2021-08-27, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Att PSG skulle vara intresserad av Richarlison hade jag inte föreställt mig direkt. Men han har varit bland de bättre, om inte de bästa, i EPL under flera säsonger nu. Så man får tycka att det är lite märkligt att ingen av toppklubbarna i England har köpt eller iaf försökt köpa Richarlison.

Det är helt uppenbart att du känner dig både kränkt o provocerad, lol.

Som tidigare nämnt, så blev det syftningsfel när jag skrev att jag ville ha Fernandes i Arsenal.. Han var/är inte en spelartyp som vi behöver, dessutom så tror jag inte att Fernandes hade passat in i Arsenal. Däremot så gick det rykten om att vi var intresserade av Fernandes under sommaren 2019. Allright, men vilka andra klubbar (förutom MU) var det då som var intresserade av Fernandes..? Tror du att Fernandes hade gått till Man Utd om klubbar som tex Man City, Liverpool, Chelsea, Madrid, Bayern osv, visade ngt intresse för din gud?
Allt med dig är syftningsfel,felskrivit eller andra inte kan läsa..men myntet kommer nog trilla ner en dag hos dig med...
Eller åtminstone få en diagnos av hispan.
Kan lova,inte bara jag,har väldigt liknade uppfattning om dig..du förklarar dig som en åsna.
Senast redigerad av drhasch81 2021-08-27 kl. 10:23.
Citera
2021-08-27, 10:22
Medlem
Citat:
Att PSG skulle vara intresserad av Richarlison hade jag inte föreställt mig direkt. Men han har varit bland de bättre, om inte de bästa, i EPL under flera säsonger nu. Så man får tycka att det är lite märkligt att ingen av toppklubbarna i England har köpt eller iaf försökt köpa Richarlison.

Det är helt uppenbart att du känner dig både kränkt o provocerad, lol.

Som tidigare nämnt, så blev det syftningsfel när jag skrev att jag ville ha Fernandes i Arsenal.. Han var/är inte en spelartyp som vi behöver, dessutom så tror jag inte att Fernandes hade passat in i Arsenal. Däremot så gick det rykten om att vi var intresserade av Fernandes under sommaren 2019. Allright, men vilka andra klubbar (förutom MU) var det då som var intresserade av Fernandes..? Tror du att Fernandes hade gått till Man Utd om klubbar som tex Man City, Liverpool, Chelsea, Madrid, Bayern osv, visade ngt intresse för din gud?
Det du inte tar i beaktande i ditt resonemang är huruvida ovan nämnda klubbar ens var i behov av en spelare av Fernandes typ/position när han gick till United. Det är rätt många saker som ska klaffa vid en transfer. Även i de fall där en annan klubb var i behov av en spelare som Fernandes så kanske man prioriterade att förstärka andra och mer akuta lagdelar.

Varför hade han inte passat in i Arsenal? Det är inte som att er trupp kryllar av världsspelare. Ni kunde tvärtom verkligen behöva en spelare som gör mål och assist. Fernandes har trots allt förbättrat ett lag som redan innan hans ankomst var bättre än Arsenal.
Senast redigerad av radiopanna 2021-08-27 kl. 10:23. Anledning: Stavfel
Citera
2021-08-27, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Det du inte tar i beaktande i ditt resonemang är huruvida ovan nämnda klubbar ens var i behov av en spelare av Fernandes typ/position när han gick till United. Det är rätt många saker som ska klaffa vid en transfer. Även i de fall där en annan klubb var i behov av en spelare som Fernandes så kanske man prioriterade att förstärka andra och mer akuta lagdelar.

Varför hade han inte passat in i Arsenal? Det är inte som att er trupp kryllar av världsspelare. Ni kunde tvärtom verkligen behöva en spelare som gör mål och assist. Fernandes har trots allt förbättrat ett lag som redan innan hans ankomst var bättre än Arsenal.
De har partey som är bättre,gör laget bättre ,gör mer poäng,mentalt iallafall..
Senast redigerad av drhasch81 2021-08-27 kl. 10:33.
Citera
2021-08-27, 10:53
Medlem
Arsenal försökte sig på med bud på Trippier från Atletico Madrid,men Arsenals fuling när de aktivera Parteys utköpsklausul sista minuten så Atletico inte hade tid hitta ersättare .
Gissar Arsenal brände broar med Atletico när de tog partey..Arsenal..enda klubben som ville ha honom så mycket de aktivera klausul,inte en chans han hade platsat i toplag i England,
Citera
2021-08-27, 11:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna

1. Det är ju exakt det jag gör.. Fernandes passar perfekt i Man Utd, för att han var den spelartyp som de saknade allra mest i deras trupp. Men tror inte att Fernandes hade varit i närheten av att göra lika stort avtryck i EPL om hade värvats av ngn av de andra topp 6 klubbarna (inklusive Arsenal), p g a att ingen av de andra topp 6 klubbarna hade/har behov av en spelartyp som Fernandes i så stor grad som det Man United hade.

