2021-08-26, 01:06
Bannlyst
I helgen så fick jag kontakt med en tjej som var den snyggaste tjejen som jag någonsin varit med. Vi klickade jättebra och började facetimea nästan direkt och berättade hur kul det var att vi träffat varandra. Vi bestämde oss sedan för att ses idag eller tekniskt sett igår på onsdag kväll. Jag bjöd ut henne på en bit mat och så stannade vi i ca en timme tills hon ville gå och avbryta dejten, eller "Avrunda det" som hon sa.

Jag fuckade upp dejten ordentligt och jag tror jag vet vad det var. När vi hade ätit klart så tog vi några drinkar. Hon bjöd på en varsin drink som jag tackade nej till men hon ville för jag hade bjudit på maten. Visst då tänkte jag. Den drinken skulle jag dock inte ha tagit för redan efter första klunken så kände jag att jag blivit drogad för jag sa något som jag aldrig skulle säga annars. Jag frågade henne om hon skulle ligga med mig ikväll om jag gav henne hundra tusen. Hon svarade att det skulle hon. Då frågade jag om hon skulle ligga med mig för hundra kronor. Då sa hon att hon självklart inte skulle gå med på något sådant och undrade vad fan jag tror att hon är. Jag svarade att vi redan har tagit reda på det och att vi nu bara förhandlar. Då började hon packa ned sin telefon och någon sorts pinne som hon tagit med sig ner i sin handväska och så reste hon sig och ville gå. Jag tyckte det var jättepinsamt så jag satt kvar och bara lät henne gå.

Detta var ca 5 timmar sedan och jag har inte vågat skriva till henne än, hon har inte skrivit till mig heller men jag ser på Snap och Tinder att hon är aktiv där. Jag undrar hur illa mitt uttalande var egentligen, om ni tror att jag kan lösa denna situation? Och om inte så förstår jag det, det finns fler fiskar i sjön och jag kanske inte ska säga så till nästa tjej. Dock undrar jag om jag åtminstone kan be tjejen om pengar för jag trodde verkligen att jag skulle få ligga med henne så jag hade spenderarbyxorna på mig men när hon reste sig och gick så fick jag betala hennes drinkar också vilket var ytterligare 240:- samt tre drinkar till mig som jag inte ens ville ha så runt 600:- gick till drinkar och knappt hälften till maten... Kalaset var riktigt dyrt med andra ord.

Hon var verkligen så vacker, snälla hjälp mig jag vill jätte gärna träffa henne igen.
Citera
2021-08-26, 01:08
Medlem
Samuel332s avatar
Du tabbade dej rejält. Skriv inget till henne föränn hon kontaktar dig igen om hon ens gör det. Drick mindre nästa gång
Citera
2021-08-26, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Du tabbade dej rejält. Skriv inget till henne föränn hon kontaktar dig igen om hon ens gör det. Drick mindre nästa gång
Hon har inte blockat mig iallafall så jag tror inte hon tycker att det är jätteallvarligt men kanske ganska allvarligt. Jag ville för fan inte ens dricka utan det var hon som frågade om jag ville ha en drink efter maten varpå jag tackade ja men före det så drack jag öl och tanken var hela tiden att fortsätta dricka ö även efter maten. Såna där vanliga 3.5-5%
Citera
2021-08-26, 01:12
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
Hon har inte blockat mig iallafall så jag tror inte hon tycker att det är jätteallvarligt men kanske ganska allvarligt. Jag ville för fan inte ens dricka utan det var hon som frågade om jag ville ha en drink efter maten varpå jag tackade ja men före det så drack jag öl och tanken var hela tiden att fortsätta dricka ö även efter maten. Såna där vanliga 3.5-5%

Okej men som sagt skriv inget till henne på en vecka. Du kan snappa en bild om 3 veckor om hon inte hört av sig då har hon förhoppningsvis glömt bort händelsen. Dagens horor är väldigt glömska eftersom att de ständigt träffar och flirtar med många män samtidigt som gjort värre skit
Citera
2021-08-26, 01:16
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Jag frågade henne om hon skulle ligga med mig ikväll om jag gav henne hundra tusen. Hon svarade att det skulle hon. Då frågade jag om hon skulle ligga med mig för hundra kronor. Då sa hon att hon självklart inte skulle gå med på något sådant och undrade vad fan jag tror att hon är. Jag svarade att vi redan har tagit reda på det och att vi nu bara förhandlar.

Känns lite som att det beror lite på hur du lät också, vilket tonläge. Var du seriös i tonen eller mer skämtsam och ironisk? Jag hade nog bara gått vidare. Se det som ett steg på vägen till att lyckas nästa gång. Brudar är som rädda kattungar och springer iväg sådär kan man tycka men vad ska man göra
Citera
2021-08-26, 01:16
Medlem
1. Skicka ett meddelande till henne och be genuint om ursäkt.

