Citat:
Ursprungligen postat av
aTIVeLTo
Farligt? Knappast.
Jag hinkade i mig två st 700ml vodka på en dag. Snurrade en del. Men inte fan sitter jag och nojjar över min hälsa.
Hade nog jag också klarat om jag hade varit alkad i grunden och druckit det långsamt från morgon till kväll. Sluta lek tuff förresten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Silverfiskarna
Risken är att du utvecklar alkoholism, en ganska allvarlig diagnos. Är inte kul när det klipper i skallen och man vet att alkohol är enda botemedlet alternativt benzo. Ska kanske tilläggas att alkohol inte är en drog man kan sluta med tvärt efter en längre tids ”missbruk” utan att riskera livet.
Benzo fick det bli när jag vaknade för att bakfyllan inte skulle bli överjävlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
aTIVeLTo
Nej, har bara naturligt hög tolerans. Vidare väger över 100kg så det hjälper det med.
Men om man blir berusad av en halv 700ml så är något fel. En flaska borde väl de flesta klara ändå?
Ingen direkt kukmätartävling, skulle vara glad om jag blev snurrig på en halv 700ml.
Jag har ett friskt BMI och väger cirka 70.
Jag dricker snabbt. Sedan är det ingen liten mängd heller oavsett vad du tål. Du är både alkad och tjock, du får ha det i åtanke.
Citat:
Ursprungligen postat av
SkaGoraKaos
Om jag skjutsar i mig en kvarting i raskt tempo så blir jag rätt skapligt berusad, 85 pannor.
Dricker väldigt sällan sprit det är inte min kopp te/sprit, tycker inte om att vara "FULL"
Ja han snackar skit den där nollan om att det är en liten mängd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fabriksbyggnad
Låter som att du är ung? Första snusen, fyllan eller åka karusell?
Inte är det bra, hjärnan hittar inte rätt. Du kan prata men inte gå rakt, jämför med karusell.
Vill du åt det igen så lutar vägen åt alkoholism. Tråkig väg att vingla på.
Jag är ung men vad menar du? Var ju rätt skönt att bli så väck.