2021-09-01, 16:04
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Enstoring
För alltid då menar du?

Hur skall samhället fungera tror du?
Nej, man vaccinerar förstås bort smittan.
Citera
2021-09-01, 16:05
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN

Hur ofta kommer man behöva vaccinera bort smittan?
Citera
2021-09-01, 16:06
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Citat:
Kanske vore bra med en spruta för dig ändå.
Kanske även biter på sär skrivning..

Nä kommer aldrig ta vaccin någonsin igen
Citera
2021-09-01, 16:07
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:

Tyvärr har det tåget lämnat perrongen o försvunnit i horisonten. Delta går inta att vaccinera bort.
Citera
2021-09-01, 16:07
Medlem
Citat:
Ja, med tanke på hastigheten i de olika mutationerna nu, kan nog tyvärr döden inträffa fortare än du anar. Tycker allvarligt talat att du ska ta vaccinet. Vad beror din avoghet på?

Det är så mycket biverkningar av vaccinet. Och jag är ung och frisk så det är ingen fara för mig. Därför
Citera
2021-09-01, 16:08
Avslutad
Citat:
Hjärtbyte?
Kan du länka till ett enda sådant fall någonstans i världen?

Eller misstolkade du länken som någon postade igår angående hjärtmuskelinflammation i allmänhet?
I usa har inte en enda person avlidit av hjärtmuskelinflammation orsakad av vaccinet.
De allra allra flesta får en väldigt mild inflammation som går över på några dagar..
Och då är ändå gruppen som får hjärtmuskelinflammation efter vaccination bara 1/5 av gruppen som får det av covid-19

Nu är ju inte myokardit av vaccin någon speciell variant utan det som gäller för myokardit i allmänhet gäller även för myokardit som uppstår av vaccin.

Som jag visade med citatet från studien så inträffade komplikationerna 1-49 månader efter myokarditen uppstått. Att ingen har dött hittills betyder mao ingenting, de kan dö om ett år.
Citera
2021-09-01, 16:09
Medlem
Citat:

Att vaccinera bort smittan tror jag de flesta har insett inte kommer att fungera.

Nu verkar de flesta köra på strategin att vaccinera äldre och svaga samt en större andel av den vuxna befolkningen och sedan släppa smittan fri.

Alla kommer få det men med vaccin så blir sjukdomen mild och sjukvården blir inte överbelastad.
Citera
2021-09-01, 16:14
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
Det är så mycket biverkningar av vaccinet. Och jag är ung och frisk så det är ingen fara för mig. Därför

Som den här då: https://www.mlive.com/news/2021/08/texas-anti-mask-freedom-defender-dies-of-covid-at-age-30.html
Citera
2021-09-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Som den här då: https://www.mlive.com/news/2021/08/texas-anti-mask-freedom-defender-dies-of-covid-at-age-30.html
Det var tror ca 9 som dött av corona i Sverige som är mellan 19-27 eller vad det var.

Och alla dom hade seriösa underliggande sjukdomar. Jag är inte rädd. Varför vill du fortfarande att jag ska ta vaccinet? Bryr du dig så mycket om mig? Eller är det någon annan anledning?

Varför inte säga till folk att sluta knarka istället typ? Tar mycket mycket fler unga liv än corona.
Citera
2021-09-01, 16:17
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards

Nja,. om man undviker träna o håller sig lugn efter sprutan så ska det inte vara nåt problem. Är man orolig så knaprar man Ivermectin o treo dagen man tar sprutan o dagen efter.

Så knalla iväg till kry o kavla upp ärmen.
Citera
2021-09-01, 16:31
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738

Men men!
Han tog ju mirakelmedicinen! Hur kunde det gå så här?
Hade någon bytt ut hans ivermektin mot arsenik?

Han var nog 85 år och smällfet
Citera
2021-09-01, 16:33
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Nu är ju inte myokardit av vaccin någon speciell variant utan det som gäller för myokardit i allmänhet gäller även för myokardit som uppstår av vaccin.

Som jag visade med citatet från studien så inträffade komplikationerna 1-49 månader efter myokarditen uppstått. Att ingen har dött hittills betyder mao ingenting, de kan dö om ett år.

Ehh.
Myokardit orsakad av hård träning i samband med en infektion tex, lär vara av en mycket allvarligare typ. Detta är väl just varför de som fått det efter vaccination inte blir speciellt allvarligt sjuka..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in