2021-08-28, 09:54
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
En spelare som Ronaldo (även om han är past sin prime) hade förstärkat varje lag. Men är Ronaldo en spelartyp som Man Utd behöver atm? Verkar mer som att de värvade Ronaldo bara för att Man City inte skulle rycka i honom.

Jag har inte så bra koll på Ronaldo i Juventus för att vara ärlig men ser att han ändå producerat väldigt många mål. Känner mig tveksam till hur han kommer leverera i PL igen vid denna åldern men samtidigt så behöver vi ju en pålitlig målskytt. Cavani har gjort det okej men varken Martial eller Rashford har visat sig bli den där 20 mål per säsong spelaren och Greenwood behöver nog något år till för att nå dit. Dock kan jag ju se det som positivt att Greenwood får spela/träna med både Cavani och Ronaldo, det borde ju gynna hans framtid.

Jag är väl mest skeptisk till att det finns luckor i övriga delar av laget dock, som centrala mittfältet.
Citera
2021-08-28, 10:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Jag har inte så bra koll på Ronaldo i Juventus för att vara ärlig men ser att han ändå producerat väldigt många mål. Känner mig tveksam till hur han kommer leverera i PL igen vid denna åldern men samtidigt så behöver vi ju en pålitlig målskytt. Cavani har gjort det okej men varken Martial eller Rashford har visat sig bli den där 20 mål per säsong spelaren och Greenwood behöver nog något år till för att nå dit. Dock kan jag ju se det som positivt att Greenwood får spela/träna med både Cavani och Ronaldo, det borde ju gynna hans framtid.

Jag är väl mest skeptisk till att det finns luckor i övriga delar av laget dock, som centrala mittfältet.
Att Ronaldo kommer att förstärka Man Utd är det ju ingen tvekan om, samtidigt så har hans b.f. datum passerat. Men tycker inte Ronaldo fyller de positionerna som Man Utd behöver att förstärka, och i anfallet så hade de redan plenty med alternativ. Man har ju sett förr att Man Utd har snuvat Man City på några spelare (Fred, Alexis), hade Man United varit så intresserade av Ronaldo om inte arabklubben försökte värva CR?

Men det blir intressant med Ronaldo tillbaka i EPL.
Citera
2021-08-28, 10:25
Medlem
Citat:
Att Ronaldo kommer att förstärka Man Utd är det ju ingen tvekan om, samtidigt så har hans b.f. datum passerat. Men tycker inte Ronaldo fyller de positionerna som Man Utd behöver att förstärka, och i anfallet så hade de redan plenty med alternativ. Man har ju sett förr att Man Utd har snuvat Man City på några spelare (Fred, Alexis), hade Man United varit så intresserade av Ronaldo om inte arabklubben försökte värva CR?

Men det blir intressant med Ronaldo tillbaka i EPL.
Bäst före datum?

32 mål i jventus förra säsongen.

Hela arsenal startelva är bäst före datum i så fall.
Citera
2021-08-28, 11:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Vilken spelare var det som hade flest assist i EPL mellan 2013-18? och som dessutom är den snabbaste nånsin att göra 50 assists i den engelska högstadivisionen?

Hint: Den aktuella spelaren kallas för flopp av vissa användare här inne.
Citera
2021-08-28, 11:55
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Asked about rumours linking Ronaldo with a move to England, he replied: "I watch that like a supporter, I have no knowledge about it. But it's not about me to judge that. If other clubs can do things for this, it's not a business for the future.

"It's for now if it happens and that's how some clubs work. That's fine.

Och det skrevs om att Pep grinade om Kane, skulle något Liverpool fan ta upp detta?

// PoK
Citera
2021-08-28, 11:58
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Vilken spelare var det som hade flest assist i EPL mellan 2013-18? och som dessutom är den snabbaste nånsin att göra 50 assists i den engelska högstadivisionen?

Hint: Den aktuella spelaren kallas för flopp av vissa användare här inne.

Japp, det är väldigt orättvist att pöbeln dömer Özil kring dom sista åren och helt förbiser alla fantastiska år han hade. Men sådan är pöbeln oftast. Du kan göra 99 bra saker, men om du gör en riktigt dålig sak så är det den du blir ihågkommen för.
Citera
2021-08-28, 12:07
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
skulle något Liverpool fan ta upp detta?
Måste erkänna att jag inte förstår vad du tycker att man ska kommentera. Tycker du att det är att gnälla? Att det som sägs är fel?

Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Ett inlägg som ska bli kul att spara är detta
Äh, du vet vad som händer om det visar sig vara fel. Han skrev det bara för att trolla.

Gällande Özil är det ju lite jobbigt då hans första år får ses som succé men de sista var bedrövliga. Minnet är kort hos de flesta och då blir det flopp som gäller men sett till hela hans tid i klubben så blir det väl en ok värvning.
Senast redigerad av Alex P. Keaton 2021-08-28 kl. 12:15.
Citera
2021-08-28, 13:19
Medlem
Undrar om inte City river mendys kontrakt snarast..

Han släpps inte ens mot borgen,ska va krav i häkte till rättegång,då är nog bevis rätt klara och kommer med g dömas..
Citera
2021-08-28, 13:23
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Måste erkänna att jag inte förstår vad du tycker att man ska kommentera. Tycker du att det är att gnälla? Att det som sägs är fel?

Äh, du vet vad som händer om det visar sig vara fel. Han skrev det bara för att trolla.

Gällande Özil är det ju lite jobbigt då hans första år får ses som succé men de sista var bedrövliga. Minnet är kort hos de flesta och då blir det flopp som gäller men sett till hela hans tid i klubben så blir det väl en ok värvning.

Kul att ett Liverpool fan här högg direkt när Pep sa vad han sa om Kane affären medans hans egna tränare är salty angående Ronaldo.

Klopp är den största bäbisen i Ligan så det om något är hyckleri att ens ta upp vad Pep sa om Kane och Juden.

// PoK
Citera
2021-08-28, 13:44
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Arsenal lär sluta toksist i år.

Spara gärna detta inlägget mongoralen i din citat bank.
Citera
2021-08-28, 13:50
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Kul att ett Liverpool fan här högg direkt när Pep sa vad han sa om Kane affären medans hans egna tränare är salty angående Ronaldo.

Klopp är den största bäbisen i Ligan så det om något är hyckleri att ens ta upp vad Pep sa om Kane och Juden.

// PoK

Klopp är knappast "salty". Han har ju rätt? Förstår inte heller vad det är man ska reagera på.
Citera
2021-08-28, 14:02
Medlem
Generalandersson lyser med sin frånvaro när arsenal spelar match?

Sen kommer han in mitt i veckan och hävdar att Arsenal är bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in