2021-08-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Det virker som at det er et ømt punkt dette med at jeg skriver at han er psykopat.
Blir angrepet fra øst og vest hver gang. Det forteller meg at jeg er inne på noe.
Hvis jeg hadde skrevet at TH hadde Tourettes-syndrom, ADHD, eller hvasomhelst, så hadde det vel ikke blitt noen respons i det hele tatt.
At ordet "psykopat" kom opp som forslag, betyr at flere folk har søkt på det.
Kanskje etter å ha lest om det her, skrevet av meg, og kanskje for å se om andre folk har skrevet om det i andre tråder.
kvinneguiden, vgd, etc.
Jeg har sett flere her i forumet som mener det samme som meg, at han er psykopat. Jeg har også sett det skrevet av flere i en gruppe på Facebook.
Du har en poäng, jag håller helt med dig om att maken T.H. kan vara psykopat.
Citera
2021-08-27, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CptHastings
Hvor er klovne-emojien når man trenger den?

Kansje denne thinking 🤔
Senast redigerad av Braskamin58 2021-08-27 kl. 20:51.
Citera
2021-08-27, 20:52
Medlem
Citat:
Det virker som at det er et ømt punkt dette med at jeg skriver at han er psykopat.
Blir angrepet fra øst og vest hver gang. Det forteller meg at jeg er inne på noe.
Hvis jeg hadde skrevet at TH hadde Tourettes-syndrom, ADHD, eller hvasomhelst, så hadde det vel ikke blitt noen respons i det hele tatt.
At ordet "psykopat" kom opp som forslag, betyr at flere folk har søkt på det.
Kanskje etter å ha lest om det her, skrevet av meg, og kanskje for å se om andre folk har skrevet om det i andre tråder.
kvinneguiden, vgd, etc.
Jeg har sett flere her i forumet som mener det samme som meg, at han er psykopat. Jeg har også sett det skrevet av flere i en gruppe på Facebook.

Som jeg har skrevet før, tror jeg at TH har en personlighetsendring og at han er manipulerende.
Citera
2021-08-27, 22:31
Medlem
Citat:
Du først.

hvorfor - ikke modig nok? jeg spørre deg om et et enkelt spørsmål.
Citera
2021-08-27, 23:50
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Så du mener TH fikk AEH til å bestille håndverkere, HHB2 til å lyve om dette til riksadvokaten, samtidig tok AEH selv initiativ til å bestille elektriker...

Enkelt forklart - de var enige om at det trengtes håndverkere, og de ble enige om når
de burde begynne - per THs ønske, som overlot det praktiske ved bestillingen til AEH.

Citat:
Mener du HHB2 dekker over for TH siden han fikk henne til å lyve til riksadvokaten?
(Høres risikabelt ut å involvere sin egen datter)

Jeg tipper informasjonen fra media og at HHB2's forklaring til riksadvokaten er korrekt. Blir i tillegg enklere å sette dette inn i en annen hypotese
(kommer tilbake til den)

Jeg kjenner ikke personene involvert, men gitt at dette "skrivet" fremstår som en
forlenget arm av THs vrangvillighet overfor etterforskningen, så ja, på et vis har
han "fått henne til" å fremme hans syn på saken. Jeg undres over hvorfor det
hersker en slik unison motstand fra familien mot å løse saken på bakgrunn av det
bevisbildet politiet har fremskaffet. TH har mange i ryggen. AEH få, eller ingen, kan
det synes som. Hun ble fratatt alt hun hadde - til sist livet, og æren.
Det er til å bli kvalm av.
Citera
2021-08-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ikke en kilde. Men jeg ser et mulig mønster.

En upartisk bistandsadvokat ville ha ivaretatt barnas interesser ut fra realitetene. At siktelsen mot TH for drap, eller medvirkning til drap, av AE, med tiden vil føre til tiltale og dom mot TH.

Og da er det barnas morsarv som blir viktigst å ivareta. Halvparten av ekteparets fellesformue ved drapstidspunktet, 31.10.2018. Etter at de sterkt urimelige, muligens ulovlige, ektepaktene har blir satt til side.
dp
Senast redigerad av LH07 2021-08-28 kl. 00:44.
Citera
2021-08-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ikke en kilde. Men jeg ser et mulig mønster.

En upartisk bistandsadvokat ville ha ivaretatt barnas interesser ut fra realitetene. At siktelsen mot TH for drap, eller medvirkning til drap, av AE, med tiden vil føre til tiltale og dom mot TH.

Og da er det barnas morsarv som blir viktigst å ivareta. Halvparten av ekteparets fellesformue ved drapstidspunktet, 31.10.2018. Etter at de sterkt urimelige, muligens ulovlige, ektepaktene har blir satt til side.
Uttalelsene til barnas bistandsadvokat er av og til så absurde at jeg nesten blir enig med slettsnokens teori. Nå er han nærmest ths medforsvarer. Barna er tydeligvis sterke i troen på farens uskyld. Teh skal visstnok være glad i moren og usikker om han stiller seg bak samtlige uttalelser fra denne bistandsadvokaten.
Citera
2021-08-28, 00:20
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
. Jeg undres over hvorfor det hersker en slik unison motstand fra familien mot å løse saken på bakgrunn av det
bevisbildet politiet har fremskaffet. TH har mange i ryggen. AEH få, eller ingen, kan det synes som. Hun ble fratatt alt hun hadde - til sist livet, og æren. Det er til å bli kvalm av.
Den samme motstanden synes jeg å spore her inne…
Citera
2021-08-28, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Så du mener TH fikk AEH til å bestille håndverkere, HHB2 til å lyve om dette til riksadvokaten, samtidig tok AEH selv initiativ til å bestille elektriker...

