2021-08-26, 15:44
Medlem
Kavajfyllos avatar
Någon som vet om svartskallepappan skakar galler än?
Citera
2021-08-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo

Vad vet vi med säkerhet han gjort - mer än förlorat sina söner?!
En partsinlaga till tingsrätten är ju just en partsinlaga.
Citera
2021-08-26, 19:54
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallet1234
Vad vet vi med säkerhet han gjort - mer än förlorat sina söner?!
En partsinlaga till tingsrätten är ju just en partsinlaga.
Vem vet vad han sade till sina söner och sin fru/sitt ex innan hon tog det fasansfulla beslutet att ställa sig på spåret? Det får vi nog aldrig reda på. För någonting som har med svartskallen att göra föranledde att hans barn och deras mor blev dödade av ett tåg i 200 blås.

Svartingen döljer sig flitigt nu dock. Finns inga bilder eller någonting. Är man vit som snö, försöker man inte dölja sig.
Citera
2021-08-28, 03:55
Medlem
Motavisgossars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Bra för det är väldigt svårt att förstå ditt märkliga språk.

Bra?
Det är väldigt märkligt att många vill påstå att hon var psykiskt sjuk och därför tog livet av sig.
Citera
2021-08-28, 04:31
Medlem
Motavisgossars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Instämmer till fullo.

Det var först när jag läste denna passus - som jag insåg att det inte ens står klart att hon på frivillig basis ställt sig, barnen på spåret:

Polisens utredare misstänker nu att processerna i tingsrätten är en del av bakgrunden till den tragiska händelsen. Att mamman helt enkelt ställde sina barn och sig själv framför tåget.

Utifrån vad som tidigare framkommit om L*binot Kr*sniqis perverterade hot, trakasserier våldsutövning mot både barn och mor - skulle det inte förvåna mig - om så inte var fallet.

P. S.
Skippa de flåshurtiga, tvärsäkra utsagorna om "barnamörderskan." Bara jobbigt att se folk som inte kan hålla 2 tankar i huvudet samtidigt, försöka sig på argumentation.
För egen del bryr jag mig inte ett skit om barnsliga förståsigpåare som måste förenkla det som är viktigt - för att de själva inte förstår bättre.
D.S.

Var läste du denna passus? Har förökt söka men inte hittat.
Citera
2021-08-28, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motavisgossar
Var läste du denna passus? Har förökt söka men inte hittat.

Anledningen till att du inte hittar något i media om denna hemska pappa som skickade sina två söner och deras mamma (enligt dig) i döden, är att det inte stämmer.

Tro mig, det finns mängder av journalister som grävt i detta och vänt på varenda sten för att kunna utmåla pappan som skurk och mamman som offer. Det har varit knäpptyst förutom ett inlägg i en privat fb grupp (gemensam kvinnofrid). Där ett inlägg publicerades ett par dagar efter händelsen som senare togs bort.
Citera
2021-08-28, 16:13
Medlem
Motavisgossars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Anledningen till att du inte hittar något i media om denna hemska pappa som skickade sina två söner och deras mamma (enligt dig) i döden, är att det inte stämmer.

Tro mig, det finns mängder av journalister som grävt i detta och vänt på varenda sten för att kunna utmåla pappan som skurk och mamman som offer. Det har varit knäpptyst förutom ett inlägg i en privat fb grupp (gemensam kvinnofrid). Där ett inlägg publicerades ett par dagar efter händelsen som senare togs bort.

Det var i alla fall synd att mamman inte hade styrka och handkraft nog att ta tag i kragen och byxbaken på den sk maken och kasta ut honom med huvudet före nedför trappan och stängt dörren efter och för honom i resten av hans liv. - En ynkrygg är vad han exemplifierar till 100 procent.
Citera
2021-08-28, 22:47
Medlem
Citat:
Vem vet vad han sade till sina söner och sin fru/sitt ex innan hon tog det fasansfulla beslutet att ställa sig på spåret? Det får vi nog aldrig reda på. För någonting som har med svartskallen att göra föranledde att hans barn och deras mor blev dödade av ett tåg i 200 blås.

Svartingen döljer sig flitigt nu dock. Finns inga bilder eller någonting. Är man vit som snö, försöker man inte dölja sig.
Letar du efter gärningsman med ljus & lyckta? Läs det fetade du själv skrev så finner du svar på din fråga. Det var för ärlighetens skull svennebannen som i slutändan mördade sina egna barn och inte svartskallen
Citera
2021-08-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77

Skickade dem in i döden vet jag inte om han gjorde. Däremot är det utrett att hon själv gick till spåret och att hon själv tog med sig barnen och med eget bevåg ställde sig själv och sina barn på spåret. Summan av kardemumman, begick hon självmord och mördade sina barn

Edit. Lusläste ditt inlägg. Läste sen ditt svar (enligt dig)
Citera
2021-08-28, 23:21
Avslutad
Citat:

Varför skulle pappan skaka galler?
Det var inte han som dödade sina barn.
Citera
2021-08-28, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Motavisgossar
Bra?
Det är väldigt märkligt att många vill påstå att hon var psykiskt sjuk och därför tog livet av sig.

Ingen mentalt frisk människa skulle döda sina egna barn och sen ta livet av sig själv.
Citera
2021-08-29, 09:01
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Varför skulle pappan skaka galler?
Det var inte han som dödade sina barn.
Barn- och kvinnomisshandel kanske? Tyvärr kommer han nog undan nu när BO är döda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in