Citat:
Jag tror att Ebba är personen som mer uppskattar gammalt men tokrenoverat. Lite som gamla pengar, finare liksom. Än något helt nytt. Jag tror hon kommer att kunna tävla. Arkitekter och hantverkare står redo. Attans vilka Instagram bilder de kan skapa. I sanning egendomligt.
Känns ju som att hon va inne på att jämna skiten med marken och smälla upp lyxkåk för att kunna tävla med dom andra på Youtube och Instagram.
Väldigt nyfiken på hur Ebbas ansiktsuttryck såg ut sekunden innan och sekunden efter Esbjörns skakiga hand signerade kontraktet.
Känns ju som att hon va inne på att jämna skiten med marken och smälla upp lyxkåk för att kunna tävla med dom andra på Youtube och Instagram.
Väldigt nyfiken på hur Ebbas ansiktsuttryck såg ut sekunden innan och sekunden efter Esbjörns skakiga hand signerade kontraktet.
Ansiktsuttrycket. Intressant. Det har jag inte tänk på. Jag fick direkt upp en bild av lismande, förstående och ödmjukt innan. För att när sista pappret är påskrivet gå till kallt neutralt, tacka för sig och dra. Utan att ägna Esbjörn en blick eller tanke mera.
Citat:
Det har du rätt i. Man fick iof bygga ut om man hade behov av.Nu har jag inte orkat kolla på planlösningen, men huset är bara 120 kvm så där lär väl finnas 3-4 rum dvs ett sovrum var till barnen 1 till Ebba och 1 kontorsrum… badrummet/rummen? Lär vara små så känns väl mer som en random knegarvilla. Lär knappast vara plats för något spa eller någon stor Walk in closet.
Någon som vet om Ebba lämnat in något som kräver bygglov.
Men 120 kvadrat är mycket om man utnyttjar dem väl. Öppet vardagsrum, kök och hall. Bygga in verandan. Sen en liten toa på undervåningen. Tre små sovrum. En walk-in-closet och ett stort badrum med spa känsla på övervåningen.
Citat:
Jag antar att elen det huset inte är indraget sedan den drogs in. Så självklart är det dax att byta. Vilket Densia oxå skriver. Men några fuldragningar vet jag inte om jag har sett bild på. Jag har oxå svårt att se vad Esbjörn skulle haft för behov an stora mängder el någonstanna i huset, jag antar att det är något sådant du menar men fuldragningar. Men du kanske kan specificera vad du menar lite tydligare.
Japp och f-bolaget har ju bilder på ful-kopplingar mm från huset, så brinner det kan nog den förra ägaren vara i trubbel
https://www.viivilla.se/bygg/sakerhet/stora-risker-med-egenkopplad-el/
https://www.viivilla.se/bygg/sakerhet/stora-risker-med-egenkopplad-el/
Nej, det är klart att hen inte vet det. Goes without saying liksom. Vi som har lite koll, vet däremot att vi har sett det. Precis som du påpekar. Lite pinsamt för MarryBlunt bara att hen trots alla tidigare påpekanden i tråden om dessa "fuldragningar" fortfarande inte fattat galoppen