Hej någon som har Corona nyligen??
Har haft Corona 10 dagen idag , täppt näsa hosta frossa . Har mått bra i några dagar men känner nu att en känsla att benen är trötta , typ träningsvärk . Någon som har varit med om detta ? Snälla jag är så rädd
Har haft Corona 10 dagen idag , täppt näsa hosta frossa . Har mått bra i några dagar men känner nu att en känsla att benen är trötta , typ träningsvärk . Någon som har varit med om detta ? Snälla jag är så rädd
Du borde äta fluvoxamine. Tar bort både covid o depressionen. Prata med en läkare o framhäva hur deprimerad du är så löser det sig
Ni minns kanske HCQ, som klassades som skit pga en fake-undersökning, där Ivermectin kom senare, som just nu leder till stora gräl inom "expertisen".
Nu har The Lancelet, samma som sågade HCQ med den falska undersökningen, utfört en undersökning på en annan "off-label" medicin, avsedd för reumatiker, här gick det plötsligt bra, även om biverkningarna för denna medicin slår Ivermectin med hästlängder....(ironi på häst-medicinen)
Den nya spekulanten heter nu: Baricitinib, avsedd för reumatiker.
Jämför du en stark kropp som klarat sig igenom den hemska covsnuvan med en krockad bil?
Och vaccinet är i den här liknelsen en ny kropp man behöver köpa sig för att det är dumt att köra runt i en krockad kropp, förlåt bil.
Är det sprutan som gjort dig så här flummig eller var du lite skev redan innan?
Nej, jag ifrågasätter resonemanget att ett argument för att det är bättre att bli infekterad med covid, än ta en spruta, för att det är få av dom som överlevt covid som har dött av covid vid ett senare tillfälle.
Stark kropp? Klarar den inte två små sprutor är den inte särskilt stark, troligtvis inte stark nog för att klara snuvan covid heller..
Tro fan att det finns stockholmare och utlänningar i synnerhet som är ovaccade.
"Appen Alltid öppet
För att använda appen behöver du ett svenskt mobilabonnemang, svenskt personnummer, en svensk folkbokföringsadress samt BankID eller Freja e-id plus."
Har en bekanting som inte har svenskt mobilabonnemang och då lyckades hitta ett tel.nr. att ringa istället. 45 min telefonkö för att få veta att det inte finns några tider om man inte har lust att åka till andra sidan Stockholm á 2h enkel resa. Det gick inte heller att ställa sig i kö. Spännande.
"Appen Alltid öppet
För att använda appen behöver du ett svenskt mobilabonnemang, svenskt personnummer, en svensk folkbokföringsadress samt BankID eller Freja e-id plus."
Har en bekanting som inte har svenskt mobilabonnemang och då lyckades hitta ett tel.nr. att ringa istället. 45 min telefonkö för att få veta att det inte finns några tider om man inte har lust att åka till andra sidan Stockholm á 2h enkel resa. Det gick inte heller att ställa sig i kö. Spännande.
Uppfyller man inte de där kraven kan man gott klara sig utan både spruta och covidbevis.
"Appen Alltid öppet
Jag var i höghuset på Odenplan idag (Odengatan 65) i ett annat ärende där bl.a Unilabs och Läkarhuset också håller till. Gick fel i trapphuset då hissen krånglade och på 2 tr var det en stor sal typ 200m2 med c:a 50-60 "röstbås", avsedda för mass-vaccinationer. 2 Kvinnor stod och hängde där i munskydd och en 3:e som gick omkring, inte en käft i salen, på vägen ner igen möter jag 3 brudar typ gymnasieelever som går med mobilen framför sig och letar efter vaccinationsplatsen, vad jag hörde var alltså denna sal enbart för skolungdomar runt 18...
Hade ditt inlägg gjorts i morse hade jag tagit bild på cirkusen, helt öde så klar man blir förbannad när man läser ditt inlägg..
Uppfyller man inte de där kraven kan man gott klara sig utan både spruta och covidbevis.
Krav som i mobilabonnemang? Javisst, men då kan inte heller omgivningen klaga på ovaccinerade personer. Jag menar endast att folk klagar på att vissa inte vaccinerar sig. Det tycks finnas anledning till det hela. Kanske inte så underligt att somaliska gamlingar inte vaccar sig, om det är krångligt och omständligt.
Krav som i mobilabonnemang? Javisst, men då kan inte heller omgivningen klaga på ovaccinerade personer. Jag menar endast att folk klagar på att vissa inte vaccinerar sig. Det tycks finnas anledning till det hela. Kanske inte så underligt att somaliska gamlingar inte vaccar sig, om det är krångligt och omständligt.
Det handlar om "appar", därav kravet på mobiltelefoner som kan ladda ner detta samt bank-id, helt sjukt i min mening då man kunde lösa detta med vanlig sida på internet och sen visa leg eller körkort på plats.
Dessutom är det pissdålig täckning inne i "läkarhuset", roligt att försöka starta bank-id på en smartphone då.
Är det inte bara ledvärk då? Jag hade rätt ont i ländrygg och ner mot benen när jag hade covid