2021-08-26, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Jag ser en uppgift i AB att BO skulle vara i 30 års åldern.

-Enligt uppgifter till Aftonbladet ska den skjutne, som är i 30-årsåldern, ha körts till Danderyds sjukhus av en bekant.

På 6an bor det ju en person som är 35 med tvivelaktigt förflutet. Åker en 2021 Kia XCeed PHEV.
NY! värde 210 000.

Varför skulle denna Johan verka skum? Vad baserar du det på? Att hans bolag gjort förlust eller bilen . Håller ej med dig
Citera
2021-08-26, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Varför skulle denna Johan verka skum? Vad baserar du det på? Att hans bolag gjort förlust eller bilen . Håller ej med dig
Är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där * åtalats vid en eller flera domstolsinstanser. Inget bra att ha på CV-n.
Citera
2021-08-26, 05:14
Medlem
Citat:
Aha! Bra där!! Det missade jag!!
Det kan ju betyda nada det vet vi inte. Men finns det några andra kandidater?. Det är väl inget som säger att BO absolut skulle bo där som skjutningen inträffat. Kommer säkert mer uppgifter under dagen.
Citera
2021-08-26, 06:33
Medlem
Urinterapeuts avatar
Kopplingar till mordet på Europas gudfader Sasa? Har Dödens ambassadör utkrävt hämnd?
Citera
2021-08-26, 07:11
Medlem
Citat:
Ännu inga uppgifter hur han mår
säger SR Eko kl 07.00.

Det får mig att undra om inte den här brottsutredningen kommer att ändras från mordförsök till mord.
Citera
2021-08-26, 07:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Furorem
säger SR Eko kl 07.00.

Det får mig att undra om inte den här brottsutredningen kommer att ändras från mordförsök till mord.

Har han inte dött än överlever han nog. Klanen bildar assistansbolag och tar in arton kosiner med familjer som vårdare.
Citera
2021-08-26, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Finns ett ryss/lett gäng som håller till vid rösjöbadet har sett många skumma saker ske där, de tycks gilla svarta och silvergrå bilar av lite finare märken.

Rösjöbadet? Är du dum eller?
Citera
2021-08-26, 08:00
Medlem
Citat:
Är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där * åtalats vid en eller flera domstolsinstanser. Inget bra att ha på CV-n.
Han blev frikänd efter att vakter på stureplan börjat brottas med honom. Lugna ner er med era slutsatser.
Citera
2021-08-26, 08:14
Medlem
Sikrenovägen 4 stämmer inte. Det hände högst upp på Sikrenovägen vid vändplanen. Sikrenovägen 8 är en närmre adress isåfall.
Citera
2021-08-26, 08:15
Medlem
Citat:

Kopplingar till andra personer i bolagen? Ena bolaget har besöksadress Upplandsgatan 58, Stockholm.
Missminner jag mig eller var det inte en händelse på den adressen för ett tag sedan?
Citera
2021-08-26, 08:18
Avstängd
Citat:
Jag ser en uppgift i AB att BO skulle vara i 30 års åldern.

-Enligt uppgifter till Aftonbladet ska den skjutne, som är i 30-årsåldern, ha körts till Danderyds sjukhus av en bekant.

På 6an bor det ju en person som är 35 med tvivelaktigt förflutet. Åker en 2021 Kia XCeed PHEV.
NY! värde 210 000.

Den kostar mycket mer. Långt över 300000.
Citera
2021-08-26, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p5eudonym
Sikrenovägen 4 stämmer inte. Det hände högst upp på Sikrenovägen vid vändplanen. Sikrenovägen 8 är en närmre adress isåfall.

Då låter det mera som att någon varit jagad och försökt komma undan, och inte hittat i området. För vid vändplanen blir man ju fast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in