2. Nej du kan inte be henne skicka över lite pengar. Är du helt pantad eller?
Citera
2021-08-26, 01:17
Medlem
Citat:
Okej men som sagt skriv inget till henne på en vecka. Du kan snappa en bild om 3 veckor om hon inte hört av sig då har hon förhoppningsvis glömt bort händelsen. Dagens horor är väldigt glömska eftersom att de ständigt träffar och flirtar med många män samtidigt som gjort värre skit

Skriv ingenting alls. Ögonblicket du gör det är din sista strimma hopp konsumerad. Du lever ditt liv vidare utan bekymmer. Hon hör av sig om hon vill förlåta, men förmodligen blev du bara en story att skratta åt på nästa tjejmiddan.
Citera
2021-08-26, 01:21
Bannlyst
Citat:
Okej jag skriver inte till henne men vet inte om jag kan vänta en vecka. Hon är så snygg så hon kommer inte vara ledig länge tror jag. Jag tror att jag är den enda hon skriver med, jag hoppas det iallafall. Förutom att hon inte skriver nu då.

Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Känns lite som att det beror lite på hur du lät också, vilket tonläge. Var du seriös i tonen eller mer skämtsam och ironisk? Jag hade nog bara gått vidare. Se det som ett steg på vägen till att lyckas nästa gång. Brudar är som rädda kattungar och springer iväg sådär kan man tycka men vad ska man göra
Det var ett allvarligt förslag. Vi hade pratat lite om hennes husdjur och att jag är allergisk och hur vi ska lösa det, sedan har jag en släkting som är svårt sjuk som jag berättade om. Efter vi gått igenom vissa allvarliga ämnen och båda hade ätit klart så tittade jag i hennes ögon i flera sekunder. Hon fnissade och tittade tillbaka men efter en stund så frågade hon vad det var. Då ställde jag frågan och jag var högst allvarlig just för att jag ville undvika skratt. När hon sa ja till hundra tusen så blev jag glad för det visar iaf att hon inte är omöjligt. Jag hoppades sedan att hon skulle vara tänd på MIG så att hon även skulle säga ja när jag gick ner till hundra kronor för det har jag iallafall råd med men då hade allt redan skitit sig. Nu i efterhand så kan jag förstå att jag försöker få henne att framstå som en sexarbetare ungefär.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
1. Skicka ett meddelande till henne och be genuint om ursäkt.

2. Nej du kan inte be henne skicka över lite pengar. Är du helt pantad eller?
1. Jag ska sova av mig ruset först och skriva när jag är nykter så jag inte skriver nåt olämpligt
2. Alltså jag räknade med att punga ut runt 400:- totalt idag men det gick på nästan tusenlappen och då fick jag itne ens ligga...

Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Skriv ingenting alls. Ögonblicket du gör det är din sista strimma hopp konsumerad. Du lever ditt liv vidare utan bekymmer. Hon hör av sig om hon vill förlåta, men förmodligen blev du bara en story att skratta åt på nästa tjejmiddan.
Om dom skrattar åt mig på nästa tjejmiddag kommer hon berätta vem jag var då och hur jag ser ut, namn och så? För det kommer ju sprida sig. Jag vill INTE bli känd som någon som betalar för sex.
Citera
2021-08-26, 01:23
Medlem
-Ines-s avatar
Inom ett par sekunder gick hon från att vara en eftertraktad hora (hundratusen) till en billig hora (hundralapp). Vet inte hur du ska kunna rädda det hela. Kanske gå tillbaka till det ursprungliga budet!

Om ni tar upp kontakten igen (låt henne ta steget) så säg att du har sjuk humor och ibland går över gränsen, som nån slags förklaring.
Citera
2021-08-26, 01:26
Medlem
IcyHearts avatar
Hmmm känns som en riktig trolltråd detta 🤣 Tveksamt ifall nån har sabbat en dejt så här illa nån gång.. Men ok vi spelar med och svarar seriöst då…

Du har självklart gjort bort dig totalt, vilket du å ena sidan verkar förstå, men å andra sidan inte alls verkar ta in. Du visar din oförståelse av allvaret när du dessutom frågar om du ska be henne om pengar efter att ha förolämpat henne grovt. (Det nästan mest absurda i historien, att du ska be om pengar tillbaka för dejten som du själv pajade… ).

Du bör inte höra av dig till henne nånsin igen, tänker jag. Sedan i fortsättningen bör du inte dricka alkohol alls, när du umgås med kvinnor. Verkar ju som om det tar fram nåt slags underliggande passivt aggressivt eller liknande. Lycka till och ta en funderare innan nästa dejt i framtiden.
Citera
2021-08-26, 01:27
Medlem
Citat:
2. Alltså jag räknade med att punga ut runt 400:- totalt idag men det gick på nästan tusenlappen och då fick jag itne ens ligga...

Okej du fattar inte.

1. Du kallade henne indirekt hora och ska nu ha pengar av henne?
2. Genom att be om pengar uppfattas du som snål och att du köpte bara för att få knulla.

1 000 kr är inget när man blir vuxen och jobbar. Gå vidare.

Du kommer inte få några pengar av henne. Varför skulle hon betala?
Citera
2021-08-26, 01:29
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Inom ett par sekunder gick hon från att vara en eftertraktad hora (hundratusen) till en billig hora (hundralapp). Vet inte hur du ska kunna rädda det hela. Kanske gå tillbaka till det ursprungliga budet!

Om ni tar upp kontakten igen (låt henne ta steget) så säg att du har sjuk humor och ibland går över gränsen, som nån slags förklaring.

TS har ju dock i ett av sina senaste inlägg förklarat sig på ett sätt som om han faktiskt avsåg att ”köpa” henne… 😱 Så det här är nog ett totalt lost case… haha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in