2021-08-28, 00:26
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Roland o Bruno får gärna tala med Neves.

Är Cavani redan reggad #7? Får CR kaptensbindeln? Kan fortfarande inte fatta att det är sant. Kommer kännas märkligt att se honom utan Rooney vid sin sida.

Slog ner som en bomb här med när man såg officiellt: Ronaldo till Manchester United.
Citera
2021-08-28, 00:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Även om Ronaldo gör lite mål så kompenserar ju det inte för att vårt mittfält kommer bestå av Matic och Fred? Köp en Porsche för all del men utan bränsle kommer den ju inte långt ändå.
En spelare som Ronaldo (även om han är past sin prime) hade förstärkat varje lag. Men är Ronaldo en spelartyp som Man Utd behöver atm? Verkar mer som att de värvade Ronaldo bara för att Man City inte skulle rycka i honom.
Citera
2021-08-28, 00:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Slog ner som en bomb här med när man såg officiellt: Ronaldo till Manchester United.
Grattis med eran snart 37 år gamla grandpa

EDIT: Fuck såg att det var knarkkung no-2 som jag citerade..
Citera
2021-08-28, 00:32
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
En spelare som Ronaldo (även om han är past sin prime) hade förstärkat varje lag. Men är Ronaldo en spelartyp som Man Utd behöver atm? Verkar mer som att de värvade Ronaldo bara för att Man City inte skulle rycka i honom.

Hade varit roligt om Citys intresse bara var påhittat för att hetsa Man UTD. Pep har nu missat lite spelare han pekat på. Börjar nog bli lite stress hos dom nu.
Citera
2021-08-28, 00:32
Medlem
Citat:
Ha..ha.. Dina okunniga inlägg är fanmig så korkade att det bara är helt sanslöst.

Xhaka har varit en stabil spelare för oss, förra säsongen var hans bästa i Gunners-tröjan. Özil var bland de allra bästa spelarna i EPL mellan 2014-16.. Vilken spelare hade Man Utd under denna period som var lika top notch som det Özil var? Huh? Du skrev tidigare att Laca(z)ette var på gränsen till flopp, men att han ändå har varit OK. Lol!

Igen, så visar du dina underbara fotbollskunskaper.

Som sagt du har brutala lässvårigheter,skrev inte han var på gränsen.
Jag sa jag tänkte skriva honom..har aldrig skrivit på gränsen..

Så vem andra i gruppen e lika blåögd som dig angående Arsenals läge??det e bara du som fantiserar om hur stora Arsenals fortfarande är..
Citera
2021-08-28, 00:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hade varit roligt om Citys intresse bara var påhittat för att hetsa Man UTD. Pep har nu missat lite spelare han pekat på. Börjar nog bli lite stress hos dom nu.
Vad skulle Man City tjäna på detta? Givetvis så var City’s intresse för Ronaldo genuint..
Citera
2021-08-28, 00:59
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Som sagt du har brutala lässvårigheter,skrev inte han var på gränsen.
Jag sa jag tänkte skriva honom..har aldrig skrivit på gränsen..

Så vem andra i gruppen e lika blåögd som dig angående Arsenals läge??det e bara du som fantiserar om hur stora Arsenals fortfarande är..
OK. Så du skrev inte att Laca(z)ette är på gränsen till flopp.. men däremot så skrev du att du tänkte att stämpla Laca för flopp. Jag fattar

Är bara helt fantastiskt att du, av alla, anklagar andra användare för att ha lässvårigheter.

Jag är realist. Och jag är väl medveten om AFC’s position i dagsläget, men jag vet även att vi är bland de rikaste, mäktigaste och största FC’n i världen. Och att vi kommer att vara tillbaka i toppen EPL inom några få år, genom hårt arbete, professionalism och disciplin.

Till skillnad från Man Utd-kåren, så går inte vi runt och tror att vi idag är på höjd med klubbar som tex Man City, Liverpool, Chelsea, Bayern och/eller Paris.

Good night.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-08-28 kl. 01:02.
Citera
2021-08-28, 01:20
Medlem
Citat:
OK. Så du skrev inte att Laca(z)ette är på gränsen till flopp.. men däremot så skrev du att du tänkte att stämpla Laca för flopp. Jag fattar

Är bara helt fantastiskt att du, av alla, anklagar andra användare för att ha lässvårigheter.

Jag är realist. Och jag är väl medveten om AFC’s position i dagsläget, men jag vet även att vi är bland de rikaste, mäktigaste och största FC’n i världen. Och att vi kommer att vara tillbaka i toppen EPL inom några få år, genom hårt arbete, professionalism och disciplin.

Till skillnad från Man Utd-kåren, så går inte vi runt och tror att vi idag är på höjd med klubbar som tex Man City, Liverpool, Chelsea, Bayern och/eller Paris.

Good night.
Åter .skrev inte ens stämplat. .lägg ner flaskan nu ett tag.

Godnatt
Citera
2021-08-28, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Roland o Bruno får gärna tala med Neves.

Är Cavani redan reggad #7? Får CR kaptensbindeln? Kan fortfarande inte fatta att det är sant. Kommer kännas märkligt att se honom utan Rooney vid sin sida.

ja cavani är reggad 7 och enligt reglerna så får cavani inte byta nummer under säsongen då united registrerat han med 7:an ronaldo får således välja ett annat nummer i 1 säsong 28 ligger nog nära tillhands om det är ledigt.

nej tror inte ole kommer ge han kaptensbildeln den tillhör nog harry tills han avsäger sig den självmant
Citera
2021-08-28, 09:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Åter .skrev inte ens stämplat. .lägg ner flaskan nu ett tag.

Godnatt
Jasså..? Måste säga att det verkligen är humor av första klass att du anklagar andra för att ha läs/skrivproblem, när du inte ens är kapabel till att kunna läsa vad du själv skriver. LMAO
Citera
2021-08-28, 09:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja cavani är reggad 7 och enligt reglerna så får cavani inte byta nummer under säsongen då united registrerat han med 7:an ronaldo får således välja ett annat nummer i 1 säsong 28 ligger nog nära tillhands om det är ledigt.

nej tror inte ole kommer ge han kaptensbildeln den tillhör nog harry tills han avsäger sig den självmant
Smeagol har knappast ngt att säga öht om vem som ska bära kaptensbindeln i Man United.. om Fergie säger att Ronaldo ska bli deras nya kapten så blir han det.

En valp måste lyssna på sin matfar.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-08-28 kl. 09:47.
Citera
2021-08-28, 09:46
Medlem
Citat:
Jasså..? Måste säga att det verkligen är humor av första klass att du anklagar andra för att ha läs/skrivproblem, när du inte ens är kapabel till att kunna läsa vad du själv skriver. LMAO

Dra fram inlägget där jag skriver på gränsen??

Skrev:tänkte skriva lacazette,men han varit helt ok.
De vill säga,jag tänkte en gång till på namn som dök upp i huvet innan skrev ner namnet..
Senast redigerad av drhasch81 2021-08-28 kl. 09:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in