2021-08-25, 21:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Kul att Mandelmans son gick vidare
Erik Elias lajvar alltså fjoll-håmå, man ser ju chad/gubb-ansiktet under myssen & skämtglasögonen,
det visa sig att han hade en för snygg tjej och barn, detta tänkte jag redan för 14 minuter sedan, också nu infriades min mot-fördom

Där var ju faktiskt en likhet med gubben Mandelman, båda är straighta mot alla odds
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-25 kl. 21:06.
Citera
2021-08-25, 21:09
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Tycker att Idols auditions blir tråkigare för varje år. Hur många hela auditions visade de igår totalt? 4-5? Menar inte svepet där de visar flera som sjunger i några sekunder med Pär som säger nåt i stil med "ja, det är inte alla som bla bla bla". Det är alldeles för långdragna segment med vissa utvalda deltagare. På ett sätt förstår jag att artisteri inte bara handlar om sången utan också personen. Men snyfthistorierna blir tyvärr på bekostnad av färre deltagare att lära känna. Lägg därtill 3 stycken reklampauser!

Och som nån i tråden nämnde är vissa s.k. spontana situationer helt klart skriptade. Tänker på att Katja visste att frisören var assyrier, dansen de sen gjorde, och att Kishti från ingenstans känner igen Pauls efternamn. Hur jävla random är inte det att minnas det efter 17 år? Han försvann typ från jordens yta efter Idol, haha. Okej, Lötberg är inte det mest vanliga namnet men många svenska efternamn är uppbyggda med två geografiska ting. Om man ska göra rolig tv, gör något i stil med pranken när de tog in Anastacia för några år sen. DET var underhållande och förmodligen inte något som juryn visste om.
..

Ja vad fan har hänt? Vart har alla horder av talanglösa idioter tagit vägen som gjorde att man sträckte sig efter skämskudden?

Det är ju inte mer än tio artister totalt i åtets program och "alla" har gått vidare?
Citera
2021-08-25, 21:35
Medlem
Viilken låt sjöng erik Elias på slutaudition?
Citera
2021-08-25, 22:27
Medlem
PC-Dators avatar
Emelie, hette hon så? Lastbilschauffören. Så sjukt välsvarvad och kurvorna på rätt ställe. HET som fan. Som bara fan!
Citera
2021-08-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Emelie, hette hon så? Lastbilschauffören. Så sjukt välsvarvad och kurvorna på rätt ställe. HET som fan. Som bara fan!

Undra vad dom händer o baksäte i raggarbil hun åker i.
Citera
2021-08-26, 07:24
Medlem
Hur kunde den töntige fjanten i mössa gå vidare och inte Emelie? Killen är en tönt, försöker man få en ny spattig deltagare a la Casper förra året? Han är usel Elias eller vad han heter
Citera
2021-08-26, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Mandelmans son.
Skämtar du eller? Han är i alla fall usel och en tönt
Citera
2021-08-26, 08:11
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ja, och? Det blir inte mer spontant för den sakens skull.
Nej, men man kan inte ge TV4 hela skulden. När de skulle byta antalet jurymedlemmar så var de tvungna att prata med ”några killar från England” för att se att det var ok.
Citera
2021-08-26, 09:03
Medlem
Paris24s avatar
Säga vad man vill om Sveriges näst största stad Göteborg, men i Idol failar de aldrig att leverera töntar, losers, fula personer utan smak och stil, personer som inte kan sjunga. Idol bygger i princip 100% på insatser från Stockholm och Skåne.
Citera
2021-08-26, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Idol har aldrig fått fram nått bra, enbart skit artister

Och vilka artister gillas av Mr commonsense utanför Idol då? *nyfiken*
Citera
2021-08-26, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Erik Elias lajvar alltså fjoll-håmå, man ser ju chad/gubb-ansiktet under myssen & skämtglasögonen,
det visa sig att han hade en för snygg tjej och barn, detta tänkte jag redan för 14 minuter sedan, också nu infriades min mot-fördom

Där var ju faktiskt en likhet med gubben Mandelman, båda är straighta mot alla odds

Var det verkligen hans tjej och barn? Fick mer känslan av syster..
Citera
2021-08-26, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Eftersom han uppgett att han bor i kollektiv a la 70-tal så var de nog inte hans tjej&barn. Han är ultragay 150%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in