2021-09-02, 22:41
Medlem
Bob Luntas avatar
Måste säga att jag gillar båda låtarna, även om det är lite konstigt att se unga avatarer och höra tant-röster.

Solklart ABBA-sound. Jag tycker faktiskt att det håller.
Citera
2021-09-02, 22:42
Medlem
Ringhals3s avatar
Dethär är lika hett som när The Beatles släppte två nya låtar för cirka 25 år sedan!
Citera
2021-09-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Fan den hade jag helt glömt bort! Riktigt bra!!!

Den är riktigt bra.

Detta är ju annars en favorit.

https://youtu.be/5_GwjWux7Hw

Playback förvisso, men skönt framträdande ändå, och en fenomenal låt.
Citera
2021-09-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieRex
För att hennes avatar har gjort om den rumpan hon egentligen hade. Kanske på hennes egna order, eftersom hon idag förmodligen skäms för hur fet den var då det begav sig.

Flodhästhöfter:

https://www.imagebam.com/view/ME3BQU6
Det där ser ju photoshoppat ut. Och ögonen ser nästan ut mer som Ted Gärdestad.
Citera
2021-09-02, 22:51
Medlem
Flaklypans avatar
I Still Have Faith In You har nu över 1M visningar på YT. Inte bara en hit utan kommer nog att bli en klassiker!

Fan va bra Abba är på så många nivåer! Deras utstyrsel tex, var ju mer utflippade än Elton John. Helt klart i framkant på 70 talet!

Hmmm någon fler som tror att de trippade lite då och då
Citera
2021-09-02, 22:52
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Oj oj oj. I still have faith in you är uppe i över 821.000 visningar på youtube. Kan ni fatta detta. Och vilken snygg figur Agnetha har som avatar.

Detta är succé, inom en halv timme är vi uppe över miljonen visningar.
Nu uppe i miljonen!
Citera
2021-09-02, 22:52
Bannlyst
Folk här klarar inte av att vara objektiva. Låt oss kolla på vad Agnetha själv sade om rumpan:

https://abbaarticles.blogspot.com/2011/02/story-march-1978-eat-yourself-slender.html

You know,” she says confidentially, “Frida can eat whatever she wants, the lucky girl. But whenever I eat tasteful things, it immediately ends up here!” Her hands brush past her hips, rear and thighs.
Then, smiling cordially: “Journalists always kindly write that I have a sexy behind, but this simply means that I am too fat in that area. When Björn and Benny read that, they immediately say: ‘we have to start watching our weight again, girl!’

Jag vet också att Stickan sade att de hade problem med fotograferingar för att Agnethas lår var fulla av celluliter och att hon hade flodhästhöfter.
Citera
2021-09-02, 22:53
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Hmmm någon fler som tror att de trippade lite då och då
På jazztobak, absolut! Inte på något annat, vad jag vet.
Citera
2021-09-02, 22:53
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieRex
Ja, och folk här verkar ju vara riktiga fetton hela bunten! Om du är 35 var du inte med på 70-talet. Och idag är ju stora feta rumpor poppis, så det kanske är det du blivit påverkad av.
Som du märker gillar de flesta kvinnliga former även om du går igång på små pojkrövar.
På 70-talet hade många offrat sin högra hand för att få sära på den röven.
Och Björn den lyckosten, hade i princip fri tillgång till den.
Citera
2021-09-02, 22:55
Medlem
FrauKomas avatar
Deras berömda svenska accent sitter i också 40 år senare ... "in the memories we schääääär"
Citera
2021-09-02, 22:55
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Jag lyssnade på båda låtarna men kan inte säga att det var några mästerverk. Soundet och ljudet fanns där men inte någon riktig dunderhit.
De kommer säkerligen toppa listor ett tag ändå men det är bara för att det är ABBA.

Imponerande ändå att sångrösterna fortfarande är riktigt bra med tanke på åldern de uppnått.
Citera
2021-09-02, 22:56
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpedijem
Abba är död för längesen. Vilket jippo
Är du helt riktig eller!?

Dom har fått erbjudanden för att återförenas på miljarder men tackat nej! Abba är väl typ den enda supergrupp som kan återförenas då alla lever. Abba, Beatles eller Queen är väl dem det står emellan som största grupp någonsin! Och efter detta album släppts så lär nog Abba bli den grupp som sålt flest skivor i historien!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in