2021-09-01, 21:35
Medlem
fittslems avatar
Är det värt att åka ner i vinter, bör allt vara hyffsat back to normal då? Tänker på barer och glädjeflickor osv? Är det rajtan tajtan igen då?
Citera
2021-09-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Jag menar inte satt på henne bara pratat med henne, vad trodde du?

Pratar och kommunicerar med massvis av människor oavsett sexuell identitet eller läggning. No difference, för det mesta.
Citera
2021-09-01, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Pratar och kommunicerar med massvis av människor oavsett sexuell identitet eller läggning. No difference, för det mesta.
Det låter bra. denna tös är revisor på ett företag inte alla ladyboys är horor. hon är 42 år gammal och väldigt vacker och vill bort från Bangkok och letar efter en make
Citera
2021-09-02, 03:28
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Är det värt att åka ner i vinter, bör allt vara hyffsat back to normal då? Tänker på barer och glädjeflickor osv? Är det rajtan tajtan igen då?
Jag skulle avvakta några månader till.

I Oktober öppnas allt "officiellt" men avvakta och se hur det är när folk är där Oktober-November så det inte blir "Virus-kaos" igen och allt stängs ner med lockdowns och hela skiten.
Låt se vad som händer i Oktober-November. Är allt lugnt då så kan man dra ner Januari-Mars nästa år.
Citera
2021-09-02, 07:35
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Jag skulle avvakta några månader till.

I Oktober öppnas allt "officiellt" men avvakta och se hur det är när folk är där Oktober-November så det inte blir "Virus-kaos" igen och allt stängs ner med lockdowns och hela skiten.
Låt se vad som händer i Oktober-November. Är allt lugnt då så kan man dra ner Januari-Mars nästa år.
Det låter nästan för optimistiskt. Men hoppas du får rätt.
Citera
2021-09-02, 09:18
Medlem
hazard simpsons avatar
Thailands premiärminister backade regeringens deadline för att öppna landet i oktober under censurdebatten på onsdagen och sa att han bara skulle göra det om det var ”möjligt”.
Prayut sa i juni att han skulle öppna landet igen i oktober och att thailändare måste lära sig att leva med Covid-19 eller riskera att skada landets ekonomi ytterligare. Covid-19-siffrorna ökade efter hans uttalande i juni med dagliga infektionstal som steg till över 20 000 per dag innan regeringen genomförde obligatoriska låsningsåtgärder.
”Jag sa att om det är möjligt att öppna landet igen i oktober kommer vi att öppna igen, om inte så öppnar vi det sektor för sektor”, sa premiärministern. ”Även om vi har öppet kommer det inte att vara så många besökare eftersom pandemin fortfarande finns här.”

Från Thailand idag
Citera
2021-09-02, 14:37
Medlem
Det var nån som frågade
Far(l)ang vetyder västerlänning(turist) Europa,Nord amerika...
Ladyboy Transvetit ofta Prostituerad men inte alltid.
Här i Chiang nai är allt totalt dött efter ca 7 på kvällen, rätt lika övriga ,Thailand vad jag förstår
Citera
2021-09-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Det var nån som frågade
Far(l)ang vetyder västerlänning(turist) Europa,Nord amerika...
Ladyboy Transvetit ofta Prostituerad men inte alltid.
Här i Chiang nai är allt totalt dött efter ca 7 på kvällen, rätt lika övriga ,Thailand vad jag förstår

Skulle nog säga att dom flesta ladyboys inte är prostituerade..
Citera
2021-09-02, 18:52
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Skulle nog säga att dom flesta ladyboys inte är prostituerade..
Ok, har du en källa på det eller är det som vanligt en killgissning som du brukar dra till med
Källa tack
Citera
2021-09-02, 21:00
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Ok, har du en källa på det eller är det som vanligt en killgissning som du brukar dra till med
Källa tack

Har du källa på påståendet att de flesta ladyboys är prostituerade eller är det bara killgissning från din sida?
Citera
2021-09-03, 03:49
Medlem
Citat:
Källa tack

Självklart ingen källa, finns ingen statistik på det, däremot är denna "killgissning" korrekt, precis som all annan information jag ger.

Ps. Börja inte med dina härskartekniker, dom är dömda att misslyckas. Ds.

Ps 2. För att folk ska minnas mannen som tror att ett år har 10 månader .

Citat:
får se hur mina aktier utvecklar sig under 2021, kanske kan det bli 50/50 ,5 månader Sverige Asien
Ds.
Citera
2021-09-03, 08:57
Medlem
cerns avatar
Jag skulle nog säga att dom flesta prostituerade kommer från Isan.

Men vad vet jag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in