De som säger att antikroppar är det bästa, ja då måste man bli sjuk först eller,
Jag vaccinerade mig för slippa bli sjuk, eller minska möjligheten att bli sjuk och därmed smitta andra.
frihet är bra statistik
Anser bättre vaccinera sig sen kan alla som inte vill vaccineras åka på allt som pandemin ger, och därmed så kan de även minskas i antalet. Allt för en snyggare statistik och det fria valet
Jag är ingen konspirationsteoretiker eller något annat liknande som inte litar på vetenskap.
Jag har bara en dålig känsla när det gäller att trycka i sig något medel vars långtidseffekter inte har kunnat testas ännu samt att jag inte tycker statistiken visar på att covid-19 är farligare än så mycket annat vi lever med varje dag, för människor under 80 år, särskilt om man lägger till det faktum att statistiken inte ens tar hänsyn till huruvida folk dött "av" covid eller bara "med".
Jag är dessutom bekant med ett av narkolepsi-offren från förra vaccinet. Jag förstår inte hur så många människor är bekväma med allt detta?
Hur som helst, finns det någon vänlig själ här inne som kan langa några rimliga länkar från vetenskapens håll, där man kan läsa sig till varför det inte är så jävla självklart att man bör ta vaccinet (ännu)? Jag tänker mig detta som ett försvar mot alla extremt jobbiga människor som ska hata på en samt ifrågasätta en för att man inte är 100% bekväm ännu.
Förövrigt verkar det ju råda så jävla delade meningar gällande allt detta, beroende på vilka experter man lyssnar på, vilket ju också är en bidragande orsak till min osäkerhet. Varför har en expert rätt och en annan fel?
Senast redigerad av gooza 2021-08-26 kl. 01:11.
Det vi som har ett arbete att sköta.
Vi har fan inte tid at fjolla runt på sånadär moderna sociala inrättningar.
Bara för att showwa med ett papper på fejjan.
vilken ynkedom,,Lite virus,,,,,,
Helvette vilka Aftonbladetkunskaper du slänger ur dig.
mRna vaccinen har haft mer biverkningar än alla tidigare vaccin kombinerat. Då har vi inte koll på långsiktiga biverkningar ö.h.t
Får du allvarliga biverkningar när du accepterat ett experimentvaccin lär du få det jvligt svårt att få ersättning.
Biverkningar i det här fallet borde benämnas invalidiserande skador för det blir mer rättvisande.
Läser inte Aftonbladet ofta . Du kan läsa om vilka allvarliga biverkningar som rapporteras in på Läkemedelsverket. Sedan finns inga tendenser till det du skriver på patienter i vården ..