Citat:
Ursprungligen postat av
Rebali179
Det skulle inte förvåna mig om det blir så igen. Det är väldigt fult att göra så
Men vad gör man. Samtidigt så känns det som att när folk lägger upp material på Youtube så blir
det lite motsatt effekt kan jag tycka eftersom de outgivna låtarna redan finns där å då är
det ingen idé att skivbolagen ger ut skivor.
Det är ju så det brukar bli. Precis, nu finns det mycket av det outgivna på youtube. Och det är bra, känns som att om det inte läggs upp där eller någon annanstans så får se och höra det.
Det som jag helst vill ha är en dvd med alla outgivna filmklipp och sketcher som Errol spelade in med Jan-Åke, samt materialet från Griståget. Finns säkert otroligt mycket mer som vi inte ens har hört talas om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rebali179
Undrar hur det hade varit ifall han hade varit kvar i livet å fortsatt med sina sketcher och ge oss mer musik. Det hade varit väldigt intressant ifall han hade fortsatt
Den frågan har vi tagit upp förr, men jag tycker ändå att den är intressant. Han kanske skulle ha ett youtube-konto och ladda upp en massa filmklipp. Och skulle också vara intressant att höra vad Errol hade att säga om dagens samhälle, det är ju så mycket värre nu med politiker den rådande PK-samhället än vad det var på 70,80 90-talet.
Men jag tror också att skulle han ännu vara i livet så skulle han ännu vara avskydd av media, för det krävs att man ska dö för att bli hyllad, tyvärr.