan att tänka efter.
Citera
2021-09-02, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det ligger i samhällets intresse att alla barn är önskade och denna abort-politik leder till att många blir gravida med oönskade barn. Detta bör förstås motverkas och inte stimuleras med abort.

Mord ska aldrig vara en lösning på att kvinnor knullar runt utan att tänka efter.
Ja jag förstår att du inte gillar att kvinnor ska knulla runt.
Citera
2021-09-02, 23:25
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ja jag förstår att du inte gillar att kvinnor ska knulla runt.

Det leder till en massa oönskade barn som antingen föds eller dödas, var inte du emot oönskade barn?
Citera
2021-09-02, 23:25
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Så du vill förbjuda abort även för dem som blivit våldtagna, ja det håller jag med dig om. Barnet ska inte straffas med en dödsdom bara för att mamman blivit våldtagen, det var inte barnets fel.

Såja, nu får du lugna ner dig lite.

Återigen, det mördas väldigt få barn per år i Sverige.
Citera
2021-09-02, 23:50
Avslutad
Citat:
Det leder till en massa oönskade barn som antingen föds eller dödas, var inte du emot oönskade barn?
Äh, personligen lider jag inte av några oönskade barn, men som samhällsfråga är oönskade barn ett större problem än att kvinnor knullar runt utan att fullfölja graviditeten.
Citera
2021-09-03, 00:00
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Å andra sidan vad leder inte till feministiskt raseri i dessa dagar.
Citera
2021-09-03, 00:13
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Äh, personligen lider jag inte av några oönskade barn, men som samhällsfråga är oönskade barn ett större problem än att kvinnor knullar runt utan att fullfölja graviditeten.

Om oönskade barn inte är något problem så finns det förstås inget skäl att tillåta de dödas. Att barn dödas måste rimligen ses som ett samhällsproblem.
Citera
2021-09-03, 00:15
Avslutad
Citat:
Om oönskade barn inte är något problem så finns det förstås inget skäl att tillåta de dödas. Att barn dödas måste rimligen ses som ett samhällsproblem.
Nej, aborter är inget samhällsproblem. Vilka problem ser du i samhället på grund av aborter?
Citera
2021-09-03, 00:47
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Nej, aborter är inget samhällsproblem. Vilka problem ser du i samhället på grund av aborter?

Tycker du inte att det ökande antal skjutningar av barn är ett problem heller? Personligen tycker jag det är ett problem att barn dödas.
Citera
2021-09-03, 00:56
Medlem
Citat:
Svenskt underskott i befolkningen medför att politikerna massimporterar en främmande kultur.
Citera
2021-09-03, 05:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Å andra sidan vad leder inte till feministiskt raseri i dessa dagar.

Rädda 'medsystrar'.. Där har du problemet. Fråga vilken kvinna som helst som svarat nekande på en 'förhörande' fråga på om hon är feminist...

Det är en totalitär / fascistisk ideologi.
Citera
2021-09-03, 07:44
Medlem
Flickfotografs avatar
Apropå trådens titel.
Har ni sett vilka tongivande kvinnor SVT hittat för att fördöma det Belinda gör?
Agnes Wold och Yvonne Hirdman (som jag nämnt ganska ofta här)?
Agnes imponerade verkligen med sin historiska beskrivning och Hirdman tyckte det var helt onödigt att backa diskussionen till 50-talet genom att nämna biologi.
Med andra ord har de medvetet försökt spela ner biologin, för att få narrativet att hållaoch skapa det här falska narrativet.

I vår riksdag sitter ett tjugotal bindgalna fruntimmer, som också verkligen HATAR män, för att de drivs av samma saker som de här. Många har också gått vidare till toppjobb, betalda av oss skattebetalare, där de har ännu mycket högre löner, för att de ska hålla sig hyggligt på mattan med sitt hat.
Förr satte man dem på mentalsjukhus.
Senast redigerad av Flickfotograf 2021-09-03 kl. 08:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in