Citat:
Ursprungligen postat av
FashionMonster
Hur hade du tänkt det går till när det är receptbelagt?
Förresten hade jag testat äta ivermectin helt i onödan i resten av mitt liv än att injiceras av "vaccinet", eftersom även OM ivermecin inte fungerar så är det inte särskilt farligt alls.
Om "vaccinet" inte fungerar, är det ändå ganska farligt.
Vad tror du själv efter 1,5 års vaccinerade ? Hur investerat är du i din övertygelse att vaccinet är enbart skadligt och potentiellt dödligt ?
Varför skulle man hitta på ett vaccin på 2020-talet som är ämnat att reducera befolkningen och för the bad guys att ta över planeten ? De har liksom redan gjort det långt innan vi ens föddes. Om inte Ivermectin ens finns som potentiellt skydd, så är vaccinet en inte helt perfekt variant av skydd. Personligen är jag fullvaccinerat. Varför ? Jag har haft 3 arbetskamrater som försvann redan april 2020 , var borta 4 veckor, inlagda hade 50% Covidsmitta . Som tur är dog ingen.
Men nu har vi en ny sheriff i stan. Deltavarianten. Med R-tal på 7 personer per smittad, knäcker in sig i en mänsklig cell betydligt lättare än Alfavarianten och tillverkar upp till 200 gånger mer arvsmassa (virus) när väl våra celler blir infekterade.
Och : Det bästa skyddet är fortfarande genomgången sjukdom med naturliga antikroppar. En gång för alla. Det nästbästa torde vara 2 injektioner för alla som befinner sig i riskzonen (Ålder, underliggande sjukdomar, allmän kondition , dålig diet osv osv)