2021-08-30, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Ju Fi varnar för mycket men nu var det en länk på att CFX är olagligt och en länk till alla de som satt in pengar i CFX som blivit dömda för detta?

Du får väll ringa fi igen och fråga om det är brotsligt att sälja fininasiella instrument utan tillstånd,

är det inte det så kan de ju tabort sin varning,
noterade du att det är bedrägerier som hamnar på varningslistan, inte de som har tillstånd från fi?
Citera
2021-08-30, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Ja om du tror det är det säkert så, det är ju ponzipimsens och pyramdispelsbedragrnas mantra...
Är lika säkert som att stå på ett löpandeband som du, plöstligt flyttar de produktionen och du blir arbetslös livet ut, du har inte lyckats spara ihop ett enda öre på lönen du hade, hur tror du det kommer gå för dig nu när du får ännu mindre?
Citera
2021-08-30, 07:42
Medlem
Citat:
Frågade inte hur rik hon är eftersom jag inte bryr mig om andras korvören.
Lägg in länken NU på alla de som blivit dömda för att de satt in pengar i CFX din mytoman

inte att sätta in, det är inte brotsligt att vara efterbliven.
att ta ut, = penningtvätt.
Citera
2021-08-30, 07:43
Medlem
Citat:
Jag har redan tagit det med Fi, de visste inte vad du yrade om?

så varför varnar de och delar andra länders (FI) varningar enligt henne?
Citera
2021-08-30, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Berättade du att de på sin egen sida varnar för företaget?
Att du inte ens förstått att de varnar eftersom CFX inte har rätt till att utföra finansiella tjänster men de utför ju inga finansiella tjänster,,, du har väldigt mycket åsikter för att vara en person som vet noll
Citera
2021-08-30, 07:45
Medlem
Citat:
Är lika säkert som att stå på ett löpandeband som du, plöstligt flyttar de produktionen och du blir arbetslös livet ut, du har inte lyckats spara ihop ett enda öre på lönen du hade, hur tror du det kommer gå för dig nu när du får ännu mindre?

Jag arbetar inte vid löpande band, jag har ett skalbart arbete, det är inte ett bedrägeri som generar min inkomst.

Jag har så det räcker och blir över (både för mig såväl som min familj), det är inte en ursäkt för att delta i bedrägerier.
Citera
2021-08-30, 07:46
Medlem
Citat:
Du får väll ringa fi igen och fråga om det är brotsligt att sälja fininasiella instrument utan tillstånd,

är det inte det så kan de ju tabort sin varning,
noterade du att det är bedrägerier som hamnar på varningslistan, inte de som har tillstånd från fi?
Bättre att du ringer de så de kan få sig ett gott skratt, jag ringde dem och man kan kunde höra hennes leende när hon sa att lyssna inte på outbildade personer på ett forum som Flashback.
Varningen är inte deras, den är extern (alltså från England), måsta va jobbigt att ha så svårt att ta in information som du har.
Vilken utbildning har du och vad jobbar du med?
Citera
2021-08-30, 07:47
Medlem
Citat:
inte att sätta in, det är inte brotsligt att vara efterbliven.
att ta ut, = penningtvätt.
Källa på alla de som åkt dit i Sverige för att de har satt in pengar på CFX eller är du efterbliven?
Citera
2021-08-30, 07:49
Medlem
Citat:
Att du inte ens förstått att de varnar eftersom CFX inte har rätt till att utföra finansiella tjänster men de utför ju inga finansiella tjänster,,, du har väldigt mycket åsikter för att vara en person som vet noll

Det där är så dumt så min 4åring skulle rodna, han är säkert både rikare än dig och sysslar inte heller med bedrägerier, finns ju även än risk att han kissar på sig mer sällan än du gör.
Citera
2021-08-30, 07:49
Medlem
Citat:
Jag arbetar inte vid löpande band, jag har ett skalbart arbete, det är inte ett bedrägeri som generar min inkomst.

Jag har så det räcker och blir över (både för mig såväl som min familj), det är inte en ursäkt för att delta i bedrägerier.
Skalar du potatis, vilken utbildning gick du för att få göra det?
Min inkomst får jag från en oljeplattform där jag jobbar, investeringar är en hobby som tjänat mig väl och gjort mig förmögen. Driver även firma som ger mig ännu mer inkomster men eftersom jag inte behöver mer pengar tar jag inte ut nån lön från firman utan låter den bara växa sig fetare och fetare.
Citera
2021-08-30, 07:51
Medlem
Citat:
Det där är så dumt så min 4åring skulle rodna, han är säkert både rikare än dig och sysslar inte heller med bedrägerier, finns ju även än risk att han kissar på sig mer sällan än du gör.
Jaha så en fyraåring är rikare än mig 😂 du är pinsam på riktigt, du diskuterar som ett litet barn, väntar bara på -min pappa är starkare än din 😂

Byfåne 😂
Citera
2021-08-30, 07:52
Medlem
Citat:
Bättre att du ringer de så de kan få sig ett gott skratt, jag ringde dem och man kan kunde höra hennes leende när hon sa att lyssna inte på outbildade personer på ett forum som Flashback.
Varningen är inte deras, den är extern (alltså från England), måsta va jobbigt att ha så svårt att ta in information som du har.
Vilken utbildning har du och vad jobbar du med?

universitet, skalbart har jag sagt.

https://www.iosco.org/investor_prote...%20Varning.pdf

man kan inte höra ett leende, och saker som pågor inom dig är inte verkliga. men det hanterar du säkert redan varje dag, med samma framgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in