2021-08-29, 19:18
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Öh? Jag svarade på ett inlägg om ringarna, jag har aldrig nämnt något om skorna. Läs gärna inläggen som andra svarar på sp kanske det blir en röd tråd
Ok, då ber jag om ursäkt.
Citera
2021-08-29, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kincop
Finns det nån/några av alla "misstänkta" i tråden som var intresserad av att spela på trav? Exempelvis Axevalla travbana utanför Skara..

Det verkar finnas minst en av dem som är intresserad av att spela på trav. Varför undrar du?
Senast redigerad av eoku 2021-08-29 kl. 19:34.
Citera
2021-08-29, 19:29
Medlem
Kincops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Det verkar finnas minst en av dem som är intresserad av att spela av trav nu. Varför undrar du?

Vill minnas att spelkvitton från travbana hittades i närheten av platsen där HA ringar hittades.
Detta var en kort tid efteråt och kvitton var daterade till kort tid innan 14juni.
Vem som helst kan i och för sig ha tappat dom där efteråt..men..de hittades på lite udda plats.
Citera
2021-08-29, 19:44
Bannlyst
Citat:
Vill minnas att spelkvitton från travbana hittades i närheten av platsen där HA ringar hittades.
Detta var en kort tid efteråt och kvitton var daterade till kort tid innan 14juni.
Vem som helst kan i och för sig ha tappat dom där efteråt..men..de hittades på lite udda plats.

Var spelkvittona från Axevalla travbana i Skara?
Och kommer du ihåg var detta nämns?
Citera
2021-08-29, 19:57
Medlem
Citat:
Detta får mig att tänka på vad snuten sade "Tänk häst, hund och" så var det något mer.
Citera
2021-08-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis
Detta får mig att tänka på vad snuten sade "Tänk häst, hund och" så var det något mer.
Det skulle ju onekligen vara av intresse att veta vem eller om någon av de huvudmisstänkta spelar på trav
Citera
2021-08-29, 20:08
Medlem
Citat:

..och segling.
Citera
2021-08-29, 20:10
Medlem
Citat:
Var PU och Bj*n Wal*berg vänner under denna tid? (1992)
Ja iaf åren innan , jag har festbilder med bägge på samma bilder och dom ser ut att trivas ihop
Citera
2021-08-29, 20:10
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Hur vet Hanna att det var minst två män?
Om två män är upprörda så är det svårare att höra skillnad på deras röster, så det kan då egentligen vara bara en man. Och man kan också prata i olika röstlägen när man är upprörd, så att det låter som att man är två olika personer.
Hörde hon något av vad männen sa?
Om hon inte hörde något av vad de sa, då kanske de pratade på något utländskt språk.

Speciellt om man har begynnande schizofreni. Personligheterna stred nog mot varann, kan jag tänka mej.
Citera
2021-08-29, 20:11
Medlem
Citat:
Kolla användarens historik i inlägg så förstår du att han vill påkalla sig uppmärksamhet.
Fel jag är inte ute efter uppmärksamhet, jag lägger som ett pussel där bitarna börja passa, ursäkta om jag frågar men ni som varit i tråden länge kommer med så mycket bra info..jag tror att den här killen som gjorde det hade mycketatt förlora efter våldtäkten kanske gift bra jobb han visste att hon skulle tjalla på honom,kanske har de träffats på nåt gym eller liknade.
Citera
2021-08-29, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Det skulle ju onekligen vara av intresse att veta vem eller om någon av de huvudmisstänkta spelar på trav

Jag har efter googling på en av de i tråden misstänktas förnamn och efternamn + "mariestad", hittat ett twitterkonto tillhörande en väldigt spelintresserad man, bla hästspel. Problemet är att jag vet inte om han är den personen.
Citera
2021-08-29, 20:59
Medlem
Det är konstigt att inte fler Mariestadsbor som var ute den här kvällen skriver mer här inne , det var ju mycket rörelse på folk den här helgen från stan ner till ekuddenbadet bla . Ju mer man pratar m folk så hör man nåt nytt vad dom har hört redan från start osv , saker som borde luftas nånstans .det är lite locket på tyvärr , och folk är rädda o bli indragna i nåt anklaga nån fel osv. Det är bättre o säga fel än att inte säga nåt tycker jag . Så kom igen Mariestad , gör ert bästa o prata om vad ni vet om den kvällen el innan och efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in