2021-09-02, 22:56
Medlem
"I still have faith in you" hade för 10 minuter sedan över 1.022.000 visningar. Det är succe. Den mer dansbetonade låten "dont shut me down" var inte uppe i 300.000 visningar men den tickar ändå på. Borde man inte ha fixat en riktig video med avatarer som dansar. Men jag återkommer senare i frågan.

Jag såg att Agnethas rumpa i verkligheten ibland var stor och ibland mer normal. Jag kan inte förklara denna anomali.
Citera
2021-09-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu har du blandat ihop gubbarna. De röstar precis tvärtom.
Vad de röstar på vet jag inte men det var Benny A som stöttat Fi med ett antal miljoner. Om det primärt för att det var Gudrun S som stod bakom eller han gillade det rent generellt.
Citera
2021-09-02, 22:57
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpedijem
Abba är död för längesen. Vilket jippo
Whatever Surgubbe!
Tror deras gamla skivor/låtar kommer spelas som aldrig förr efter denna nyhet.
Citera
2021-09-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieRex
De har kraftigt förminskad Agnetha-avatarens rumpa och gjort den mycket fastare än originalet:

https://www.imagebam.com/view/ME3BPIT

Snygg.

Är det båda varianterna?
Citera
2021-09-02, 23:04
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
På jazztobak, absolut! Inte på något annat, vad jag vet.

Absolut "jazztobak" LoL men man kan ju undra på superbenny

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse2.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP. 7ReQYE4Lxr-EsVgJF_fIjQHaHv%26pid%3DApi&f=1

Eller

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/02/15/article-2558702-1B87768500000578-251_1024x615_large.jpg

Ubercoola ju!
Citera
2021-09-02, 23:06
Medlem
"Dont shut me down" har 302000 visningar "endast" men det är bara en lyrik-video. Jag tror ändå att den låten kommer att gå bättre men jag tjatar här lite om varför har dom inte fixat en video, det är ju mycket viktigt idag.

Jag anser att dom 10 låtarna som kommer ALLA måste ha riktigt bra videos för det är sådant som hjälper upp intresset.
Citera
2021-09-02, 23:08
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Hologram.... kom igen för fan. Trodde Björn och Benny var de sista som skulle göra nåt sånt och förlora sin integritet och lämna det till sitt eftermäle. Tragiskt som fan faktiskt.

"Don't shut me down" är helt okej iaf. Ingen höjdare enligt mig men många ABBA-fans lär gilla den. "Still have faith in you" var sämre men har ABBA-soundet.

Nä fy fan. De hade kunnat släppa skivan och sen kört kanske en sista konsert eller struntat i konsert helt. Nu kommer man minnas ABBA som bandet som larvade sig med hologram och skit på slutet. Lämnar en bitter eftersmak.
Citera
2021-09-02, 23:08
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Nej det gör dom inte! Jag vet!!!

Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Vad de röstar på vet jag inte men det var Benny A som stöttat Fi med ett antal miljoner. Om det primärt för att det var Gudrun S som stod bakom eller han gillade det rent generellt.
Jag hade fel, ber om ursäkt. Det var jag som blandade ihop gubbarna
Citera
2021-09-02, 23:10
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hologram.... kom igen för fan. Trodde Björn och Benny var de sista som skulle göra nåt sånt och förlora sin integritet och lämna det till sitt eftermäle. Tragiskt som fan faktiskt.

"Don't shut me down" är helt okej iaf. Ingen höjdare enligt mig men många ABBA-fans lär gilla den. "Still have faith in you" var sämre men har ABBA-soundet.

Nä fy fan. De hade kunnat släppa skivan och sen kört kanske en sista konsert eller struntat i konsert helt. Nu kommer man minnas ABBA som bandet som larvade sig med hologram och skit på slutet. Lämnar en bitter eftersmak.
ABBA har legendstatus trots att de lämnade ut sin låtskatt till två av de lökigaste och tråkigaste filmerna som gjorts. Tror de klarar sig faktiskt.
Citera
2021-09-02, 23:13
Medlem
outback4s avatar
är pengarna slut för Björn & Benny..eller vad är det frågan om? vilken skit att komma dragandes med detta 2021 av gubbar och gummor som närmar sig 80 år med stormsteg
Abba producerar fiskkonservburkar, inget annat av värde
Citera
2021-09-02, 23:14
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
ABBA har legendstatus trots att de lämnade ut sin låtskatt till två av de lökigaste och tråkigaste filmerna som gjorts. Tror de klarar sig faktiskt.
Klart de klarar sig. Folk kommer vara helt hajpade och skivan kommer sälja bra, vara massa visningar på youtube osv.

Men i mina ögon sjunker de rejält pga. hologram-jippot. Tror inte jag är ensam om att känna så. Jag vill inte minnas ABBA så.
Citera
2021-09-02, 23:15
Medlem
För några minuter sedan 1.154.000 visningar på youtube. Gäller videon till "I still have faith in you". Det rusar uppåt hela tiden men kanske har farten avtagit något.

Dom 10 låtarna, kanske skall man gå in helt för videoformat. Jag är inte med alls i pop-industrin idag men det går väl inte att prånga ut allbum idag utan något visuellt? Eller har jag fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in