2021-08-23, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeworm
Tja.
Klok som man är drog jag i mig ca 0,3-0,5g tjo och tog sista linan ca 21.00 och en liten lina ladd vid 01 tiden igår (inatt).
Jag har varit helt ren innan dess i 14 dagar och ska lämna pissprov imorn fick jag reda på.

Finns det någon som helst chans att jag klarar mig? Jag har garderst med hydrering samt druckit 10-12g kreatin. Testet ska göras kl 13.30 imorgon.

Vad tror ni om mina chanser??
Hur gick det?
Citera
2021-08-25, 17:36
Medlem
NioLivs avatar
Nån som vet om dem kollar efter kratom när man lämnar urinprov på vårdcentralen?
För de skickar ju det på analys...
Citera
2021-08-25, 18:06
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Nån som vet om dem kollar efter kratom när man lämnar urinprov på vårdcentralen?
För de skickar ju det på analys...
Tror du borde få ett papper där dem kryssar i vilka droger dem kollar efter. Men är det ett standard prov kommer dem ej leta efter kratom, finns många andra droger som inte heller ingår i standard prov.
Citera
2021-08-26, 20:33
Medlem
Tja

Hur länge räknar ni med att 3cmc/kriss kan ses på ett kissdrogtest som skickas iväg i rör? och spelar det någon roll hur mkt man drar i sig?
Citera
2021-08-26, 23:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten_86
Tja

Hur länge räknar ni med att 3cmc/kriss kan ses på ett kissdrogtest som skickas iväg i rör? och spelar det någon roll hur mkt man drar i sig?

Vad ger den utslag för? MDMA? Amfetamin?
Klart att det spelar roll hur stor mängd du stoppar i dig. Ju mer du har i systemet desto längre tid tar det att blir ren.
Men inom 5 max 6 dagar borde du vara ren
Citera
2021-08-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deLaCaso
Hur säker är du? har kollat detektionstiderna för salivtestet. Det är helt brutalt.
Det är salivtestet Quantisal.
Är glad att du säger att jag är ren, men går bara runt och grubblar.
Quantisals egna marknadsföringsmaterial säger att de har detektionstid på cirka 48 timmar, så förstår inte vad du har fått för dig, salivtester har ungefär samma detektionsfönster som blodprover.
Citera
2021-08-28, 13:32
Medlem
honung66s avatar
Kanske dummaste frågan hittills:

Att man kan ta ren urin från någon och lämna istället för sitt eget ”nerdrogade ” i syfte att bli neagativ på en drog-screening är ju inget nytt.

Men kan man komma undan genom att byta ut sin egen urin mot sin hunds????

Förutsatt hunden inte går på droger då
Citera
2021-08-28, 16:23
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honung66
Kanske dummaste frågan hittills:

Att man kan ta ren urin från någon och lämna istället för sitt eget ”nerdrogade ” i syfte att bli neagativ på en drog-screening är ju inget nytt.

Men kan man komma undan genom att byta ut sin egen urin mot sin hunds????

Förutsatt hunden inte går på droger då

Haha du har ju blazat när du lekt med hunden.
Hunden är ju lika hög som dig jue
Citera
2021-08-29, 10:33
Medlem
honung66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Haha du har ju blazat när du lekt med hunden.
Hunden är ju lika hög som dig jue

Utgångspunkten är att hundens urin är ren så klart.

Det enda jag kan tänka mig är att kreatinet skulle kunna avslöja en, dvs hundens urin innehåller inte kreatin, eller för låga halter.

Någon måste väl ha testat?
Citera
2021-08-29, 12:42
Medlem
Hur mycket vatten bör man dricka för att lämna ett ogiltigt prov? Handlar om analysprov hos frivården.
Citera
2021-08-29, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeworm
Tja.
Klok som man är drog jag i mig ca 0,3-0,5g tjo och tog sista linan ca 21.00 och en liten lina ladd vid 01 tiden igår (inatt).
Jag har varit helt ren innan dess i 14 dagar och ska lämna pissprov imorn fick jag reda på.

Finns det någon som helst chans att jag klarar mig? Jag har garderst med hydrering samt druckit 10-12g kreatin. Testet ska göras kl 13.30 imorgon.

Vad tror ni om mina chanser??

Säg att du testat positiv på covid sticka ( sån man köper från apoteket ) och ska göra en ny kontroll dagen efter för att säkerställa provsvaret. har du "covid" tror jag knappast dom tvingar dig på piss när reglerna är satta att man ska isolera sig vid smitta. det borde köpa dig 1-2 dagar extra
Citera
2021-08-29, 15:39
Medlem
KringExs avatar
25 mg Dexamfetamin, hur lång tid tror ni att det tar innan det är ute ur kroppen? 4 dagar? Funderar på om man skulle fuska lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in