2021-09-01, 12:50
Medlem
Mr.Swedens avatar
När Sveriges fördummade befolkning äntligen börjar efterfråga begrepp som kvalitet, ordning och reda, svenska värderingar, traditioner o s v är det hög tid att sätta fokus på den svenska kyrkan. I tysthet har svenska kyrkan tagits över av vänsterliberaler som förvandlat den till en Åretrunt Pridefestival med söndagsringning och klockspel.

Skyldiga till detta kulturella förfall är den sk Broderskapsrörelsen men också enskilda aktörer - t ex Anna Ardin som först knullade upp Julian Assange och sedan förråde honom. Ärkebiskopen själv, Antje Ackelén känner varmt för islam och samkönade äktenskap. Vilket kan var positivt, men inte på bekostnad av normalsvenskens andliga behov. Det är dags att ta tillbaka svenska kyrkan från vänsteraktivisterna.

Då är frågan - hur ska jag rösta. Röstar SD i övriga valen men har hört att AfS kommit långt i den här frågan. Vad säger valanalytikerna?
Citera
2021-09-01, 13:08
Medlem
Ensundmans avatar
Jag tänkte rösta AfS i kyrkovalet eftersom de är mer Krist-vänliga än SD.
Citera
2021-09-01, 13:21
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensundman
Jag frågade inte efter vem som är mest kristvänlig utan vilket parti som med lite stöd kan få något gjort.
Citera
2021-09-01, 14:01
Medlem
Citat:

AfS hade ju kallat nästan samtliga i bibeln för Jävla ImmigrantBabbar om de faktiskt läst den.
Citera
2021-09-01, 14:06
Medlem
Ensundmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
AfS hade ju kallat nästan samtliga i bibeln för Jävla ImmigrantBabbar om de faktiskt läst den.
Nej då
Citera
2021-09-01, 14:58
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:

Fel. FEL! DU HAR FEL!!!
Citera
2021-09-01, 15:02
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Nej då
Bra svar.
Citera
2021-09-01, 15:04
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Varför då? De migrerade väl inte. Det var ju kvar i Mellanöstern.

Hade du någon uppfattning om hur jag bör rösta i kyrkovalet för att kasta månglarna ur templet?
Citera
2021-09-01, 15:09
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Varför då? De migrerade väl inte. Det var ju kvar i Mellanöstern.

Hade du någon uppfattning om hur jag bör rösta i kyrkovalet för att kasta månglarna ur templet?
Är du för en traditionell kyrka och vill rösta för något som får genomslag är SD enda alternativet.
Citera
2021-09-01, 15:12
Medlem
BIB3ls avatar
Det går inte.

De vänsterblivna (den dåliga delen av vänstern), har genom entrism sedan länge övertagit, och politiserat, Svenska Kyrkan. De är därtill skickliga på att mobilisera väljare som röstar för dem.
Citera
2021-09-01, 15:41
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Vet du om det kommer att finnas valsedlar eller måste man skriva själv?
Citera
2021-09-01, 15:43
Medlem
Eoppoyzs avatar
Om AfS kommer in i kyrkomötet, så lär vänstern bli chockade en period, och förhoppningsvis inte klara av att fortsätta förstöra under en kort period under tiden som de återhämtar sig från chocken, även om AfS endast skulle få ett mandat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in