Mener du HHB2 dekker over for TH siden han fikk henne til å lyve til riksadvokaten?
(Høres risikabelt ut å involvere sin egen datter)

Jeg tipper informasjonen fra media og at HHB2's forklaring til riksadvokaten er korrekt. Blir i tillegg enklere å sette dette inn i en annen hypotese
(kommer tilbake til den)
Har du enda flere hypoteser enn gåjentefilmen
Citera
2021-08-28, 05:10
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke hva du mener med nøyaktig utseende som futurummennene. Det går jo ikke ann å se utseendet til verken futurummennene eller de i bilen. Kan ikke huske å ha lest noe slikt. Mener jeg husker at det ikke gikk ann å se skiltene. Men var de tildekket? Eller var de bare skitten? Kan ikke huske at hun sa at de var tildekket med noe.

Du skjønner vel hva jeg mener. De var kledd som de 2 maskemennene og han som satt ved siden av sjåføren var ekstra godt tildekket, de brukte jo lue og hette, han ene hadde hettegenser og bind i ansiktet og begge maske og han ene er en del høyere og større. Det er damene selv som har kommet med opplysningene og minst en av de har sagt dette. Og en av de fikk med seg at bilskiltet var tilsølt/nedgriset/nedskitnet for at det ikke skal synes.

Det er svært uheldig at den som leder etterforskningen velger å starte i ny stilling etter noe tid og at det nå har vært mange utskiftninger allerede. Jeg gjetter på at den som leder etterforskningen gir opp etter hvert og er redd for sin egen karriere og at vedkommende vil bli sett på som mislykket dersom den ikke løser saken, og at vedkommende dermed gir stafettpinnene videre. Jeg synes hele etterforskningsteamet er veldig mislykket, det må jeg bare si. Det skulle vært en leder av etterforskningen gjennom hele etterforskningen. Snakk om å kaste bort ressurser. Nå må den nye lederen sette seg inn i 20 000 sider med dokumenter, og vedkommende har ingen hast med å løse saken. Det får ta den tiden det tar.
Citera
2021-08-28, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Sitat fra dette innlegget fra tidligere i tråden:

Denne historien er altså en gjengivelse av episoden slik den er blitt fortalt av TH i avhør.
Det vites ikke om TEH har nevnt det i noen av sine avhør, eller om han har bekreftet det
hans far har fortalt.

Noe har sannsynligvis skjedd på badet i andre etasje. THs ovenstående forklaring kom
visstnok som svar på hvorfor det var spor av knust glass på badet. Det skrives også
at TH hadde uttrykt misnøye med at politiet brukte tid på å undersøke andre
etasje, da han mente det var opplagt at de burde konsentrere seg om første, siden
han mente forbrytelsen hadde skjedd der.

Påfallende at en som anser seg som fornærmet i en sak, skulle forsøke å styre etterforskningen
etter sitt eget forgodtbefinnende.

Er det på det rene at MB alltid ringte den siste i måneden for å snakke om lønn?
Eller kan vi anta at hun ville ringe når TH ba henne om det?

Jeg tenker bare at det kanskje ville være en "skjørhet" i en ellers vanntett plan, å måtte
basere seg på en telefon man ikke kunne være 100% sikker på når kom. Tidspunktet er jo
ansett som veldig essensielt. Hvor troverdig er MBs forklaring?

Takk for svar. Jeg ser ikke at sønnen er involvert, men han virket sløv. Han kan jo ikke ha gjort dette i samarbeid med sin egen far stakkars. Hva ble skrevet i meldingene i dagene før kidnappingen? Må kjøpe boka når jeg får råd, he he. Sønnen har ikke motiv for å drepe sin egen mor og det er stygt å henge han ut for noe slikt, og det er viktig å ta ekstra hensyn til barna synes jeg.
Citera
2021-08-28, 07:54
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Takk for svar. Jeg ser ikke at sønnen er involvert, men han virket sløv. Han kan jo ikke ha gjort dette i samarbeid med sin egen far stakkars. Hva ble skrevet i meldingene i dagene før kidnappingen? Må kjøpe boka når jeg får råd, he he. Sønnen har ikke motiv for å drepe sin egen mor og det er stygt å henge han ut for noe slikt, og det er viktig å ta ekstra hensyn til barna synes jeg.

Det er flere her i tråden som har forsøkt å sverte TEH den siste tiden, noen ganske
stygge i tonen, med påstander om stoffmisbruk og spillegjeld etc., uten at det fins
noen indikasjoner på dette. Man kan undres på hvorfor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in