Resultat: Har ni stött på barnporr någon gång?
Ja, flera gånger
9,17%
254 röster
Ja, någon enstaka gång
21,87%
606 röster
Nej, det har jag aldrig gjort
68,96%
1911 röster
2016-04-07, 05:42
Medlem
snikvards avatar
På den tiden man laddade ner suspekta xxx-filmer på kazaa, limewire och liknande kunde dom heta lite vad som helst, oavsett innehåll. Har råkat få ner en video med två han-negrer som tar varandra i röven, självklart hette filmfilen något annat, lockande. En annan gång fick jag ner nån slags compilation-video med övergrepp på barn, mår fortfarande dåligt över vad jag såg
Citera
2016-04-07, 06:10
Avslutad
Nej, aldrig. Nu porrsurfar jag överhuvudtaget inte så kanske därför och som jag inget stött på? Men som sagt så aldrig sett barnporr, nej.
Och jag vill heller inte se det, usch, men fy fan.
Citera
2016-04-14, 22:41
Medlem
xtrftw1337s avatar
Har sett det 2ggr för några år sedan.. en farsa som knullade på sin 7-åriga son i röven (doggy-style). Sen en 5-6 månaders gammal bebis som sög av sin farsa i ett badkar.

De bilderna fick jag inte ur huvudet på ett bra tag.. blev skapligt skärrad. Inget jag vill se igen..

Sen går det inte att hitta barnporr på den "vanliga webben", är mera darknet och TOR som gäller om man vill ha tag på det. Där finns det tillräckligt med skit att man inte vill in där igen..
Senast redigerad av xtrftw1337 2016-04-14 kl. 22:44.
Citera
2021-08-30, 22:57
Medlem
cacablancas avatar
Har hört att det fanns barn porr tidningar i Sverige helt lagligt i början och slutet på 70-talet finns det någon som kommer ihåg dom
Citera
2021-08-30, 23:41
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Har hört att det fanns barn porr tidningar i Sverige helt lagligt i början och slutet på 70-talet finns det någon som kommer ihåg dom

Nu vet jag inte om man kan kalla det barnporr men tidningar med unga flickor fanns att köpa på 70-talet i Sverige. På 80-talet såg jag själv gamla porrblaskor där modellerna var unga. Men dom hade iaf hår eftersom som rakatmodet kom betydligt senare.
Citera
2021-08-30, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xtrftw1337
Har sett det 2ggr för några år sedan.. en farsa som knullade på sin 7-åriga son i röven (doggy-style). Sen en 5-6 månaders gammal bebis som sög av sin farsa i ett badkar.

Sjukt att det finns människor som gör så mot sina egna barn.

Det enda jag såg var R Kellys sexvideo där han hade sex med en 14 årig tjej. Jag var i tonåren då och nyfiken på hur manliga kändisar såg ut nakna.
Citera
2021-08-31, 00:00
Medlem
drvinds avatar
För att kunna diskutera fritt med andra som behöver diskutera fritt idag så försöker jag alltid begränsa mitt darknet postande till sidor/forum som tillåter barnporr.
Det är för mig lathet, då jag därmed ”vet” att sidorna inte drivs av USA, eller någon lydstat till USA, som t.ex. Sverige. Jag ser inget annat enkelt sätt att försäkra mig om detta.
Teorin (vilken inte är min egen) bekräftar sig genom att man på nyare sidor (post 2018) försöker få det att framstå som att man inte vill ha med barnporr att göra, och gör detta på klassiskt manér som man känner igen från många andra forum och kanaler de senaste åren, med kulmen november 2020.

Barnporren fungerar alltså lite likt burfågeln i en gruva. Jag bläddrar sällan i de nämnda delarna, men olika sidors format för flödet har fört med sig att jag sett en del… anmärkningsvärt omoraliskt bildmaterial.
Citera
2021-08-31, 17:33
Medlem
Bret-Harts avatar
Fanns en sida förr som hette Gomorra, som hade visa tveksamma bilder på unga flickor ibland som dök upp vet jag
Citera
2021-09-01, 14:04
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Nu vet jag inte om man kan kalla det barnporr men tidningar med unga flickor fanns att köpa på 70-talet i Sverige. På 80-talet såg jag själv gamla porrblaskor där modellerna var unga. Men dom hade iaf hår eftersom som rakatmodet kom betydligt senare.

En viktig poäng. Var går åldersgränsen? Är Traci Lords barnporr? Lagligt att kolla på i Sverige, men olagligt i USA.

Kan rekommendera denna podcast om historiken kring Traci Lords:

https://podcasts.apple.com/se/podcast/once-upon-a-time-in-the-valley/id1521731236
Citera
2021-09-01, 18:38
Medlem
Nej fy fan kan vara fint med unga tjejer men det bör vara över 18år tycker att tjejer utan eller med för små bröst som springer på stan inte är så tilltalande. Apsolut inte små barn de ska leka och ha kul inte vissas på bilder och filmer för att något äkel ska sitta och titta på porr med unga barn och runka
Citera
2021-09-24, 16:59
Medlem
PommesOchKebabs avatar
För inte så längesedan på snapchat. Finns konton som hänvisar till andra konton och ett konto hade flera klipp på småflickor.

Det första kontot som skapade hela kedjan försvann på samma dag.

// PoK
Citera
2024-02-19, 00:46
Medlem
PaoloRobertos avatar
Sett det av misstag när man sökt på 18+ teens, inget som intresserar mig och tycker bara det är äckligt. Vem fan vill se småbarn utan former eller bröst? Nej tack även om det bara var kort sekvens mår jag jävligt dåligt av att ha sett det...
Låt barn vara barn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in