2. För att vi hade redan plenty med alternativ där framme, samt att vi behövde att förstärka truppen först o främst bakåt. Man Utd bättre än Arsenal? Hehe..

Arsenal, Tottenham och Atletico Madrid visade alla intressen för Fernandes.. Fast det hela slutade med att ingen av klubbarna la in ngt bud.
Citera
2021-08-27, 11:11
Medlem
Generalen
Förklara varför du tycker Arsenal är bättre än United?
Citera
2021-08-27, 12:38
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Först var det Aston villa fansen, sen spurs fansen och nu United fansen. Har aldrig i mitt liv skådat så mycket tårar och salt. Plötsligt så var Ronaldo aldrig riktigt bra i United, samtidigt som Manu fansen i alla år sagt att City inte är en deras rivaler pga city ”inte fanns” innan 2008.

Hoppas verkligen verkligen Ronaldo går till City vore extremt kul och se internet explodera när han på egen hand vinner derbyn. Så klart kommer han inte fira mål mot United men kommer ju inte hindra fansen ifrån att slänga in föremål på planen.

// PoK
Citera
2021-08-27, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Först var det Aston villa fansen, sen spurs fansen och nu United fansen. Har aldrig i mitt liv skådat så mycket tårar och salt. Plötsligt så var Ronaldo aldrig riktigt bra i United, samtidigt som Manu fansen i alla år sagt att City inte är en deras rivaler pga city ”inte fanns” innan 2008.

Hoppas verkligen verkligen Ronaldo går till City vore extremt kul och se internet explodera när han på egen hand vinner derbyn. Så klart kommer han inte fira mål mot United men kommer ju inte hindra fansen ifrån att slänga in föremål på planen.

// PoK

Tillhör generationen som växte upp när Ronaldo kom och utvecklades i Utd. Hade svidit enormt om han går till City även om det är förståeligt. Blir på nåt sätt död i ens ögon och det är bara nåt man förstår om man har ett lag i sitt hjärta som supporter.

Vilket lag hejar du på förresten? Du svingar till höger och vänster men verkar inte attached till nåt lag (likt användaren med 25 bokstäver som nick).
Citera
2021-08-27, 13:01
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Arsenal är definitivt en storklubb, oavsett hur det går sportsligt. Historia, tradition och supporterskap betyder mer än tillfälliga sportsliga resultat. Arsenal kommer igen en dag, det är jag säker på.

En vacker dag år 2040. Vilket jävla onödigt ordbajsande från din sida. Du rider obehagligt ofta ut som generanals vita riddare.

Host

Citat:
Naturligtvis. Men vad UEFA/FIFA rankingen tillsäger, har lite med verkligheten att göra.

Peace out!

Att man lär sluta sämre än 2 senaste säsongerna ja. Obetydlig ickeklubb.

Peace out på dig.

Det är för övrigt uppenbart att generanalen inte är ett riktigt arsenal fan. Uppenbart troll som är här för att provocera med sina verklighetsfrånvarande mongo inlägg.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2021-08-27 kl. 13:06.
Citera
2021-08-27, 13:02
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
En vacker dag år 2040. Vilket jävla onödigt ordbajsande från din sida. Du rider obehagligt ofta ut som generanals vita riddare.

Host

Tror du glömmer Arteta's taktik dvs åker man ur ligan så kan man vinna ligan dvs Championship.
Citera
2021-08-27, 13:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab

// PoK
Håller med..
Citera
2021-08-27, 13:10
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tror du glömmer Arteta's taktik dvs åker man ur ligan så kan man vinna ligan dvs Championship.
Är ingen Arteta fan. Men hur många ggr på 8 möten är det som Solskjaer’s Man United har vunnit över Arteta’s Arsenal..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in